Juoksupyörä ongelma - jatkoa

Tee-se-itse -puuhasteluun, projekteihin ja nikkarointivinkkeihin keskittyvä keskustelufoorumi

Juoksupyörä ongelma - jatkoa

ViestiKirjoittaja CCMinna » 16 Syys 2006, 16:14

Jostakin syystä onnistuin lukitsemaan tuon edellisen aiheen kun minun piti lähettää viesti (en tiedä miten tai miksi - epähuomiossa luultavasti). <br> <br>Jos moderaattorit saavat tuon avattua ja lisättyä tämän kirjoituksen perään niin sekin sopii minulle. Pyydän anteeksi tyhmyyttäni. <br> <br>Eli... meillä on tänään Artun kaapin siivous edessä ja tulen ensin kokeilemaan Maaritin fleece -vinkkiä. Jos se ei toimi (koska tuo levyn pinta on aika liukas kontaktimuovin takia) niin sitten siirryn tinin ehdotukseen. <br> <br>Uuden juoksupyörän hankinta ei ole mitenkään aiheellista tällä hetkellä, koska tämä pyörä on muuten hiljainen ja toimiva (jos vain pysyisi paikoillaan). <br> <br>Kiitos kaikille vinkeistä! Ilmoitan sitten mihin tulokseen tulimme. :-)
CCMinna
Member
 
Viestit: 224
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:48
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja CCMinna » 18 Syys 2006, 23:33

Lupasin ilmoitella, joten ilmoittelen. En kerinnytkään lauantaina pesemään tuota kaappia, eli se siirtyi sunnuntaiksi. Samalla sitten laitoin fleece paloja seinien ja levyn väliin ja tein kuten Maarit ehdotti ja laitoin fleece palasen (2 fleece palasta jos tarkkoja ollaan) juoksupyörän alle. <br> <br>Tulos: Ensimmäinen hyvin nukuttu yö pitkään aikaan!!! :-)) <br> <br>Kävelin yöllä tämän huoneen ohi jossa Aragornin kaappi on matkalla makkariin nukkumaan ja juoksupyörässä juoksevasta Aragornista ei kuulunut muuta kuin tassujen tapina juoksupyörää vasten. Oli ihanaa kuunnella sitä tap-tap-tap -ääntä ilman mitään kolinaa ja rytinää. <br> <br>Kiitos hurjasti Maaritille ja kaikille muille myös vinkeistä!!
CCMinna
Member
 
Viestit: 224
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:48
Paikkakunta: Turku


Paluu Nikkarointi & vinkit