Sisustusvinkkejä?

Tee-se-itse -puuhasteluun, projekteihin ja nikkarointivinkkeihin keskittyvä keskustelufoorumi

Sisustusvinkkejä?

ViestiKirjoittaja Innostunut siili » 27 Maalis 2004, 19:51

Siilitalo on valmistumassa kovaa vauhtia. Siihen tulee kolme kerrosta, kukin n. 30 cm korkeita. Taloon olisi tarkoitus sijoittaa ruokailukipot, muutama hiekka-astia sekä pesämökkerö. Onkohan sillä väliä missä kerroksessa mikäkin sijaitsee? Siili varmaan tottuu juuri siihen mitä tarjolla on, mutta ajattelin vaan että esim. pesämökki ja ruokailu kannattanee ainakin olla eri kerroksissa?
Innostunut siili
Member
 
Viestit: 647
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 12:01
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Kikke » 27 Maalis 2004, 20:12

En usko, että sillä on mitään sen kummempaa väliä mikä on missäkin. Vessalaatikon laittaisin ehkä kuitenkin samaan pesämökin kanssa, koska heti herättyään ainakin meillä siilille tulee vessahätä. <br>Muistathan, että siilille tulee mahduttaa juoksupyöräkin asuntoon..
Kikke
Member
 
Viestit: 2550
Liittynyt: 11 Marras 2003, 16:56
Paikkakunta: Rovaniemi

ViestiKirjoittaja pupunen » 27 Maalis 2004, 20:37

Tosiaan, kannattaa huomioida talossa se, että yksi kerros on niin korkea että sinne mahtuu se n. 40cm korkea juoksupyörä. <br>Minulla on 'aktiivitilat' eri kerroksessa kuin 'lepotilat', ja se on siinä mielessä ollut ihan toimiva, että ei tarvitse siivota kuin ne aktiivitilat (pyörä, ruokakupit yms). Iiris tykkää pitää unikerroksensa siistinä.
pupunen
Member
 
Viestit: 1175
Liittynyt: 12 Syys 2003, 21:52
Paikkakunta: Kuopio, Finland

ViestiKirjoittaja Fauron » 27 Maalis 2004, 20:37

Periaatteessa ihan hyvä et ne on lähekkäin, mut jonkinmoinen hajurako (kirjamellisesti) on hyvä jättää. Ei kai se paha olisi jos se hiekkis heti seuraavassa kerroksessa olis.
Fauron
Member
 
Viestit: 368
Liittynyt: 14 Loka 2003, 15:22
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Innostunut siili » 27 Maalis 2004, 21:47

Juoksupyörää en sijoita tähän taloon, se tulee sitten kakkkostilaan yökäyttöön. Tuo unikerros kuulostaa hyvältä =)
Innostunut siili
Member
 
Viestit: 647
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 12:01
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Taina » 28 Maalis 2004, 12:02

Ei ole väliä ,miten sijoitat kapineet. Käytäntö opettaa sitten mikä juuri teidän siilillänne toimii.Ja Tahvo ainakin kakkii mihin sattuu,joten mun suunnittelemat "siistit"alueet ei ole todellakaan siistejä,vaan siili itse päättää mikä on mikäkin alue.Näin meillä.
Taina
Member
 
Viestit: 1168
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 00:15


Paluu Nikkarointi & vinkit



cron