mitä alusiksi?

Tee-se-itse -puuhasteluun, projekteihin ja nikkarointivinkkeihin keskittyvä keskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Issu » 18 Syys 2008, 19:21

Kopin alustana, pesässä on fleece. Ei mun puut ainakaa muutu mikskää mössöksi. Täytyy varmaan kanssa hommata se mattojuttu ja laittaa sit sanomalehteä päälle.

Jos mä nyt heti otan sen pois niin mitä mä laitan tilalle? En oikee tajunnut sitä mattojuttua. Eli siis sitä mattoa mitä on esim. kodinhoitohuoneissa vai? ja sitten siihen päälle sanomälehteä?

Yksi juttu nyt vielä. Jos nyt otan ne pois ja laitan pelkkää sanomalehteä ja talouspaperia ja huomenna sit hakisin sitä froteeta ja sitä mattoa?
Issu
Member
 
Viestit: 191
Liittynyt: 15 Syys 2008, 19:31
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Issu » 18 Syys 2008, 19:37

Ja nyt kun siitä sanomalehdestä on ollut niin paljon juttua niin eihän siitä nyt sitten tule mitään myrkkejä? Kun juuri otin mörttiröpöt pois ja laitan lehtiä ja talouspaperia alusiksi.
Issu
Member
 
Viestit: 191
Liittynyt: 15 Syys 2008, 19:31
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Anitta2 » 18 Syys 2008, 20:40

Minulla on siileillä sanomalehteä. En usko, että siitä mitään myrkkyjä lähtee. Yritän katsoa, että kovin punaisia mainoksi ei päällyspuolelle. Ja talouspaperia ruokapaikalle pieni pätkä.
Muovimattoa tms alimmaiseksi siksi, ettei pisut mene lattialle.
Anitta2
Member
 
Viestit: 1039
Liittynyt: 29 Marras 2004, 12:26
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja lafleur » 18 Syys 2008, 20:54

Me käytetään vahakangasta. Jotkut ei siitä tykkää, mutta meillä on toiminut. Juoksupyörän alla on sanomalehteä ku siinä aina tulee sotkettua. Koin muovitetun froteen hankalaksi koska se on vaikeampi puhdistaa. Mutta mielipiteitä on monia. Kunhan ei ole mörttiröpöä :)
lafleur
Member
 
Viestit: 376
Liittynyt: 13 Elo 2007, 02:17
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Nea » 19 Syys 2008, 14:15

Nykyään käytetyn painomusteen ei pitäisi enää olla myrkyllistä. Tuore painomuste voi värjätä siilin tassuja ja asumusta, mutta kun sanomalehdet ovat esim. viikon vanhoja, ei tuotakaan ongelmaa pitäisi olla.
Nea
Member
 
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Elo 2005, 00:37
Paikkakunta: Finland

Edellinen

Paluu Nikkarointi & vinkit