Joensuun siilistit

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Joensuun siilistit

ViestiKirjoittaja Titityy » 08 Touko 2005, 14:10

Marianne+muut Joensuun siilistit: <br>Millainen tilanne Joensuun kohdalla on siilien ruuan saamisen suhteen? Löytyykö paikallisista eläinliikkeistä kaikki tarvittavat sirkat, toukat, madot ym. vai kasvatatteko ne itse/tilaatte muualta?
Titityy
Member
 
Viestit: 13
Liittynyt: 27 Helmi 2005, 14:39

ViestiKirjoittaja Marianne » 08 Touko 2005, 14:30

Joensuun ruokatilanne on ihan ok. Jauhomatoja ja eläviä sirkkoja löytyy keskustassa olevasta eläinkaupasta (Lemmikkikeskus?), joskus ovat loppu, mutta pääsääntöisesti löytyy aina. Purkkiötököitä heillä ei ole, mutta niitä onkin halvempi tilata kimppatilauksissa (ks. kimppatilaus-otsikoita). Minulla on myös oma jauhomatofarmi, joka tosin on aika hitaasti kasvava... <br> <br>Kuivaruokana käytän itse Royal Caninia. Sitä ei saa Joensuussa kuin Mustista ja mirristä, joka on siellä Tokmannia vastapäätä. Sieltä löytyy myös muita merkkejä laadukkaista kuivaruokia. Lindo-jyrsijänhiekkaa käytän hiekkalaatikossa, mutta sitä en ole Joensuusta löytänyt, niinpä tuon sitä aina Tampereelta siellä käydessäni.
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Marianne » 29 Syys 2006, 16:17

Ihan mielenkiinnosta tiedustelisin, kuinka paljon siilejä on Joensuussa ja lähialueella??
Voitais tavata talvella joskus...
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Hadhafang » 30 Syys 2006, 12:48

Tuleva siilisti ilmoittautuu mukaan Amandan kanssa. :)
Hadhafang
Member
 
Viestit: 21
Liittynyt: 29 Syys 2006, 23:35
Paikkakunta: Joensuu

ViestiKirjoittaja Herra siili » 21 Loka 2010, 12:43

Viikonloppuna meillekin tulee pikku herra Angervoinen. Kunhan ensin päästään hakemaan.
Herra siili
Member
 
Viestit: 25
Liittynyt: 07 Syys 2010, 13:11
Paikkakunta: Joensuu


Paluu Siilikeskustelu