Onko sillä piikit?

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Katinka » 29 Touko 2010, 20:25

Sasoleil: Me ollaan reissattu siilien kanssa vaikka kuinka paljon. Itse olin just viikon mökillä Ruusan kanssa. Bussilla tultiin kotiin :)

Kyllä niitä ihmetellään edelleenkin. Muska oli mulla aikoinaan töissä mukana usein kun lähdettiin perjantaina mökille suoraan töistä. Se olikin sitten firman vetonaula, porukkaa kävi muiltakin osastoilta ihmettelemässä ja kyselemässä vaikka mitä :)
Katinka
Member
 
Viestit: 1132
Liittynyt: 06 Loka 2004, 20:41
Paikkakunta: PK-seutu

ViestiKirjoittaja tansku » 30 Kesä 2010, 01:05

Multa on mm. kyselty:

"Mitä se syö?" "Hyönteisiä/Ötököitä" "Ihan ittekkö pyydystät kaikki kärpäset sille ulkoo?" (<- Joo tottakai, joka ilta haavin kans juoksen ympäri pihaa ja si stekkaan saaliin :D )

"Onks ne piikit terävät?"
"Pistääks ne piikit?"
"Onks sillä piikit?"
"Sattuuks ne piikit?"
(piikeistä tulee usein 100 kysymyksiä)

"Eiks sillä oo yksinäistä tuolla kaapissa?"
"Eiks se kuole hapen puutteeseen tuolla kaapissa!?" (hätääntynyt mummo kysyi, eikä voinut millään uskoa kun selitin että eihän se nyt umpinainen ole ja että siihen liitetään aitaus niin että on 24/7 ovet auki :D )

Ja siis tää oli niin pohjanoteeraus. Olin eläin kaupassa n. vk ennen kun hain Nikolain ja sitten kävin ostamassa vähän ruokaa sieltä...no sitten myyjälle kerroin siilistäni ja se alkoi selittämään kuinka hyvä on että voin sitten aina siililleni noita kotiloita tuolta luonnosta pyydystää kun niitä on niin hirveän paljon :''''D että eläinkaupan myyjä oli noin tietävä :D kyllä nauroin kippurassa kun pääsin ulos :D.

Ja sitten on ihmetelty kaikkea sen olemassa olosta :

"Onko se aito siili?" (<- Ei kuule kun feikki :P)
"Nyt mun täytyy hakea sille maitoa!" (<- Jouduin kaikin keinoin selittään mummulle että siilin elimistö ei kestä laktoosia ennen kun se luovutti ettei juottanutkaan kannullista maitoa Nikolaille :D)
"JUOKO SE VETTÄ!?" (<- Ei tietenkään, viina on paljon parempaa siilin elimistölle :'''D) Ja ihan tosissaan vielä aikuinen ihminen kysyi että juoko vettä :'''D

Hassuahan se on kun siileistä kysellään kaikenlaista :D
tansku
Member
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Kesä 2010, 23:54
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja _Vera_ » 17 Heinä 2010, 20:26

Näytettiin vieraalle Veraa, ja tämä katsoi sitä.
:"No kaikkia niitä on lemmikkeinä!"


Mutta yleisin kysymys on aina että:
"Pistääkö ne piikit?!"
_Vera_
New member
 
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Heinä 2010, 20:22
Paikkakunta: Oulu, Finland

ViestiKirjoittaja siilukka 1 » 14 Elo 2010, 15:43

yleisinkysymys on yleensä pistääkö sen piikit ja voiko sitä pitää sylissä
siilukka 1
New member
 
Viestit: 1
Liittynyt: 14 Elo 2010, 15:36
Paikkakunta: Finland

Edellinen

Paluu Siilikeskustelu