Kimppatilaus Tampereen alueelta?

Siilien ravintoon ja ruokintaan keskittyvä keskustelufoorumi

Kimppatilaus Tampereen alueelta?

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 27 Joulu 2007, 22:51

Katselin noita reptilican hintoja ja päätin rohkaistua tilaamaan sieltä. Olisiko kiinnostusta Tampereen lähistön siilisteillä kasata tähän kimppaa?
Mites ootte yleensä järjestäny tilauksen? Jos joku kokenut tilaaja haluaa vetäjäksi niin sopii minulle=)
Kirsikka
Member
 
Viestit: 34
Liittynyt: 08 Elo 2006, 17:20
Paikkakunta: Pälkäne

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 27 Joulu 2007, 23:10

Selkeydeksi tässä vielä että teen itse sen tilauksen joka tapauksessa vaikkei kavereita siihen löytyisi. Pitää vaan tilata kauheesti. Parempi sekin kuin maksaa 14,90 pienestä sirkkapurkista(tämän havainnon tein eräässä eläinkaupassa Tampereella tänään). Tässä vielä s-posti jotta halukkaat voi sinnekin kirjotella: sirlah@yahoo.co.uk
Kirsikka
Member
 
Viestit: 34
Liittynyt: 08 Elo 2006, 17:20
Paikkakunta: Pälkäne

ViestiKirjoittaja Knightrider » 28 Joulu 2007, 16:00

Kannattaisi varmaan harkita ötököiden tilaamista jostain suomalaisesta verkkokaupasta, ne myy yllättävän halvalla noita purkkeja ja tietysti pienemmällä riskillä. Tälläkin palstalla ovat mm. Pug ja Alexis mainostaneet omia verkkokauppojaan (haulla löytynee). Itse olen tilannut molemmilta kerran ja olen ollut tyytyväinen.
Knightrider
Member
 
Viestit: 542
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 13:58
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 28 Joulu 2007, 22:50

Kiitos tiedosta! En tiennyt pugin verkkokaupasta. Siis kimppatilaus peruttu, vaikutti niin edulliselta että siirryn tilaamaan sieltä=)
Kirsikka
Member
 
Viestit: 34
Liittynyt: 08 Elo 2006, 17:20
Paikkakunta: Pälkäne


Paluu Ravinto & ruokinta