Vuosikokous 2012 ja vaalit

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Vuosikokous 2012 ja vaalit

ViestiKirjoittaja Kutri » 04 Tammi 2012, 18:05

Suomen Siiliyhdistys ry:n vuosikokous pidetään Tampereella, Birgit Mäkisen kotona (Kumpulankuja 5) 4.2.2012 klo 14 alkaen.

Kokouksessa valitaan hallitus vuodelle 2012 ja muut yhdistykselle tarpeelliseksi katsotut toimielimet (mm. toiminnantarkastaja, varatilintarkastaja ja rahastonhoitaja), käydään läpi vuoden 2011 tulot ja menot, sekä suunnitellaan vuoden 2012 toimintaa. Kokouspaikasta johtuen jäsenten ei suositella ottavan mukaansa omia siilejään. Olisi ystävällistä, jos ilmoittaisit osallistumisestasi Nina Tervoselle 20.1 mennessä sähköpostitse.

Vuosikokouksessa voi äänestää myös valtakirjalla, jos kukaan jäsenistämme ei sitä kiellä. Mikäli yksikin jäsen ilmoittaa ennen vuosikokouksen alkua, ettei hän hyväksy valtakirjalla annettuja ääniä, ei valtakirjaääniä voida käyttää. Jos vastustat valtakirjojen käyttöä, otathan yhteyttä hallituksen jäseniin.

Ehdokkaat vanhasta hallituksesta: (suluissa palstanimi ja kotipaikkakunta)
Nina Tervonen (nuunu) Sastamala
Satu Leppänen (sasoleil) Helsinki

Uudet ehdokkaat:
Marianne Kestilä (Marianne)
Kirsi Tapanainen (Tapis)
Heidi Burmeister (Yuuki)


Tervetuloa!
Suomen Siiliyhdistyksen hallitus

Lisätietoja:
Katriina Falhi nokinassut(at)gmail.com
Nina Tervonen vaahtopallon(at)gmail.com
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Kutri » 04 Tammi 2012, 18:08

Puheenjohtajan kausi kestää 2 vuotta, hallituksen jäsenyys vuoden kerrallaan. Puheenjohtajuutta on itselläni vielä jäljellä tämä seuraava kausi mutta muita hallituspaikkoja on avoinna!

Vaatimuksena on täysi-ikäisyys ja yhdistyksen jäsenyys. Minimi jäsenyysaikaa ei ole.

Lisätietoja voi kysellä tai ehdokkaaksi ilmoittautua nokinassut(at)gmail.com

Vaalikampanjointi on sallittu tässä aiheessa. :)
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Kutri » 04 Tammi 2012, 21:29

Kokouksen esityslista:

1. Kokouksen avaus ja osallistujien esittely

2. Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin ja kahden pöytäkirjantarkistajan ja kahden ääntenlaskijan valinta

3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys

5. Esitetään tilinpäätös ja kuluvan vuoden suunnitelmat

6. Päätetään tilinpäätöksen hyväksymisestä ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle

7. Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä jäsenmaksun suuruus

8. Valitaan hallituksen viisi jäsentä

9. Valitaan rahastonhoitaja

10. Valitaan toiminnantarkastaja ja varatoiminnantarkastaja

11. Valitaan toimikuntien jäsenet

12. Muut asiat
- Rahatilanne
- Jäsenet
- Muut esille tulevat asiat
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Kutri » 05 Tammi 2012, 12:46

Ehdokasasetteluaika: jos ehdokkuus kiinnostaa, ilmoittautuminen ehdokkaaksi sähköpostilla allekirjoittaneelle viimeistään 20.1 mennessä.. Nyt kaikki aktiivit mukaan toimintaan! :)
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Kutri » 05 Tammi 2012, 21:34

Ehdokaslista päivitetty.
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Kutri » 09 Tammi 2012, 22:18

Ehdokaslista päivitetty. Jokainen ehdokas voisi pistää pienen esittelyinfon tänne kun ehtii.. :)
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Marianne » 10 Tammi 2012, 23:12

Esittelyä sitten, vaikka en tiiä oikein, mitä sanoisin... Vaikeeta.

No, olen Marianne 32v ja Tampereelta. Meillä ei ole tällä hetkellä siilejä, eikä ole ollut muutamaan vuoteen, mutta joskus kun hetki on parempi, niitä vielä tulee.. Lisäksi haluan hankkia yksilön, joka täyttää "vaativat" määritelmäni :) Eläiminä tällä hetkellä on 2 koiraa ja 1 käärme + 3 hoitokäärmettä.

Olen ollut yhdistyksessä mukana aika lailla alusta asti, ja toiminut kaksi kautta hallituksen puheenjohtajana ja Siliumin päätoimittajana. Lisäksi olen vastannut tiedottamisesta muina aikoina. Viime vuoden pidin hiljaiseloa oman henk. koht elämäntilanteen vuoksi, mutta nyt olisi taas kiva olla jotenkin mukana jeesaamassa, aktiiveja aina tarvitaan :)

Ensimmäinen siili tuli minulle 2002 syksyllä ja sittemmin niitä on ollut useita.

