Jäseneksi

Uudet jäsenet

Jäseneksi voi liittyä vapaamuotoisesti sähköpostitse tai täyttämällä jäsentietolomake.

Kun haluat liittyä jäseneksi
1) voit liittyä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info(at)suomensiiliyhdistys.fi ja ilmoita jäseneksi liittymisestäsi.
2) mainitse jos olet ostanut siilisi yhdistyken kasvattajalta niin saat ensimmäisen vuoden jäsenyyden puoleenhintaan.

Muista ilmoittaa osoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi, siilisi sekä myös muut samaan talouteen kuuluvat perheenjäsenet. Jäsenmaksu on aina perhekohtainen. Voit myös ilmoittaa, saako tietojasi antaa muille siilisteille. Ilmoittamasi siilit merkitään automaattisesti siilirekisteriin.

Kun hakemuksesi on käsitelty, saat ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen ohjeet jäsenmaksun maksamisesta. Jäsenmaksu on 13 euroa vuodelta 2021 . Jäsenyytesi alkaa, kun jäsenmaksusi on kirjautunut yhdistyksen tilille. Jos maksajan nimi on eri kuin jäsentietolomakkeeseen merkityn jäsenen, merkitse jäsentietolomakkeeseen myös maksajan nimi, niin maksaja ja lomake osataan yhdistää oikein.

Jäsenyys kasvattajan kautta

Suomen Siiliyhdistyksen virallisen kasvattajan kautta voi liittyä jäseneksi, jolloin uusi jäsen saa ensimmäisen jäsenvuoden puoleen hintaan (6,50 euroa). Kasvattajan on mahdollista ilmoittaa jäseneksi poikasen ostaja, joka ei vielä ole yhdistyksen jäsen. Keskustele tästä mahdollisuudesta siilisi kasvattajan kanssa.

Vanhat jäsenet

Maksuyhteystiedot viitenumeroineen lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Maksa jäsenmaksu annettujen ohjeiden mukaan. Käytä viitenumeroa maksaessasi. Viitteellisissä maksuissa viestiosaan kirjoitetut viestit eivät välity yhdistykselle. Jos tietosi muuttuvat, muista ilmoittaa siitä sähköpostitse.

Mikäli et ole saanut maksutietoja, ota yhteyttä info(at)suomensiiliyhdistys.fi.

Jäsenrekisteriseloste