Siiri H esittely

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Siiri H esittely

ViestiKirjoittaja Satu H » 25 Tammi 2004, 21:05

Siiri H uusi yritys <br> <br>Olen uusi täällä ja siltä näyttää tämä kirjoittaminenkin tuntua. Onnistuukohan tämä nyt. Taisin olla hieman liian hätäinen aluksi. <br> <br>Hankimme joulukuun alussa Tikkurilan eläinkaupasta 30.9.03 syntyneen "aprikoosin" värisen tyttösiilin ( ei alpiino). Onkohan tälle värille omaa nimeä. Kasvattaja on tiedossa, mutta vanhempien tietoja en ole vielä ehtinyt kysellä. Nykyisin hän tuntee Siiri- nimen ja voi vallan mainiosti. Ohjeita hoitamiseen olen löytänyt hyvin näiltä sivuilta. Perheemme asuu Espoossa ja olemme tainneet tulla hieman siilihöyrähtäneiksi. Olemme rakennelleet Siirille juoksypyrän ja saimme juuri valmiiksi 2-kerroksisen 3-huonetta käsittävän pleksistä ja vanerista rakennetun asunnon, jossa hän tuntuu viihtyvän erittäin hyvin. Asunnossa on myös "ulko-ovi", josta Siiri pääsee yöllä vapaasti ulos liikkumaan huoneeseen. <br>Siiri tuntuu olevan kaikkiruokainen, mutta jauhomadot ovat erityistä herkkua. Mitäkähän merkkiä ne Sipsun moniväriset raksut siellä Katsolehden kuvassa olivat, olen yrittänyt etsiä niitä. <br>Tässä lyhyt esittely Siiri H:sta. Huomasin, että siiri taitaa olla aika yleinen nimi näin siili piireissä.
Satu H
Member
 
Viestit: 33
Liittynyt: 10 Tammi 2004, 21:20
Paikkakunta: Finland

Paluu Siilikeskustelu