Hoitopaikka siilille?

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Hoitopaikka siilille?

ViestiKirjoittaja Soili » 15 Touko 2005, 11:00

Täällä voi hakea hoitopaikkaa siilillensä!

Vanhat ilmoitukset poistetaan.

-Moderaattorit-
Soili
Member
 
Viestit: 512
Liittynyt: 06 Maalis 2005, 11:01
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja amaterasu » 15 Maalis 2009, 17:53

Heip!

Etsin siilinaaraalle hoitopaikkaa Kuopion seudulta välillä viikonloppuisin kun joudun reissaamaan.

amaterasun@suomi24.fi
amaterasu
New member
 
Viestit: 1
Liittynyt: 16 Touko 2006, 17:01

ViestiKirjoittaja Talitiainen » 04 Huhti 2009, 21:02

Heippa!
Oma siili on ollut harkinnassa pitkän aikaa!
Mutta ensiksi ajattelin ottaa hoitosiiliä. Lukenut siileistä ja kaverin siiliä käynyt hieman hoitelemassa yms. Meillä muitakin lemmikkejä, eli eläinrakasta kyllä! Mutta siilillä tulisi olemaan oma huone, eli muut eläimet eivät pääse sitä sörkkimään ;)
Pääkaupunki seudulta. Laitappas vaikka e-mailia jos haluat kysyä lisää piikkipallero_@luukku.com
Talitiainen
Member
 
Viestit: 19
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 20:58

ViestiKirjoittaja eve_ » 22 Touko 2009, 16:24

Meille siili voi tulla hoitoon ,kuka vaan , mutta kesäkuussa ei käy kuin pari viimeistä viikkoa ja heinäkuun ensimmäiset 2,5 vkk, ollaan reissussa, mutta muuten on siilit tervetulleita, itselläni on tällähetkellä 2 - vuotias tyttö-siili muru . Meiltä kotoa löytyy uima-allas , jota olen käyttänyt murullakin joskus väliaikaisena auntona , kun olen itse ollut reissussa, joten ei ole välttämätöntä tuoda omaa asuntoa , jos omia tuttuja ruokia ja fleeceä olisi mukana , niin se riittää (:
lisää sähköpostilla eve.riikonen@kotikone.fi
Asustelemme jyväskylässä !
eve_
Member
 
Viestit: 19
Liittynyt: 24 Marras 2008, 16:20
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Tapis » 20 Touko 2010, 09:39

Heippa kaikki siilistit!

Olen sopinut tyttäreni Rosan kanssa joka on kohta 15 vuotias, että hän voi ottaa <strong>muutamia siilejä kesäksi hoitoonsa</strong>.
Itselläni on 3 siiliä ja olen Siiliyhdistyksen virallinen kasvattaja nimellä SY Hopeatassun, joka tietysti valvoo ja katsoo päältä koko ajan, että kaikki menee niinkuin pitää. (eli hoitajia on vähintään 2 ja useamman vuoden kokemusta siileistä :)

Hoitopaikkana toimii joko lasten uima-allas tai kaappi (riippuen mikä on vapaana/toivomuksena).
Oma pyörä olisi hyvä olla mukana koska itselläni on vain 1 varapyörä.

Hinta olisi 5 euroa/vuorokausi omilla eväillä tai hoito+ruoka 6,5 euroa/vuorokausi.

Asumme Nurmijärvellä Perttulassa ja yhteyttä voi ottaa sähköpostilla: hopeatassut@elisanet.fi

Terveisin Kipa ja Rosa
<em>(Snoop Hogg, Puksu ja Black Pearl)</em>
Avatar
Tapis
Member
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Marras 2005, 22:36
Paikkakunta: Nurmijärvi

ViestiKirjoittaja Tapis » 20 Touko 2010, 17:55

Hupsista! olen laittanut sähköpostiosoitteeni väärin äskeiseen viestiin.
Oikea on siis <strong>hopeatassut@elisanet.fi</strong>

anteeksi mokani, nyt se on korjattu tuohon äskeiseenkin :)
Avatar
Tapis
Member
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Marras 2005, 22:36
Paikkakunta: Nurmijärvi

ViestiKirjoittaja Sam » 16 Kesä 2010, 11:34

<strong>Kasvateillemme </strong>tarjoamme ilmaisen hoidon loman ajaksi. Otamme hoitoon aina kun on tilaa ja aikaa hoitaa.

soile.kokkonen @ gmail.com
Sam
Member
 
Viestit: 258
Liittynyt: 24 Maalis 2009, 16:18

ViestiKirjoittaja Tapis » 20 Kesä 2010, 22:42

Nostattelen ilmoitustani koska moni voi pähkäillä hoitopaikan kanssa kuitenkin :)

Otamme (Rosa & minä) siilejä kesähoitoon.

Itselläni on 3 siiliä ja olen Siiliyhdistyksen virallinen kasvattaja nimellä SY Hopeatassun, joka tietysti valvoo ja katsoo päältä koko ajan, että kaikki menee niinkuin pitää. (eli hoitajia on vähintään 2 ja useamman vuoden kokemusta siileistä :)

Hoitopaikkana toimii joko lasten uima-allas tai kaappi (riippuen mikä on vapaana/toivomuksena).
Oma pyörä olisi hyvä olla mukana koska itselläni on vain 1 varapyörä.

