Esitelkää itseänne :)

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja iida_ » 04 Touko 2010, 16:13

Onnea uuden perheenjäsenen johdosta :)
iida_
Member
 
Viestit: 175
Liittynyt: 28 Elo 2006, 12:20
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja Sasoleil » 04 Touko 2010, 21:52

Moi vaan! Olen Satu ja sunnuntaista lähtien ihanan nokinassun orja :) Helsingissä asustelen komeamman puoliskoni kanssa. Olen jo puolisen vuotta lueskellut foorumia ja pääsin siili-innostukseen kiinni osittain palstan avulla. Kiitokset tosiaan Tapikselle, joka otti meidät tutustumaan siileihin viime vuonna ja kiitokset myös Kutrille konsultoinnista ja "oppitunneista"! Tästä se alkaa :)
Sasoleil
Member
 
Viestit: 39
Liittynyt: 29 Marras 2009, 21:59
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Tapis » 04 Touko 2010, 22:05

Tervetuloa vaan Onnellisten Orjien joukkoon :DDDD
PS. Pääkaupunkiseudun Piikkipallot suunnittelee kuunvaihteeseen mahdollista tapaamista. Joukkoon mukaan sitten vaan, jos aikataulut sopii!
Avatar
Tapis
Member
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Marras 2005, 22:36
Paikkakunta: Nurmijärvi

ViestiKirjoittaja Kutri » 04 Touko 2010, 23:30

Ensinnäkin onnea kaikille uusille orjille!

Sasoleil: wink wink..Tuolla Siilien kuulumiset osiossa on sitten Nokinassuloille kanssa ihan oma kuulumisketju joten heti kun poika kotiutuu niin sinne sitten ahkerasti kirjoittelette kuulumisia! Ja ilman muuta alajaosto toimintaan heti mukaan vaan! ;)
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Kissu » 16 Touko 2010, 08:37

Vihdoinkin voin luvan kanssa hehkuttaa! Olen Kati Nurmijärveltä ja meidän remmiin liitty piakkoin Nokinassun Black Star. Perheeseen kuuluu myös iskä ja kolme tenavaa sekä nelivarvaskonna ja kolme leopardigekkoa. Liskojen kautta on tullut ötököiden kanssa pelaaminen tutuksi, nytkin soi taustalla sirkkakuoro, ah tätä kevätaamua!
Kissu
Member
 
Viestit: 38
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 21:49
Paikkakunta: Klaukkala

ViestiKirjoittaja Katinka » 16 Touko 2010, 22:02

Tervetuloa kaikki uudet siilistit palstalle! Niinkuin Tapis tuossa jo mainitsi, Pääkaupunkiseudun Piikkipallot tapaavat meillä Vantaan Martinlaaksossa 30.5. Mukaan vain kaikki!
Katinka
Member
 
Viestit: 1132
Liittynyt: 06 Loka 2004, 20:41
Paikkakunta: PK-seutu

ViestiKirjoittaja Yuuki » 25 Touko 2010, 16:06

Voisinpa minäkin viimein esittäytyä täällä: Olen Heidi, ja asustelen avokkini Teron kanssa Helsingin Tapaninkylässä. Lauantaina koitti kauan odotettu hetki, kun saimme siilinäyttelystä mukaamme Nokinassun Black Phantomin. Kotiutuminen on alkanut hyvin, orjilla on tosin havaittavissa lievää unen puutetta kun otuksen puuhien seuraaminen on huomattavasti nukkumista mielenkiintoisempaa ;)
Avatar
Yuuki
Member
 
Viestit: 154
Liittynyt: 23 Touko 2010, 15:46
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Marianne » 26 Touko 2010, 11:28

Tervetuloa palstalle ja siilitoimintaan uudet orjat :D
Tuon Black Phantomin tapasinkin näyttelyssä. Ihana pikkuvauva, vauvapiikitkin vielä <3
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Pihla » 29 Touko 2010, 13:38

Olen Pihla (25v) ja asun mieheni kanssa, tällä hetkellä ainakin, Tampereella. Olemme harkitsemassa siilin hankkimista, kunhan löydämme jonkun muun asunnon, kuin tämän missä nyt asumme. Nyt kun lemmikkiä ei ole, käytän aikaa jonkin verran maantiepyöräilyn parissa. Juuri eilen valmistuin lähihoitajaksi. :)
Pihla
New member
 
Viestit: 9
Liittynyt: 20 Helmi 2010, 18:48
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Helpura » 29 Touko 2010, 13:58

Heijj, mie oon Helle ja asun äitin kanssa (kun olen 13v.) Helsingin Kalliossa Suolahden Homerin kanssa. :)
Helpura
Member
 
Viestit: 32
Liittynyt: 24 Maalis 2010, 00:21
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Omenapiirakka » 24 Kesä 2010, 19:36

Olen kakstoistavuotias ipana vielä. Asun Vantaalla perheeni ja ihanan kaksivuotiaan uros-siilin, Meadowhill´s Sasun kanssa, joka on syypää siihen että hullaannuin näihin otuksiin ihan täysin. :D
Omenapiirakka
New member
 
Viestit: 4
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 19:20
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja tansku » 26 Kesä 2010, 19:45

Olen 14v Tamperelainen tyttö ja minulla on siili nimeltä Nikolai (Niksu). Olen tällä alalla vielä ihan aloittelija vaikka olen jo kauemmin siilistä haaveillutkin. Nyt sitten rippijuhlien kunniaksi vanhemmat ostivat minulle tuollaisen piikikkään ja se on Vaahtopallon Nikolai. Nikolai on nyt vähän päälle 3kk ikäinen eli ihan vaavihan se vielä on. Luonnetta pojalla riittää ja sen menossa mukana pysyttely on tavattoman hankalaa kun toiselta ei vauhti lopu ollenkaan.

Siilin kanssa touhuamisen lisäksi vietän paljon aikaani kohta 4 vuotta täyttävän espanjanvesikoira urokseni Rasmuksen kanssa. Ja lemmikkien lisäksi jää vielä jonkun verran aikaa aina talvisin lasketteluun ja kesäisin uintiin :)) sulkapalloa pelailen kaveripiirissä ja olisi kyllä kiinnostusta aloittaa ihan seurassa treenaaminen.

Joo tuli hiukan kirjoiteltua...jos joku jaksaa lukea nii propsit sille!!

-Tanita-
tansku
Member
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Kesä 2010, 23:54
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja nuunu » 29 Kesä 2010, 17:00

Terveiset kasvattajamammalta poitsulle ja muulle perheelle!:) Sisaruksetkin ovat hirmu aktiivisia ja vilkkaita..
nuunu
Member
 
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Maalis 2008, 19:39

ViestiKirjoittaja tansku » 01 Heinä 2010, 23:51

kiitos terveisistä :) ! Olisi kiva jos tuonne siilien kuulumiset osioon sais vaahtopallon poikasten kuulumis palstan jos ei vielä ole ;) vinkkinä vaan :D
tansku
Member
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Kesä 2010, 23:54
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja _Vera_ » 17 Heinä 2010, 20:55

Heips, vaan kaikki siilistit!
Nimeni on Fanny, ja asustelen
Oulun tienoilla. Perheeni hankki nyt
kolmivuotiaan Veran noin vuosi sitten.
Vera on afrikkalainen yksilö!
Meillä on myös neljä "Piha-Veraa". Eli siis
pihallamme käy joka ilta syömässä neljä eurooppalaista siiliä.
:D Itse olen vielä koululainen.
_Vera_
New member
 
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Heinä 2010, 20:22
Paikkakunta: Oulu, Finland

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu