Vuosikokous 2010 ja hallituksen vaalit

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Vuosikokous 2010 ja hallituksen vaalit

ViestiKirjoittaja Marianne » 13 Tammi 2010, 23:37

Suomen siiliyhdistys hakee uusia ehdokkaita hallituksen jäseniksi.
Puheenjohtaja pysyy samana vielä yhden kauden.

Vaatimuksena on täysi-ikäisyys ja yhdistyksen jäsenyys. Minimijäsenyysaikaa ei ole.

Lisätietoja voi kysellä Mariannelta tai täällä aiheessa. Myös kiinnostuneiden ilmoittautumiset osoitteeseen marianne.kestila"ät"gmail.com

Vaalikampanjointi on sallittu tässä aiheessa. Kannattaa myös esittää niitä itseään askarruttavia kysymyksiä ehdokkaille.

Vuosikokous järjestetään maaliskuussa. Tarkempi aika ja paikka myöhemmin. Kutsu vuosikokoukseen lähetetään myöhempänä ajankohtana jäsenille.
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Marianne » 14 Tammi 2010, 22:34

KOkous pidetään Tampereella 7.3.

Ehdolla hallitukseen (ehdokkaita lisätään sitä mukaa, kun ilmoittautuu):

<strong>Katriina Falhi, Tampere
Martina Helle, Helsinki
Merja Helisten, Kuopio
Amanda Jääskeläinen, pk-seutu
Nina Tervonen, Nokia
Katri Lätti, pk-seutu
Juulia Virtanen pk-seutu</strong>
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Amanda » 18 Tammi 2010, 20:19

No laitetaan nyt sitten ensimmäisenä esittelyä :)

Täältä tosiaan ehdolle asettautuu hallitukseen nuorta näkökulmaa tuomaan 18-vuotias Amanda.
Tällä hetkellä olen töissä siivoilemassa koulua, mutta parhaillaan kova haku käynnissä opiskelemaan oppisopimuksella eläintenhoitajaksi ( tai ainakin työskentelemään eläinkauppaan tai eläinlääkäriasemalle). "Sivutoimenani" opiskelen iltalukiossa.
Kanssani asustaa Vantaalla poikaystäväni lisäksi kaksi pitkäkorvasiiliä Nestori ja Anemone, valkovatsat Siiri ja Aatu sekä labradorinnoutaja Naksu.

Siiliyhdistyksen toiminnassa olen ollut mukana jo noin 6 vuotta. Olen osallistunut alusta saakka (jo ennen ensimmäistäkään siiliä) kaikkiin mahdollisiin esittelyihin olemalla ne "varakädet" ja siilien tulon jälkeen järjestellyt muita esittelyitä (mm. Stockmann, parit messut...)
Vanhin ja ensimmäinen siilini Siiri tuli minulle 2004 loppu kesästä ja päätin jo silloin, että joskus viellä meillekkin syntyy omia pieniä piikkipalloja.
Nykyään omistankin sitten SY Käpälämäen kasvattajanimen ja myöhemmin syntyväksi odotellaan pentuja tälle kasvattajanimelle.

Olisin nyt erittäin innokas menemään mukaan hallituksen toimintaan ja kehittämään/ylläpitämään osaltani Suomen siiliyhdistyksen hallitusta.
Erityisesti lähellä sydäntäni on siilien terveys ja hyvinvointi. Näitä haluaisin kehittää mm. Miettimällä kasvatusasioita (tekemällä yhteistyötä ulkomaiden kanssa), sekä edistämällä eläinkauppojen ja ihmisten tietoisuutta siileistä (erityisesti esittelyiden pito jne.).
Olen myös valmis tekemään kovasti töitä hallituksessa ja tällä hetkellä aikaa jäisi hyvinkin siihen.
Joten kaikki tutut ja tuntemattomat nyt äänestämään! :) Ette tule pettymään.
Amanda
Member
 
Viestit: 1620
Liittynyt: 12 Touko 2004, 18:57
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Marianne » 21 Tammi 2010, 21:21

Uusia ehdokkaita lisätty :)
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Kutri » 04 Helmi 2010, 13:40

Laitanpa tähän pientä esittelyä eli olen Katriina eli Kutri 26-vuotta ja asustelen Tampereen ja Kangasalan rajalla. Siilitouhuissa olen ollut "aika" aktiivinen touhottaja siitä lähtien kun siilirakkaus minua puri ja tällä hetkellä kasvatan mustakuonoisia siiluraisia nimellä SY Nokinassun. Meillä on kotona kolme piikkirakkautta ensimmäinen siilimme SY Pikkupuiston Nalle ja hänen tuontivaimokkeensa "Missy" sekä uusin porukkaan elokuussa 2009 syntynyt oma kasvattimme SY Nokinassun Black Diva. Siiluroitten lisäksi meillä vaikuttaa suuri rakkauteni Shetlanninlammaskoira Rölli ja yläasteelta lähtien matkassani on ollut mukana nelivarvaskonna Nuppu. Mieheni Jussi on hiljaisena äänenä taustalla ja rakentelee Nokinassulan hienoja juoksupyöriä. :)

