Kimppatilaus purkeista

Siilien ravintoon ja ruokintaan keskittyvä keskustelufoorumi

Kimppatilaus purkeista

ViestiKirjoittaja Lizette » 22 Kesä 2008, 13:09

Tilaan heinäkuun alussa purkkeja, luultavasti reptilicasta, ilmoitan sitten tilaajille jos vaihdan paikkaa.
Jos tahdot mukaan kimppaan niin laita s.postia terhi.salonen (at) phnet.fi.
Asun Lahden lähellä mutta p.kuluja vastaan voin lähettää minne vain.
Lizette
Member
 
Viestit: 172
Liittynyt: 07 Maalis 2006, 17:25
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja vinkka » 30 Kesä 2008, 10:16

Hei, en tiedä Lizette joko olet tilannut purkkeja Reptilicasta, mutta varoituksen sana: tein itse tilauksen useita, useita viikkoja sitten, eikä sieltä ole tullut purkin purkkia. Summa on veloitettu luottokortilta, mutta nyt omista tiedoista luin, että tilaukseni on peruutettu vaikken sitä suinkaan ole tehnyt. Maileihin ei ole vastattu, vaikka aiemmin kaikki kokemukset ovat olleet muutamia pieniä viivästyksiä lukuunottamatta varsin hyviä. Toivon toki että sun tilauksesi sujuu paremmin, mutta itsellä on TODELLA p*ska fiilis Reptilicasta.
vinkka
Member
 
Viestit: 125
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 10:22

ViestiKirjoittaja pirzu » 30 Kesä 2008, 21:20

Kurjaa, ettet ole saanut tilaustasi ja ovat viä menneet peruuttamaan tilauksen. Ja rahat ovat missä lie... Reptilican hintatasosta en tiedä, mutta itse olen ollut tyytyväinen Petshop.fin hintatasoon ja toimituksen nopeuteen, vaikka siinä pari viikkoa on mennytkin. Ovat ainakin tuotteet tulleet perille, ja jos eivät olisi tulleet, niin Suomen kuluttajalaki olisi pätenyt. Suosittelen suosimaan suomalaisia firmoja.

Luottokorttifirmoilla kyllä on yleensä vahvat keinot saada rahat yrityksiltä takaisin. Toivottavasti saat omasi pian takaisin!
pirzu
Member
 
Viestit: 55
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 23:35
Paikkakunta: Pori

ViestiKirjoittaja ruthquartier » 29 Heinä 2008, 14:05

Itse en mielelläni mitään maksaisi ennen kuin paketti on tullut perille. Esim. sirkat ovat aika arvokkaita, ja on tylsää, jos on jo maksanut, ja sitten tilausta ei tulekkaan.. Mieluiten maksan postiennakolla.
ruthquartier
New member
 
Viestit: 8
Liittynyt: 26 Heinä 2008, 23:11
Paikkakunta: Suomi

ViestiKirjoittaja Pau2 » 29 Heinä 2008, 15:56

Eipä taida postiennakolla saada ötököitä tilattua juuri mistään. Reptilicasta Petshopiin vaihdoin itsekin ja täytyy kyllä kehua sekä kilpailukykyisiä hintoja että nopeaa toimitusta.
Pau2
Member
 
Viestit: 461
Liittynyt: 19 Elo 2005, 08:48
Paikkakunta: Finland


Paluu Ravinto & ruokinta