Elvis has left the building.

Mitäs siellä...tuff?

Elvis has left the building.

ViestiKirjoittaja Kikke » 03 Marras 2005, 00:41

Tätä on ihan uskomattoman vaikea ja raskas kirjoittaa, kädet painaa sata kiloa. <br> <br>Elvis kuoli syliini vajaa tunti sitten. <br>Sen olo näytti jo kääntyvän parempaan, mutta jotenkin minulla oli tunne, että riemuun ei vielä ollut aihetta. Eikä ollutkaan. Huomasin sen reilu tunti sitten pötköttävän talonsa ovella, vain muutama tunti siitä kun annoin sille lääkkeen ja se ihan itse omin tassuin mönki taloonsa. Avasin sille oven, se tuli pois talostaan ja pisti makuulle siihen lattialle ovensa eteen. Tajusin samantien, että nyt se lähtee. <br>Nostin sen syliin, se haukkoi happea eikä mennyt kauaa, kun sen hengitys hiljaa pysähtyi kokonaan. <br>Pahinta oli katsoa sitä, pientä viatonta eläintä, suoraan silmiin ja tuntea itsensä niin voimattomaksi. <br> <br>Elvis poistui keskuudestamme, enkä minä osannut tehdä muuta kuin katsoa vierestä ja itkeä.
Kikke
Member
 
Viestit: 2550
Liittynyt: 11 Marras 2003, 16:56
Paikkakunta: Rovaniemi

ViestiKirjoittaja Marianne » 03 Marras 2005, 00:44

Kasvattajamamma perheineen ja siileineen lähettää Rovaniemelle 100000 voimahalia ja rutistusta, ja ottaa todellakin osaa suruun.. <br>Elviksen eteen tehtiin kaikki voitava. <br> <br>*edelleen sanaton* <br> <br>-Marianne, Arto, Usva, Nukka ja Pihla-
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Nea » 03 Marras 2005, 01:04

Meiän porukka ottaa kans osaa teiän valtavaan suruun. Vaikka en Elvistä ees mitenkään henkilökohtaisesti tuntenutkaan, niin täällä niinkuin varmasti monessa muussakin kodissa on itketty tänään sen poismenon vuoksi :(. <br> <br>Aivan liian lyhyeen loppui tuon komean siilin elämä, mutta kaikki tietävät, että teit Kikke kaiken voitavasi. Jostain meille tuntemattomasta syystä nyt vain oli Epun aika lähteä, niin paljon kuin se sattuukin... :'( <br> <br>Eppu tulee kuitenkin aina säilymään sydämissämme ja kauniissa jälkeläisissään... Sen on nyt hyvä olla. <br> <br>Suureen suruunne osaa ottaen Juulia, Saku, Daim, KissMet, Bounty ja Twix
Nea
Member
 
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Elo 2005, 00:37
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Marja » 03 Marras 2005, 01:08

Mitään en osaa sanoa. <br> <br>Osanotto <br>~ Yrjänä, Artemis ja orjat
Marja
Member
 
Viestit: 559
Liittynyt: 06 Marras 2003, 13:01
Paikkakunta: Kouvola, Finland

ViestiKirjoittaja Tiia » 03 Marras 2005, 02:56

Niin vaikeni ääni tassujen, <br>sammui liekki suuren sydämen. <br>Jätti surun suuren, aivan valtavan, <br>sisintä hiljaa kuin riipien kalvavan. <br> <br>Siellä olen missä tuuli puhaltaa, <br>missä kukat kauniin loisteen saa. <br>Siellä missä aurinko nousee ja laskee <br>ja missä koskematon on maa <br>ja siellä olen ja odotan <br>jos vaikka pääsisit joskus sinne saapumaan. <br> <br>Osanottomme suureen suruunne..Hiljaiseksi vetää ihmisen.. <br> <br>-Tiia, Tuksu, Nessu & Iitu-
Tiia
Member
 
Viestit: 886
Liittynyt: 01 Huhti 2004, 23:11
Paikkakunta: Kotka

ViestiKirjoittaja tini » 03 Marras 2005, 04:06

Kikke, mä olen niin pahoillani.. Sä teit kaikkesi sen pienen siilin eteen, kukaan ei olisi voinut tehdä enempää. Elviksellä on nyt hyvä olla, eikä se kärsi. Elvis elää - jälkeläisissään ja kaikkien meidän sydämissä. <br>*Rutistaa täysiä* <br>-Tini&piiperöt
tini
Member
 
Viestit: 1788
Liittynyt: 21 Elo 2004, 05:14
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Innostunut siili » 03 Marras 2005, 07:19

Voimia sinne pohjoiseen. Tämä oli tavattoman surullinen uutinen. Tulee ihan voimaton olo. <br>Anu, Iines ja Vertti
Innostunut siili
Member
 