Oikeasti minulla on tradenomin lakki vaatehuoneessa ja markkinointia lukenut yhteensä 6,5-vuotta. Jäin vuosi sitten työttömäksi markkinointihommista ja hetken katseltuani maailman menoa, päätin toteuttaa hulluuteni ja aloin tähän väliin opiskelemaan Tampereen urheiluhierojakoulussa koirahierojaksi. Tällä hetkellä haukkupotilaat vievät suuren palan päiväaikataulustani mutta siiliharrastukselleni raivaan aina aikaa.

Olen touhunnut erittäin aktiivisesti alajaostomme toiminnassa mukana täällä Tampereella, jonka puheenjohtajana toimin myös tällä hetkellä. Ensimmäinen vuosi hallituksessa meni nopeasti ja koen että minusta on ollut jopa hyötyä. :D Sen vuoksi olisin valmis tänäkin vuonna osallistumaan ja haluan kantaa korteni kekoon yhdistyksemme hyväksi.
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Marianne » 04 Helmi 2010, 17:50

Uusi Ehdokas lisätty
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja merjah » 04 Helmi 2010, 22:37

Olen 45-vuotias kuopiolainen terveystieteiden maisteri, mutta tällä hetkellä töissä sairaalassa osastonsihteerinä. Perheeseeni kuuluvat aviomies, kaksi opiskelijapoikaa, siilit Martta ja Serafiina sekä 8 kk ikäinen bichon frisé Paavo.

Kasvatan piikkipalloja nimellä SY Lähdeniityn. Ensimmäinen Lähdeniityn poikue syntyi keväällä 2008 ja tänä keväänä on tulossa toinen.

Olen nykyisen hallituksen varapuheenjohtaja ja vastaan poikasvälityksestä ja varauslistan ylläpidosta. Osallistun aktiivisesti myös Itä- ja Keski-Suomen siilistien aluetoimintaan.
merjah
Member
 
Viestit: 829
Liittynyt: 27 Loka 2004, 10:10
Paikkakunta: Kuopio

ViestiKirjoittaja Katinka » 05 Helmi 2010, 08:03

Tervehdys Vantaalta! Olen Katri, 43-vuotias tekninen piirtäjä. Perheeseen kuuluu mies, kaksi tytärtä (vanhempi asuu omillaan) ja akvaario.

Omia siilejä ei tällä hetkellä ole, mutta meillä on talven kestävä pesti hoitosiilin kanssa. Uuden siilin hankinta on hyvin todennäköistä jossain vaiheessa. Tutuksi käynyt sananparsikin sanoo, että "kerran siilisti, aina siilisti."

Järjestötoiminnasta minulla on useiden vuosien kokemus, johtokunnan jäsenenä ja puheenjohtajana.

Siilit ovat vallanneet sydämeni täysin, ja mukaan on tullut mielenkiinto hallituksen jäsenyyden kautta vaikuttaa osaltani siilien elämään ja hyvinvointiin.
Katinka
Member
 
Viestit: 1132
Liittynyt: 06 Loka 2004, 20:41
Paikkakunta: PK-seutu

ViestiKirjoittaja nuunu » 05 Helmi 2010, 22:51

Kerrompa minäkin itsestäni. Olen Nokialainen parikymppinen naisen alku. Siilit valloittivat sydämmeni kolmisen vuotta sitten, kun meille saapui ensimmäinen siilimme Sissi. Viime keväänä valmistuin suurtalouskokiksi ja niitä hommia on tässä tullut tehtyä. Muutamilla viime tuffareilla minut on voinut bongata keittiöstä. Perheeseemme mieheni ja minun lisäksi kuuluu 2 siiliä Sissi ja Diego, hamsteri Mini, suomenlapinkoira Soki ja kaviokas pv-ruuna Murski.

