Jäsenyys

Suomen Siiliyhdistys ry:n jäsenenä tuet siilitietouden ja siilien hyvinvoinnin edistämistä Suomessa. Yhdistyksen jäsenyys oikeuttaa osallistumaan yhdistyksen tapahtumiin, esimerkiksi Tuffareille, sekä antaa äänioikeuden vuosikokouksessa. Jäsenenä saat myös
jäsenlehtemme Siliumin suoraan kotiisi. Jäsenien on mahdollista myös tallentaa
siiliaiheisia kuviaan yhdistyksen webbikuvagalleriaan.

Jäsenmaksu vuodelle 2015 on 13€/perhe. Lisätietoa
jäseneksi liittymisestä ja jäsenmaksusta kohdasta ”Jäseneksi”.

Jäsenenä saat myös jäsenkorttia näyttämällä
– alennusta Faunatar-liikkeistä siilien ruoista
Reptico-verkkokaupasta (http://www.reptico.fi/) 10% alennuksen elävistä ruokahyönteisistä, kuiva- ja säilykeruoista, lämmitystuotteista (esim. lämpömatot) sekä ruokahyönteisille suunnatuista tuotteista. Alennus on henkilökohtainen, ja saadaksesi alennuksen sinun on ensin rekisteröidyttävä Repticon nettikauppaan. Tämän jälkeen ilmoita siiliyhdistykselle (suomensiiliyhdistys(at)gmail.com) nimesi jolla rekisteröidyit, niin ilmoitamme sen eteenpäin Repticolle (alennus liitetään nimeesi). Ilmoitamme tiedot eteenpäin jokaisen kuukauden viimeisenä päivänä.
– perusmaksualennuksen normaalista klinikkakäynnistä Eläinlääkäri Johanna Raulio, Vantaanrinne 14, 01730 Vantaa, pu. 040 061 9985, erikoisosaamisena eksoottiset eläimet
– perusmaksualennuksen normaalista klinikkakäynnistä Eläinklinikka Linnunmäki, Laversintie 1, 06830 Kulloo, puh. 050-339 9945

Siilirekisteri

Yhdistys ylläpitää kaikille siilinomistajille avointa maksutonta siilirekisteriä, johon kootaan tiedot kaikista Suomessa elävistä lemmikkisiileistä. Rekisterin tavoitteena on
ehkäistä sukulaissiilien risteytymiä, seurata siilien liikkumista ja ylläpitää
tervettä siilikantaa Suomessa. Siilirekisteriin ilmoittautuminen on maksutonta,
eikä edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Jos haluat rekisteröidä siilisi, mutta et halua liittyä jäseneksi, lähetä oheinen siilirekisteröintilomake täytettynä osoitteeseen:

Suomen Siiliyhdistys ry/
Kirsi Tapanainen
Sireenikuja 2, 01830 Lepsämä

tai sähköpostitse osoitteeseen suomensiiliyhdistys(at)gmail.com.