Oikeesti..ruoka loppuu! Ötököitä Tampereelle!

Siilien ravintoon ja ruokintaan keskittyvä keskustelufoorumi

Oikeesti..ruoka loppuu! Ötököitä Tampereelle!

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 22 Elo 2006, 10:34

Hei ihmisorjat! <br>Onko Tampereen alueella halukkaita kimppatilaukseen? Törkykalliita nuo ruokaelukat ja taas loppu:/ Ite en omista luottokorttia eli olisiko kortillisia vetämään tilausta?
Kirsikka
Member
 
Viestit: 34
Liittynyt: 08 Elo 2006, 17:20
Paikkakunta: Pälkäne

ViestiKirjoittaja Kaisa » 22 Elo 2006, 11:28

Aquaristic.net webbikaupasta voi tilata maksuehdolla cash on delivery = maksat kuljettajalla käteisellä tasarahalla kun tuovat paketin. Siitä tulee pieni lisämaksu, mutta se ei tosiaan ollut iso. <br> <br>Hinnat vähän korkeammat kuin Reptilicassa, mutta palvelu oli parempaa.
Kaisa
Member
 
Viestit: 3367
Liittynyt: 27 Elo 2003, 15:11
Paikkakunta: Laukaa

ViestiKirjoittaja Pipza » 22 Elo 2006, 11:28

Tuossa heinäkuun Tampereen tilauksessa oli aikasta moni paikallinen aktiivi mukana. Itse varmaan olen taas ennen joulua tilailemassa, ellei sitten satu sopivaa kimppaa joku muu järjestämään. Tosin Reptilican huolimattomuus/haluttomuus kunnon asiakaspalveluun hiukan edelleenkin huolettaa...
Pipza
Member
 
Viestit: 41
Liittynyt: 24 Marras 2004, 15:48
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja NamiSiili » 22 Elo 2006, 16:33

Tilaa tuolta globallivefoodista. Tilaus onnistuu näppärästi visa electronilla, jos sellaisen omistat? Eläinkaupoista ei kyllä kannata ainakaan sirkkoja ostaa, halvimmat tampereella on 12,50¤ 50 kpl ja globalilla n.3,80¤ 50 kpl...
NamiSiili
Member
 
Viestit: 101
Liittynyt: 07 Joulu 2005, 17:45
Paikkakunta: Tampere/Atala

ViestiKirjoittaja Alexis » 22 Elo 2006, 17:06

Hei, <br> <br>Jos kyse olisi säilykehyönteisistä, niin minun kauttani niitä saattaisi saada Tampereelle jo torstai- illaksi hintaan 6,50¤/purkki. Nämä ovat ZooMedin pillarseja, mini cricketsejä ja cricketsejä sekä jauhomatoja. Mikäli hyönteiset saapuvat myöhässä tukkuun, joudumme miettimään asian uudelleen. Varmuuden homman onnistumisesta saan huomiseen puoleenpäivään mennessä. <br> <br>Ystäväni ajaisi torstaina 24.8. seuraavaa reittiä: <br> <br>Lähtö Helsingistä Ylöjärvelle klo 16.00 jälkeen. Reitti: H.linnan tietä Treen keskustan läpi Vaasantielle ja siitä Lielahteen. (Tämä kertonee paikalliselle jotain : )) <br> <br>Meidän siiliyhdistyksen Marianne oli niin kultainen, että voisi pitää hyönteispurkit Lentävänniemessä / Lielahdessa, kunnes ne noudettaisiin (toivon, että pian). <br> <br>Mikäli tarvetta tällaiseen on, niin yritän auttaa parhaani mukaan. Tuo torstain kuljetus on ainutkertainen mahdollisuus, joka tuli eteeni. Keskustellaan tästä palstalla ja katsotaan, ovatko ihmiset kiinnostuneita. Minun kauttani saa paljon muutakin tavaraa, jahka saan toiminnan alkamaan kunnolla. <br> <br>Minulle saa myös soittaa 0440-554 688. Nyt meillä on tosin vieraita ja he lähtevät varmaan kahdeksan maissa. Ehkä mieluiten otan sähköposteja vastaan (etteivät vieraat nokkaannu :) Ja tätä palstaa kurkin joka tapauksessa myöhään illalla/yöllä. <br> <br>Maksun hyönteisistä ottaisin etukäteen firman tilille. Pankkiyhteydet sentään jo pelaavat. Mutta ensin katson, onko näin nopeaan tilaukseen Tampereella tarvetta :) Mutta ollaan yhteyksissä, menen ettei ruoka jäähdy moiiii... <br> <br>Ai niin, pääasia, että joku olisi vastassa ystävääni hänen ajoreittinsä varrella. Minä vaan pummasin tuotteille kyydin, hän ei ole meidän palkkalistoillamme ja haluaa äkkiä vain kotiinsa :)
Alexis
Member
 
Viestit: 189
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:05
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Marianne » 22 Elo 2006, 17:18

Juu, otan purkit ym tavarat säilööni noutoa varten. Voin pitää ne autossa ja liikun Tampereella lentävänniemi-tohloppi-keskusta -akselilla. Yleensä viikolla käyn keskustassa n. 17.30 hakemassa äijää töistä :D Jotta jos päätyy hakeen multa, niin se onnistuu kotoa tai sitten muuten.... mutta sovitaan, jos hakijoita tulee.
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja nande » 22 Elo 2006, 20:29