Olen ollut aktiivisesti mukana yhdistyksen toiminnassa alusta alkaen. Suuremmissa ja pienemmissä esittelyissä on tullut oltua mukana. Ja onhan meillä syntynyt muutama poikuekkin SY Vaahtopallon nimen alla. Tampereen alajaostossa toimin sihteerinä tällä hetkellä.
nuunu
Member
 
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Maalis 2008, 19:39

ViestiKirjoittaja tini » 10 Helmi 2010, 17:01

Tini, eli virallisemmin Martina, asuu helsingissä vuoden vanhan Miro-pojan, miehensä, 7siilin, 2 koiran ja pieneläintarhansa kanssa.
Opiskelen paraikaa pieneläintenhoitajaksi eli reilun vuoden kuluttua olisi ammatti hanskassa.
Olen liittynyt yhdistykseen vuonna 2004 ja alusta alkaen ollut yksi aktiiveista. Eli siis juossut joka näyttelyssä ja esittelyssä jakamassa siilitietoutta potentiaalisille tuleville siilisteille. Ensimmäinen siilipoikueeni syntyi vuonna 2005, jolloin olin juuri saanut kasvattajanimeni.
Tämä oli kolmas vuoteni hallituksessa ja jälleen kerran olisin valmis jatkamaan jäsenistön antamassa luottamustehtävässä. Olen aktiivinen ja yritteliäs hallituslainen ja pyrin ajamaan parempia etuja sekä virallisille kasvattajille että rivijäsenille. Uudistettu toimivampi palsta on myös yksi ajatuksistani tulevalle vuodelle.
Etunani on myös se, että siilikansa on pitkälti tuttua väkeä, eli tunnen ison osan teistä kuin omat taskuni! ;) Ainakin noin siilismin osalta :D
Nähdään vuosikokouksessa!
tini
Member
 
Viestit: 1788
Liittynyt: 21 Elo 2004, 05:14
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Marianne » 15 Helmi 2010, 15:55

VIelä voi ilmoittautua ehdolle!!! Kutsut lähtevät pian ja jos haluat ehtiä ehdokkaaksi kutsuun, ilmoittaudu pian Mariannelle!
:)
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Marianne » 16 Helmi 2010, 14:05

Uusi ehdokas lisätty
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Nea » 17 Helmi 2010, 17:10

Nea eli siviilielämässä Juulia on parikymppinen siilisti Vantaalta. Aiemmin vaikutin Tampereen ja Pirkanmaan suunnilla toimien mm. Tampereen seudun alajaoston pj:na ja perustajajäsenenä, mutta päästyäni opiskelemaan eläinlääketiedettä Helsingin yliopistoon oli edessä muutto pk-seudulle. Haaveilen tällä hetkellä luonnollisestikin siileihin ja muihin eksoottisiin pieneläimiin erikoistumisesta (ja myös esim. siilien sairauksien tutkimisesta), mutta koska opintoja on edessä vielä 5,5 vuoden verran (ja ehkä pieneläimiin erikoistumista vielä neljä vuotta lisää), niin antaa ajan näyttää...

Siilitouhuissa on tullut pyörittyä vuodesta -05 - alusta asti varsin aktiivisena siilistinä. Monet Tuffarit, paikallistapaamiset, messut, pikkujoulut ja kasvattajatapaamiset on siis tullut käytyä läpi. Kasvatan siilejä nimellä SY Tähdenlennon ja omaan laumaan kuuluu tällä hetkellä kolme siiliä - Saksan tuonti "Kide", USA:n tuonti "Neve" sekä tänä vuonna toivottavasti viisi vuotta täyttävä "Shany". Lisäksi lauman jatkona viipottaa pari kappaletta sokerioravia ja shetlanninlammaskoira "Iina".

Nyt viimeisen vuoden olen toiminut hallituksessa kasvatusvastaavana, ja monet viime vaalien alla haaveilemani uudistukset saatiinkin toteutettua (tai ainakin aluilleen) tänä vuonna (esim. siilirekisteri kasvattajien käyttöön, jäsenkortti, kasvattajan mahdollisuus rekisteröidä poikasten ostajat jäseniksi, nettisivujen uudistusprosessin aloittaminen, palstan ilmapiirin parantaminen...). Uusia ideoita ja tarpeita tulee kuitenkin jatkuvasti esiin, joten kovasti töitä teettävästä opinahjostani huolimatta olisin edelleen valmis antamaan panokseni myös yhdistyksemme eteen.
Nea
Member
 
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Elo 2005, 00:37
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Marianne » 20 Helmi 2010, 09:16

Kokouskutsut on nyt lähetetty kaikille 2009 maksaneille (ja toki 2010 maksaneille) jäsenille. Jos olet maksanut jäsenmaksusi, mutta kutsua ei kuulu, ota yhteys hallituksen sihteeriin.

Tervetuloa kokoukseen!!
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Katinka » 01 Maalis 2010, 13:57

Onko kimppakyytejä? Minä lähden Vantaan Martinlaaksosta, en vielä tiedä saanko autoa käyttööni. Bensakulut jakoon!
Katinka
Member
 
Viestit: 1132
Liittynyt: 06 Loka 2004, 20:41
Paikkakunta: PK-seutu

Seuraava

Paluu Siilikeskustelu