Puheenjohtajan ja hallituksen vaalit 2011

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Puheenjohtajan ja hallituksen vaalit 2011

ViestiKirjoittaja Marianne » 08 Joulu 2010, 12:23

Taas on tullut se aika vuodesta, kun on jokaisen täysi-ikäisen jäsenen aika harkita hallituksen työtä. Haemme uusia ehdokkaita hallitukseen jäseniksi ja puheenjohtajaksi.

Puheenjohtajan kausi kestää 2 vuotta, hallituksen jäsenyys vuoden kerrallaan. Hallituksesta on poistumassa 2 jäsentä, joten uusia ehdokkaita tarvitaan.

Vaatimuksena on täysi-ikäisyys ja yhdistyksen jäsenyys. Minimi jäsenyysaikaa ei ole.

Lisätietoja voi kysellä allekirjoittaneelta tai täällä aiheessa. Myös kiinnostuneiden ilmoittautumiset osoitteeseen
marianne.kestila"ät"gmail.com

Vaalikampanjointi on sallittu tässä aiheessa. Kannattaa myös esittää niitä itseään askarruttavia kysymyksiä ehdokkaille. :)

Vuosikokous järjestetään helmi-maaliskuussa. Kutsu vuosikokoukseen lähetetään myöhempänä ajankohtana.
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Marianne » 09 Joulu 2010, 13:37

Ehdolla hallitukseen ovat:

Katri Lätti
Nina Tervonen
Katriina Falhi
Martina Helle
Isabella Forssrtöm

PJ ehdollla
Katriina Falhi
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Marianne » 11 Joulu 2010, 00:34

Tehtäviä hallituksessa on mm. jäsenrekisterin ylläpito, kasvatusvastaavuus, poikas ja siilivälitys, tuffarien ym tapahtumien suunnittelu ja järjestys, lehden toimitus ja kirjoittaminen, rahastonhoito, jäsentuotevastaava, sihteeri, varapuheenjohtaja... ja vaikka mitä muuta, kun keksitään.
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja nuunu » 15 Tammi 2011, 23:53

Hyvää alkanutta vuotta kaikki Suomen Siiliyhdistys ry:n jäsenet!     
 
 
 
 
Suomen Siiliyhdistys ry:n vuosikokous pidetään Tampereella, Birgit Mäkisen kotona (Kumpulankuja 5) 12.3.2011 klo 14 alkaen.
 
Kokouksessa valitaan hallitus vuodelle 2011 ja muut yhdistykselle tarpeelliseksi katsotut toimielimet (mm. tilintarkastaja, varatilintarkastaja ja rahastonhoitaja), käydään läpi viime vuoden tulot ja menot sekä suunnitellaan tämän vuoden toimintaa. Kokouspaikasta johtuen jäsenten ei suositella ottavan mukaansa omia siilejään. Olisi ystävällistä, jos ilmoittaisit osallistumisestasi Ninalle 28.2. mennessä sähköpostitse tai puhelimitse. 
 
Vuosikokouksessa voi äänestää myös valtakirjalla, jos kukaan jäsenistämme ei sitä kiellä. Mikäli yksikin jäsen ilmoittaa ennen vuosikokouksen alkua, ettei hän hyväksy valtakirjalla annettuja ääniä, ei valtakirjaääniä voida käyttää. Jos vastustat valtakirjojen käyttöä, otathan yhteyttä hallituksen jäseniin.
 
VAIN JÄSENILLE!

EHDOKKAAT: (suluissa palstanimi ja kotipaikkakunta) 
Hallitukseen ovat ehdolla: 

Martina Helle (tini) Helsinki
Katri Lätti (Katinka) Vantaa
Nina Tervonen (nuunu) Nokia
Merja Helisten (Merjah) Oulu
Satu Leppänen, Helsinki (sasoleil)
Miia Rinne, Lappeenranta (miia)

Puheenjohtajaksi ehdolla:
Katriina Falhi (Kutri) Tampere


 
Tervetuloa!  
Suomen Siiliyhdistyksen hallitus  
 
Lisätietoja: 
Marianne Kestilä marianne.kestila@gmail.com
Nina Tervonen vaahtopallon@gmail.com
 
 
Suomen Siiliyhdistys ry
 
Vuosikokous 12.3.2011
 
Esityslista 
1.Kokouksen avaus ja osallistujien esittely
2.Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin ja kahden pöytäkirjantarkistajan ja kahden ääntenlaskijan valinta
3.Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
4.Hyväksytään kokouksen työjärjestys
5.Esitetään tilinpäätös ja kuluvan vuoden suunnitelmat
6.Päätetään tilinpäätöksen hyväksymisestä ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle
7.Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä jäsenmaksun suuruus
8.Valitaan hallituksen viisi jäsentä
9.Valitaan rahastonhoitaja
10.Valitaan tilintarkastaja ja varatilintarkastaja
11.Valitaan toimikuntien jäsenet
12.Muut asiat
a.Rahatilanne
b.Jäsenet
c.Muut esille tulevat asiat

-Suomen Siiliyhdistyksen hallitus
nuunu
Member
 
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Maalis 2008, 19:39

ViestiKirjoittaja nuunu » 15 Tammi 2011, 23:57

Vielä kaivataan ehdokkaita ottakaa rohkeasti yhteyttä Marianneen, marianne.kestila"ät"gmail.com.
nuunu
Member
 