Kasvattamisesta on kokemusta 4 poikueen verran nimellä Metsännenän, ja siilieni jälkeläisiä viipottaa vieläkin ympäriinsä vastaan :) Ehkäpä joskus vielä saisin kasvatettua edes yhden poikueen....

Hallitushommista eniten nyt kiinnostaisi rekisterien pitäminen, koska tykkään ns paperitöistä... :)
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Tapis » 12 Tammi 2012, 12:40

Hei!
Minä olen nimimerkillä Tapis, oikealta nimeltäni Kirsi Tapanainen ja lempinimeltä Kipa. Kuulun pääkaupunkiseudun Piikkipalloihin, asun Nurmijärvellä, Lepsämässä.
Olen 46 vuotias Tuotanto-AD ja työskentelen SOK:lla markkinoinnissa. Siileistä innostuin noin 4 vuotta sitten ja hankin ensimmäisen siilini. Tällähetkellä olen kasvattajana nimellä Hopeatassun ja pesässä köllöttelee ensimmäiset poikaset (vihdoinkin).
Olen ollut tässä muutaman vuoden yhdistyksessä taustavoimissa auttelemassa painomateriaalien ja esitteiden kanssa ja usein messuilla ja esittelyissä nähty tätsy.
Pyrin nyt ensimmäistä kertaa hallitukseen ja toivon että voin olla avuksi yhdistykselle jossain asioissa sielläkin :)
Avatar
Tapis
Member
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Marras 2005, 22:36
Paikkakunta: Nurmijärvi

ViestiKirjoittaja Yuuki » 22 Tammi 2012, 19:00

Minä puolestani olen Heidi Burmeister, 27 vuotta, Helsingistä. Sukunimi vaihtui tässä hiljattain naimisiinmenon myötä, osa saattaa siis tuntea minut vanhalla nimellä Lahtinen. Perheeseen kuuluu miehen lisäksi piikkipallo Phantom, joka täyttää keväällä kaksi vuotta. Koulutukseltani olen diplomi-insinööri ja työkseni ostelen tavaraa yrityksessä nimeltä Lining.

Phantom on ensimmäinen siilini ja tuli taloon toukokuussa 2010. Siilin hankkiminen oli ollut ajatuksissa jo viitisen vuotta ennen tätä, mutta vasta muutettuamme uuteen asuntoon saimme piikikkäälle tarvittavat puitteet :) Vaikka siilimme ei välttämättä ole ollut se kaikkein helpoin tapaus, se on vienyt sydämeni täysin.

Olen ollut yhdistyksen toiminnassa mukana puolisentoista vuotta messuilla sekä tapahtumissa. Tästä eteenpäin vedän myös Pääkaupunkiseudun piikkipallojen toimintaa, toiveenani että saataisiin lisää porukkaa mukaan :)
Avatar
Yuuki
Member
 
Viestit: 154
Liittynyt: 23 Touko 2010, 15:46
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Kutri » 24 Tammi 2012, 14:07

Ehdokkaita on juuri hallituksen vetämä määrä joten ehdokkaista koostuu automaattisesti tämän vuoden hallitus. Hallitus vahvistetaan vuosikokouksessa mutta sen kummempia äänestyksiä ei sitten tarvitakaan..
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Kutri » 04 Helmi 2012, 17:58

Kiitos vuosikokoukseen osallistuneille ja erityiskiitos emännälle!

Vuoden hallitusjako on seuraava:
Katriina Falhi: pj, tiedotus- ja tapahtumavastaava, siliumin päätoimittaja

Satu Leppänen: rahastonhoitaja, vara pj.

Kirsi Tapanainen: sihteeri, siliumin sekä painomateriaalien taitto

Marianne Kestilä: jäsen- ja siilirekisteri

Heidi Burmeister: poikamiespankki ja siilinvälitys

Nina Tervonen: jäsentuotevastaava

Kasvatusvastaavaa ei valittu erikseen vaan koko hallitus vastaa yhdessä kavatukseen liittyvistä asioista. Kuten tietty kaikki päätökset tähänkin asti on tehty yhteisesti. Kasvatusasioissa siis voi ottaa yhteyttä hallituksen omaan sähköpostiin suomensiiliyhdistys(at)gmail.com

Kiitos edelliselle hallitukselle ja onnea uusille hallituksen jäsenille omasta puolestani.
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja merjah » 04 Helmi 2012, 20:17

Onnea uudelle hallitukselle!
merjah
Member
 
Viestit: 829
Liittynyt: 27 Loka 2004, 10:10
Paikkakunta: Kuopio

ViestiKirjoittaja Marianne » 04 Helmi 2012, 20:54

Kiva olla taas mukana :)
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere


Paluu Siilikeskustelu