Siili pehmo

Tee-se-itse -puuhasteluun, projekteihin ja nikkarointivinkkeihin keskittyvä keskustelufoorumi

Siili pehmo

ViestiKirjoittaja siili finder » 09 Joulu 2005, 16:14

Olisiko jollain myydä ikeasta ostettuja siili pehmoja 2 kpl ? <br>Olen jo jonkun aikaa yrittänyt löytää moisia osuksia, mutta hankalalta tuntuu. Pikkasen kyllä maksankin, koska ne tunutvat olevan nyt lapsillemme hyvin hyvin tärkeitä, kadotimme matkallamme omamme. En usko, että jonkun olisi hankalaa luopua omista kohtuullista hintaa vastaan :) ?
siili finder
New member
 
Viestit: 6
Liittynyt: 04 Joulu 2005, 21:02

ViestiKirjoittaja Marianne » 09 Joulu 2005, 18:33

Kannattaaa varmaan selata tuo nettihuutokauppa läpi, jos siellä on semmonen pehmo. Itse en tiedä, miltä Ikean pehmo näyttää... <br> <br><a href="http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=siili&order=R&cat=%25&lcat=X&num=50&start=0" target="_new" rel="nofollow">http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=siili&order=R&cat= %25&lcat=X&num=50&start=0</a>
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja siili finder » 09 Joulu 2005, 19:14

Valitettavasti olen senkin jo koittanut ja läpi plärännyt, mutta ei löydy. Toivottavasti täältä joku tietää söpöläiset...
siili finder
New member
 
Viestit: 6
Liittynyt: 04 Joulu 2005, 21:02

ViestiKirjoittaja Kikke » 09 Joulu 2005, 19:24

Minusta tuntuu, että tämä on periaatteessa väärä paikka siilitavaroiden kyselyyn. Veikkaan, että jokainen siilisti pitää tavaransa tiukasti ihan itsellään ;)
Kikke
Member
 
Viestit: 2550
Liittynyt: 11 Marras 2003, 16:56
Paikkakunta: Rovaniemi

ViestiKirjoittaja Leia » 09 Joulu 2005, 20:42

Samaa mieltä Kiken kanssa: siilitavaroiden myymiseen tämä on luultavasti paras netistä löytyvä suomenkielinen ja suomalainen paikka, mutta siilikaman ostaminen täältä tuskin luonnistuu kovin helpolla, vaikka olisi valmis tarjoamaan suuretkin lahjukset - eikä useaan kertaan saman sisällön omaavan viestin lähettäminen varmaan hirveästi edesauta asiaa. ;)
Leia
Member
 
Viestit: 218
Liittynyt: 31 Heinä 2005, 16:03


Paluu Nikkarointi & vinkit



cron