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Maalis 2008, 19:39

ViestiKirjoittaja Marianne » 27 Tammi 2011, 08:02

Innokkaita aktiiveja kaivataan toimintaan mukaan!!! Nyt on tilaisuus vaikuttaa!! Ilmottaudu mukaan :D
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Marianne » 06 Helmi 2011, 13:11

Nostelen aihetta.. vaikutusmahdollisuutta tarjotaan :) Jos haluat parantaa siilien oloja tai puuttua muihin asioihin, on oikea paikka hallituksessa... eli kaikki mukaan ehdolle :)
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja merjah » 06 Helmi 2011, 22:48

Jos löytyy joku innokas uusi ehdokas, minä luovun mielelläni hallituspaikasta. Minulla kiireinen vuosi tiedossa, mm. paikkakunnan ja työpaikan vaihdos tulossa. En ehtisi olla kovin aktiivisesti mukana toiminnassa. Olen kuitenkin luvannut jatkaa vielä vuoden, jos ei muita ehdokkaita ilmaannu.
merjah
Member
 
Viestit: 829
Liittynyt: 27 Loka 2004, 10:10
Paikkakunta: Kuopio

ViestiKirjoittaja Marianne » 09 Helmi 2011, 12:31

Uusi ehdokas: Satu Leppänen, Helsinki (sasoleil)
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Marianne » 14 Helmi 2011, 20:41

Merja Helisten poistettu ehdokkaista omasta pyynnöstään.
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja miia » 23 Helmi 2011, 18:45

eikös uudet hallitus ehdokkaat vois kertoo hieman itsestään ja suunnitelmistaan mielellään realistisesti jotka ois myös toteutettavissa.
miia
Member
 
Viestit: 1274
Liittynyt: 20 Elo 2003, 18:46
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Bella » 23 Helmi 2011, 22:31

Minä voin aloittaa :)

Eli olen Isabella eli Bella 19v (kuukauden päästä 20v) ja asun Turussa. "Lapsukaisia" on kaksi, SY Nokinassun Sugar ja SY kumpulan Chili. Olen aika uusi kasvattaja ja kasvatan siilejä nimellä SY Spicyn.
Ammatiltani olen ravintolakokki ja olen töissä meidän perheen cateringyrityksessä O&K Catering.

Siitä asti kun siili innostukseni alkoi, ei se ole taantunut, se vain kasvaa kasvamistaan! Ensin tuli siili, sitten innostus kasvattamiseen, nyt haluan vaikuttaa ihmisiin ja auttaa. Haluan kertoa sitä "oikeaa" tietoa jotta siileillä olisi mahdollisimman parhaat olot.
Olisi mukavaa jos saataisiin yhdistykseen taas aktiivisuutta ja innostusta enemmän! Minua erityisesti kiinnostaa tapahtumat ja siiliyhdistyksen tapaamisiin ohjelman fiksaaminen että kaikki viihtyy!

Uutena hallitukseen pyrkivänä olen vielä kokematon mutta nopea ja innokas oppimaan! Jos haluatte uutta positiivista ja reipasta immeistä niin täältä pesee! :)
Bella
Member
 
Viestit: 133
Liittynyt: 02 Syys 2009, 11:03
Paikkakunta: Turku / Tukholma

ViestiKirjoittaja Sasoleil » 24 Helmi 2011, 11:36

...Ja miepäs jatkan :)

Olen Satu ja asun nykyisin Helsingissä. Asetun ehdolle hallitukseen, koska haluan olla mukana jakamassa siilitietoutta ja edistämässä siilien hyvinvointia. Siili-innostukseni alkoi 2009 ja ihanan Nokinassumme orja olen ollut toukokuusta 2010. Siilini kanssa olen myös ehtinyt jo olemaan mukana Lemmikkimessuilla ja Särkänniemen siiliesittelyssä.

Päiväni kuluvat opintojen parissa yliopistolla, töissä, sekä ainejärjestömenoissa (nykyisin tosin jo vähenevässä määrin). Hallitustyöskentelystä minulla on jo kokemusta entuudestaan, olen toiminut yhdistyksissä puheenjohtajana, lehden päätoimittajana, emäntänä, sekä eri osa-alueiden vastaavana. Yhdistystoiminta, edustaminen, viestintä, dokumenttien tuottaminen, (messu)esittelyjen järjestäminen ja isojenkin tapahtumien organisointi ovat minulle tuttuja.

Tavoitteenani hallituksessa olisi tuoda uusia ideoita toiminnan kehittämiseen ja pyrkiä aktivoimaan yhdistyksen jäseniä. Olen melkoisen innokas touhuaja ja sitoutunut toimija.

Olen valitettavasti töiden takia sidottuna Helsinkiin vaalikokouspäivänä, mutta minulle voi lähettää kysymyksiä joko tänne tai osoitteeseen (nimimerkkini)(at)gmail.com
Sasoleil
Member
 
Viestit: 39
Liittynyt: 29 Marras 2009, 21:59
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja miia » 27 Helmi 2011, 10:46

mikä on vaalikokouspäivä?? vai tarkotitko kenties vuosikokousta?
miia
Member
 
Viestit: 1274
Liittynyt: 20 Elo 2003, 18:46
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Sasoleil » 27 Helmi 2011, 19:15

vaalikokouspäivä=päivä jolloin on kokous, jossa valitaan vuoden toimijat ;) eli tässä tapauksessa sama kuin vuosikokouspäivä.
Sasoleil
Member
 
Viestit: 39
Liittynyt: 29 Marras 2009, 21:59
Paikkakunta: Helsinki

Seuraava

Paluu Siilikeskustelu