Hinta 5 euroa/vuorokausi omilla eväillä tai hoito+ruoka 6,5 euroa/vuorokausi.

Asumme Nurmijärvellä Perttulassa ja yhteyttä voi ottaa sähköpostilla: hopeatassut@elisanet.fi
Avatar
Tapis
Member
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Marras 2005, 22:36
Paikkakunta: Nurmijärvi

ViestiKirjoittaja Salla L » 07 Elo 2010, 00:23

Lomahoitoa siilille Espoossa

Olemme aikuinen aviopari ja meillä on aiemmin ollut siili miltei kuusi vuotta. Ikäväkin piikikästä kaveria on, joten olisi mukava jos lattialla viipottaisi edes hetken laina-lemmikki. Sain loppuvuosina allergisia oireita siilistämme, joten mielelläni nyt testaisin hoitosiilillä tuleeko edelleen oireita. Tarjolla piikikkäälle oma huone ja hellää hoivaa, juoksupyörä, eväät & muut tarvikkeet on pakattava mukaan ;-)

Mikäli olet hoitopaikan tarpeessa sähköpostia voit laittaa osoiteeseen: salla.makinen@saunalahti.fi
Salla L
Member
 
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 19:43
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja viiruu » 10 Elo 2010, 22:20

Haluaisin siilin hoitoon vaikkapa pariksi viikoksi ilmaiseksi. Olen 14 ja hankkimassa omaa siiliä ja haluaisin tutustua siiliin ja varmistaa etten ole allerginen siilille. Voin hakea ja palauttaa siilin Etelä-Suomen alueelta.
Terveisin. Kalle Heinonen sähköposti kalle@ren.to
viiruu
New member
 
Viestit: 3
Liittynyt: 10 Elo 2010, 22:09

ViestiKirjoittaja kaneli10 » 01 Touko 2011, 11:24

hei! Olisin alustavasti tiedustellut siili-neidillemme hoitopaikkaa pääkaupunkiseudulta heinäkuussa 15.7-22.7 tai sitten 22.7-29.7 . Ajankohta olisi jompikumpi viikko ei ole vielä varmistunut.

Mukaan tulisi pyörä,mökki ja mahdolliset ruoat ja hiekka. Olisi hyvä jos hoitopaikassa olisi majoitustila omasta takaa. Kaneli asuu kotona portaiden alle rakennetussa tilassa, missä on kaappi ja sitä on hieman hankala kuljetella mukana.

Kaneli-neiti on nyt 7kk:ta ja hyvin kiltti.

mirja

mirja.rautajoki@suomi24.fi
kaneli10
New member
 
Viestit: 5
Liittynyt: 03 Huhti 2011, 11:58
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja laratsu » 12 Heinä 2011, 19:25

Hei,
Etsimme 4 kuukauden ikäiselle Vihtori siilillemme hoitopaikkaa Etelä-Suomesta (mieluiten pääkaupunkiseudulta) lomamatkan ajaksi 5. -14.8.2011. Vihtorilla on oma matka-aitaus ja kaikki muu tarpeellinen tulee myös mukaan. Vihtori on vielä hieman ujo poika, mutta antaa käsitellä itseään. Rentoutuu hetken sylissä olon jälkeen.

laratsu@hotmail.com
laratsu
New member
 
Viestit: 1
Liittynyt: 10 Touko 2011, 21:06
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja mjarru » 16 Heinä 2011, 21:49

Hei! Meille voi tulla siili/siilejä hoitoon lähes tulkoon milloin vain. Kokemusta siileistä on... Valmiina löytyy siilikaappi. Omar ruuat matkaan :) Asumme siis rovaniemellä. Jos tarvetta hoitajalle laita mailia haluaisinostaa@gmail.com :)
mjarru
Member
 
Viestit: 95
Liittynyt: 25 Syys 2009, 21:27
Paikkakunta: rovaniemi

ViestiKirjoittaja lauramanda » 28 Elo 2011, 17:24

Täälläkin olisi osaava & kokenut hoitopaikka siileilla tarjolla <strong>Tampereella</strong> ! Kokemusta löytyy jo useamman vuoden ajalta, ja yksi terraariokin nököttelee tyhjillään. :)

Ottakaa reippaasti yhteyttä
annielise@live.fi
lauramanda
New member
 
Viestit: 1
Liittynyt: 28 Elo 2011, 17:15

ViestiKirjoittaja Annako » 01 Maalis 2012, 17:26

Hei!
Etsin luotettavaa hoitopaikkaa Utu-siilille ajalla 1.6.-1.8.2012. Utu on hirmuisen kiltti ja rohkea papparainen joka korkeasta iästään (5v) huolimatta viipottaa vielä ihan täysillä. Siilikaappi voidaan tarvittaessa kuljettaa hoitopaikkaan ja ruuat tietysti matkaan.

Asumme Helsigin keskustassa, mutta kuljetus lähialueille onnistuu.

Jos kiinnostuit niin viesteile minulle: anna_kotila@yahoo.com.
Annako
New member
 
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Kesä 2007, 16:25

Seuraava

Paluu Siilikeskustelu