Nenä "kuoriutuu"

Siilien terveyteen, hyvinvointiin ja sairauksiin keskittyvä keskustelufoorumi

Nenä "kuoriutuu"

ViestiKirjoittaja Mila » 26 Syys 2007, 23:19

Eli osaako joku kertoa mikä on vialla, kun Hilman nenän/kuonon ympärillä on sellaisia kellertäviä ihon "paloja". Siili ei rapsuttele, ei hankaa tms. Palojen alla on ihan tervettä ihoa, ei siis mitenkään vereslihalla tmv. Näyttää vähän joltain kuivuneelta kellertävältä hedelmäsoseelta, jota ei kuitenkaan ole. Apuja?
Mila
Member
 
Viestit: 46
Liittynyt: 29 Elo 2005, 22:23

ViestiKirjoittaja tini » 27 Syys 2007, 04:37

Onko iho muualta kuivunut? sitähän voi kevyesti koittaa vaikka rasvailla näin alkuun ja sitten jos ei parane, niin näyttämään eläinlääkäriin. Pusuja Hilmalle <3
tini
Member
 
Viestit: 1788
Liittynyt: 21 Elo 2004, 05:14
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Aurora » 27 Syys 2007, 13:00

Mila onks sun oikea nimi mila mink ikäinen olet
Aurora
Member
 
Viestit: 252
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 21:45
Paikkakunta: Taipalsaari/Pirkkala

ViestiKirjoittaja Mila » 27 Syys 2007, 23:08

tini: ei ole muualta kuivunut.. olen vähän rasvannutkin. Jokunen rasvapisara on osunut oikeaan kohteeseen, Hilma kun ei varsinaisesti nauti operaatiosta :D Niin pitää nyt katsoa.. Jostain luin noista vitamiininpuutos jutuista. Voiskohan se olla semmosta? Syö kyllä niinkuin aina ennenkin.. (matoja, sirkkoja, jauheliha-porkkanasose-herne-maissi-sörsseliä ym.) Hilma kiittää ja lähettää terveisiä! samoin minä.

aurora: ei ole oikea nimi mila.
Mila
Member
 
Viestit: 46
Liittynyt: 29 Elo 2005, 22:23

ViestiKirjoittaja tini » 28 Syys 2007, 03:58

Syökö Hilma raksuja kuitenkin? Niissä on muistaakseni aika lailla kaikkea, ettei pitäisi tulla puutostiloja. Täällä ei näköjään muut osaa oikein sanoa mitään, ni eihän se haittais soittaa eläinlääkärille ja puhelimitse kysyä. Ja sitten lääkärin suosituksen mukaan hoidella tai mennä näyttämään :)
tini
Member
 
Viestit: 1788
Liittynyt: 21 Elo 2004, 05:14
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Mila » 28 Syys 2007, 14:24

Aijuu syö tietysti raksuja myös. Unohtui tuosta. Eilen onnistuin rasvaamisessa paremmin kun tajusin käyttää topstikkua. (ennen olen yrittänyt sormella sohia) Niin pitää soittaa sitten tohtorille jos ei rupea paranemaan..
Mila
Member
 
Viestit: 46
Liittynyt: 29 Elo 2005, 22:23


Paluu Terveys & sairaudet