Tarkoitatko Alexis, että sinun kauttasi voisi jatkossa ostaa ötökkäpurkkeja? Sehän olisi hienoa!
nande
Member
 
Viestit: 259
Liittynyt: 11 Huhti 2006, 17:19
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja maarit » 22 Elo 2006, 20:35

Samaa ajattelin luettuani viestin, tuleeko kyseeseen jälleenlähetykset?
maarit
Member
 
Viestit: 193
Liittynyt: 14 Kesä 2004, 22:04

ViestiKirjoittaja Alexis » 22 Elo 2006, 20:41

Kyllä, nande, minun kauttani saa jatkossa ostaa ötökkäpurkkeja. Ja paljon muutakin, kunhan vauhtiin päästään. <br> <br>Jos jatkossakin järkätään jotain "kimppatilauksen" hengessä, niin säästetään postituskuluissa. Esim. täällä palstalla voisi huhuilla että nyt siellä ja siellä tarvittaisiin siileille ruokaa ja jos hyvin käy, jollain siilistillä voisi olla esim. työasiaa juuri ko. paikkakunnalle ja ruoat pääsisivät nopeasti eteenpäin tarvitsijoille. Ja toki postitankin tilauksia, mutta sitten tilauksen hinta tietty nousee. <br> <br>Mikäli joku haluaa säilykehyönteisiä Tampereelle tämän viikon torstaiksi, niin tilaus pitäisi tehdä minulle jo huomiseen ke klo 11.00 mennessä. Tarkistan vielä olenko laittanut sähköpostiosoitteeni jäsentietoihin.
Alexis
Member
 
Viestit: 189
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:05
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja nande » 22 Elo 2006, 20:48

Laitatko listaa hintoineen, mitä sinun kauttasi voi ostaa vai miten hoidat mainonnan?
nande
Member
 
Viestit: 259
Liittynyt: 11 Huhti 2006, 17:19
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 22 Elo 2006, 20:56

Hienoo! Kerkisin yhden yloihintasen purkin ostaa mutten onneksi enempää=) <br>Laitan Alexis sulle s-postilla tilausta torstaille. Hienoa olisi jos homma onnistuu=) <br>Hallakin on onnellinen kun ruokaa on tiedossa;)
Kirsikka
Member
 
Viestit: 34
Liittynyt: 08 Elo 2006, 17:20
Paikkakunta: Pälkäne

ViestiKirjoittaja Alexis » 22 Elo 2006, 21:01

nande, verkkokauppaani vasta luodaan ja se valmistuu syyskuun aikana. Minulle on tulossa uutta, Clausin siilinruokaa ja pieni erä kuivattuja hyönteisiä (silkkitoukkia ja muurahaisenmunia). Clausin siilinruokaa on joskus ollut Faunattaressa, mutta sittemmin sen tuonti loppui vähäksi aikaa. Ja kohta sitä saadaan taas, siilipalstallakin sitä on joskus joku muistellut. Matelijatarvikkeita saa, koiran ja kissan ruokaa ja tarvikkeita saa (kanadalaista ja ruotsalaista, ei kuitenkaan Royal Canin). Papukaijan ja linnunruokaa (Zupreme) saa varsinkin jos tekee minulle etukäteistilauksen, ettei minun tarvitse ottaa hurjaa määrää varastoon. Ai niin ja ihania Puutuuma Oy:n siilin keinujalautoja, kapulasiltoja, pajusiltoja ja pesämökkejä saa myös. Mm. näitä te tuotteita te olitte toivoneet tekemässäni markkinatutkimuksessa. ja yritän toteuttaa toiveenne. Ostan tuotteita sisään sitä mukaa kun rahaa on, joten alussa valikoima voi olla suppea :/ Mutta mitä enemmän saan etukäteistilauksia ja tiedusteluja, sitä nopeammin voin laajentaa valikoimaa.
Alexis
Member
 
Viestit: 189
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:05
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 22 Elo 2006, 21:17

kiitos muistakin vinkeistä:) <br>pitänee hommata electron ja kysellä tuolta siipalta mikä koneessa tökkii kun aquaristic ei aukee... <br>IIISO hali kiitokseksi vinkeistä!
Kirsikka
Member
 
Viestit: 34
Liittynyt: 08 Elo 2006, 17:20
Paikkakunta: Pälkäne

ViestiKirjoittaja nande » 22 Elo 2006, 21:24

Hieno juttu, että organisoit tällaista verkkokauppaa. Voiko pääkaupunkiseudulla asuvat hakea ostamansa tuotteet jostakin?
nande
Member
 
Viestit: 259
Liittynyt: 11 Huhti 2006, 17:19
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Miumau » 22 Elo 2006, 21:31

Hei mulla olis tarvetta noille purkeille kovasti! Siskoni vielä kaikenlisäksi asuu lielahdessa ja voisi varmasti noutaa purkkeja kun on niitä aijemminki kuskaillu! <br>Miten on, voinko laittaa sulle listaa mitä haluan? Tänne vai s-postiin? <br> <br>Olis kyllä huippu saaha noita purkkeja jo noin nopsaa kun mulla on vielä todella huutava pula :) <br> <br>Ja tosi hienoa et sä olet perustamassa tuollaista firmaa! Mahtavaa :D
Miumau
Member
 
Viestit: 198
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 21:03
Paikkakunta: Turku

Seuraava

Paluu Ravinto & ruokinta