Viestit: 647
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 12:01
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja riisi » 03 Marras 2005, 08:10

Näinä päivinä on tullut mieleen, että miksi juuri he, jotka loistavat ympärilleen kauneutta hyvyyttä ja iloa, usein lähtevät luotamme liian varhain. Ehkäpä he ovat enkeleitä keskuudessamme. <br>Heidän tehtävänä on viipyä hetken kanssamme ja avata silmämme kaikelle hyvälle... <br>osanottomme! ja voimia kikelle!
riisi
Member
 
Viestit: 256
Liittynyt: 09 Joulu 2004, 18:36
Paikkakunta: kuopio

ViestiKirjoittaja Memma » 03 Marras 2005, 10:06

Voimia ja jaksamista Kikelle. Elviksen on nyt parempi olla. Enää ei sairaus kalva ja kipu uuvuta pientä. Kaikkesi teit. Ei tätä osannut kukaan aavistaa. Elvis elää edelleen pienissä piipposissaan ja ikuisesti muistossamme. <br> <br>Osanottomme <br> <br>Henna, Ilkka, Bella ja Ares
Memma
Member
 
Viestit: 1342
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 15:26
Paikkakunta: Paimio

ViestiKirjoittaja merjah » 03 Marras 2005, 10:08

Voi ei! Kyyneleet tulee väkisinkin silmiin. Voimia teille! <br> <br>Osanottomme <br>Merja, Osku ja Harry
merjah
Member
 
Viestit: 829
Liittynyt: 27 Loka 2004, 10:10
Paikkakunta: Kuopio

ViestiKirjoittaja Kaisa » 03 Marras 2005, 10:32

Edelleen puulla päähän lyötynä tästä suru-uutisesta. Elvis sai kuitenkin olla rakastavassa sylissä viimeiset hetkensä. <br> <br>Otamme suruunne osaa, <br> <br>Kaisa ja Tomy sekä Viltsu, Issu ja kisut
Kaisa
Member
 
Viestit: 3367
Liittynyt: 27 Elo 2003, 15:11
Paikkakunta: Laukaa

ViestiKirjoittaja Kikke » 03 Marras 2005, 10:52

Paketoin äsken Elviksen omin käsin viimeiselle matkalle. Tuntui raastavalta avata pieni fleecemytty, paketoida kylmä nukkuvan näköinen pikkukaveri sanomalehteen ja pahvilaatikkoon ja kirjoittaa lähete EELAan. <br>Itkun takaa minua hymyilyttää ajatus siitä, että Elvis oli Elvis viimeiseen asti; ruokahaluaan se ei menettänyt koko aikana. <br> <br>Omassa mielessäni pyörii vain ajatus siitä, että mitä olisin voinut tehdä toisin. Mitä olisin voinut tehdä paremmin. <br> <br>Elvis jätti jälkeensä neljä pienokaista ja todella suuren aukon meidän sydämiin.
Kikke
Member
 
Viestit: 2550
Liittynyt: 11 Marras 2003, 16:56
Paikkakunta: Rovaniemi

ViestiKirjoittaja Katinka » 03 Marras 2005, 11:16

Osaa ottaen murheeseen, <br>Katri, Muska <br> <br>"Tällaisina aamuina <br> en tahdo uskoa sinun menneen. <br> Yön ja päivän kohdatessa <br> kuin astuisin askeleen <br> ikuisuuden sydämessä. <br> En voi unohtaa kosketustasi, <br> se oli kuin aamutuuli, <br> hellä, viipyvä. <br> En tiennyt sitä hyvästiksi."
Katinka
Member
 
Viestit: 1132
Liittynyt: 06 Loka 2004, 20:41
Paikkakunta: PK-seutu

ViestiKirjoittaja Naksu66 » 03 Marras 2005, 11:21

Lämmin osanotto ! <br> <br>Päivi ja Herkules
Naksu66
Member
 
Viestit: 27
Liittynyt: 13 Loka 2004, 09:38
Paikkakunta: Imatra

ViestiKirjoittaja Roosa » 03 Marras 2005, 11:21

Kikke, teit aivan varmasti parhaasi. Usko siihen äläkä syytä itseäsi. Olen niin pahoillani :( Miljoona voimahalia ja rutistusta! <br> <br>*itkee* <br> <br>..So You Say farewell, You Are His Forever <br>Missing Him, in Your Heart Hi Is The One <br>And He Always Will Be <br>Your Little One He Is <br>And He Always Will Be.. <br> <br>Marika, Ulpu ja Rölli
Roosa
Member
 
Viestit: 432
Liittynyt: 21 Touko 2004, 13:38
Paikkakunta: Outokumpu

Seuraava

Paluu Siilien kuulumiset