Siilin koti

Tee-se-itse -puuhasteluun, projekteihin ja nikkarointivinkkeihin keskittyvä keskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Tarja » 29 Syys 2003, 19:21

Että ihan pahvilaatikkoa suosittelivat, kaikkea sitä kuulee... <br> <br>Tuo on todella kinkkinen juttu, toiset pitävät siiliä häkissä ja toisten mielestä häkki on liian vetoisa tms. Itselläni on terroja, materiaaleina lasi (mittatilaustyönä tehty suomessa), pleksi (itse tehty) tai muovi (ferplastin iso kaniterra)Tykkään terroista koska ne ovat kokonaan päältä auki ja näinollen helppo siivota ja muutenkin kivan näköisiä. <br> <br>Mielestäni terra/häkki saisi olla yli metrin pituinen ja leveys vähintään. 50cm. <br> <br>Voin yrittää muistaa huomenna ottaa kuvia noista asumuksista ja lähetän niitä sitten sinullle.
Tarja
Member
 
Viestit: 741
Liittynyt: 29 Elo 2003, 09:23
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Pirjo Y » 29 Syys 2003, 19:28

Mistä päin Hanna olet? Siiliyhdistyksen väki on yleensä mielellään ottanut uusia siilistejä koteihinsa tutustumaan siileihin ja niiden hoitoon. Niin että jos pääkaupunkiseutu on teillä päinkään, niin tervetuloa Järvenpäähän katsomaan jos jonkinlaista siilin asumusta luokseni!
Pirjo Y
Member
 
Viestit: 1781
Liittynyt: 27 Elo 2003, 19:36
Paikkakunta: Järvenpää

ViestiKirjoittaja Ansku » 30 Syys 2003, 10:23

Olen myös suunnitellut rakentavani isomman häkin Suhoselle, minulle voisi myös lähettää joitain "malleja" toimivista, hyviksi havaituista asumuksista. <br> <br>Tai voisiko niitä laittaa vaikka tänne yhdistyksen sivuille? <br>Olisin kiitollinen ohjeista! <br> <br>Terveisin, Ansku <br> <br>Osoitteeni: anne.myllykoski@jippii.fi
Ansku
Member
 
Viestit: 16
Liittynyt: 18 Elo 2003, 15:03
Paikkakunta: Lapua

ViestiKirjoittaja pupunen » 30 Syys 2003, 10:45

Minäkin katselisin mielelläni häkkikuvia, kun suunnittelen siilin hankkimista. <br>Osoite: Suvi.Leskinen@uku.fi
pupunen
Member
 
Viestit: 1175
Liittynyt: 12 Syys 2003, 21:52
Paikkakunta: Kuopio, Finland

ViestiKirjoittaja Pirjo Y » 01 Loka 2003, 02:39

Olemme yhdistyksen hallituksessa jo suuunnitelleet, että Tiina ja Jari tekevät digikameran kanssa kierroksen muutaman siilistin luona. Ja sitten kuvat yleiseen jakoon. Tämä asia kun tuntuu olevan eniten askarruttavia kysymyksiä. Erilaisia siilien asumusten kuvia on siis luvassa. Uskallan väittää, kun keskustelin Tiinan kanssa aiheesta.
Pirjo Y
Member
 
Viestit: 1781
Liittynyt: 27 Elo 2003, 19:36
Paikkakunta: Järvenpää

ViestiKirjoittaja Tarja » 01 Loka 2003, 08:33

Heip, <br> <br>saanko ehdottaa että digikamerimmeiset kuvaisivat itse siilikotejaan, lähettäisivät kuvat sähköpostilla ja kerättäisiin sähköisestä aineistosta sitten vaikkapa näille sivuille materiaali. Saataisiin hieman laajempi otos eikä pelkästään yksien ihmisten tarvitsisi nähdä tuota vaivaa.
Tarja
Member
 
Viestit: 741
Liittynyt: 29 Elo 2003, 09:23
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Manti » 06 Loka 2003, 19:02

Meillä on akvaario joka on siis aika iso.Kauheaa! kuinka joku voi suositella sellaista! meidän eläinkaupassa ne ovat ihan niissä akvaarioissa...! kun kirjoitan näin myöhään niin oletko jo saanut siilin!?
Manti
Member
 
Viestit: 85
Liittynyt: 30 Elo 2003, 18:39
Paikkakunta: Finland


Paluu Nikkarointi & vinkit



cron