Möhlin Mikkelissä... Kiitos ja Anteeksi:)

Siilien ravintoon ja ruokintaan keskittyvä keskustelufoorumi

Möhlin Mikkelissä... Kiitos ja Anteeksi:)

ViestiKirjoittaja Martta » 03 Marras 2009, 12:13

Moi!

Me asutaan Mikkelissä ja ollaan siilistejä (tai no siis siili on minun mutta kyllä muukin perhe on "mukana" :))
Toistaiseksi ollaan tilattu aina yksin nämä, mutta voisihan jatkossa ehkä harkita kimppatilaustakin? Mikkelistä tiedän itseni ja sinun lisäksi kaksi muuta siilistiä :)


Hei taas:)
Onnistuin lukitsemaan aloittamani aiheen, täytyy ilmeisesti perehtyä ajan kanssa tämän palstan toimintaan... Sorry..
Niin, keskustelu jäi kesken siitä mistä olette ruokaa tilanneet?
Olen lueskellut kasvattajien vertailuja ruokien hinnoista ja niissä näyttää olevan todella suuria eroja ilmeisesti tilauspaikasta ym. riippuen???
Martta
New member
 
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Syys 2009, 20:46

ViestiKirjoittaja Tapis » 03 Marras 2009, 12:57

Petshopin vakio tilaaja :) <a href="http://www.petshop.fi" target="_blank" rel="nofollow">www.petshop.fi</a>
Postittavat kotiin näppärästi tuotteet ja valikoima on hyvä.
Avatar
Tapis
Member
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Marras 2005, 22:36
Paikkakunta: Nurmijärvi

ViestiKirjoittaja merjah » 03 Marras 2009, 13:19

Minä myös siirryin käyttämään Petshopia sen jälkeen, kun luottokortilla maksamani Global Livefoodin toimitus ei tullut koskaan perille enkä saanut rahojani takaisin. Myös Tiia's Pets on ihan luotettava suomalainen nettikauppa, <a href="http://www.tiias-pets.net" target="_blank" rel="nofollow">www.tiias-pets.net</a> , mutta tuotevalikoima ei ole niin laaja kuin Petshopissa.
merjah
Member
 
Viestit: 829
Liittynyt: 27 Loka 2004, 10:10
Paikkakunta: Kuopio

ViestiKirjoittaja Kaisa » 03 Marras 2009, 14:25

Tällä hetkellä siilitön siilisti liputtaa Petshopin puolesta, silloin kun talossa oli vielä tuhisijoita, niin Petshop sai minusta tyytyväisen asiakkaan. Hinnan kohdillaan, riittävä valikoima ja nopeat toimitukset. Ongelmia ei ollut kertaakaan, mutta jos olisi jotain tullut, niin kommunikointi olisi voinut tapahtua äidinkielellä, joka tunnetusti auttaa suunnattomasti ymmärretyksi tulemista.

Hyönteisiä kannattaa myös kasvattaa itse, ainakin jauhikset ovat vaivattomia, jättikset ja sirkat samoin kuin esim. vahakoisat vaativat jo vähän enempi tietämystä/työtä/viitseliäisyyttä ja tilojakin, mutta pitkässä juoksussa niidenkin kasvatus on kannattavaa jo yhdellekin siilille.
Kaisa
Member
 
Viestit: 3367
Liittynyt: 27 Elo 2003, 15:11
Paikkakunta: Laukaa

ViestiKirjoittaja Rei » 11 Tammi 2010, 22:58

Heippa, olen itsekin Mikkelistä ja ystävänpäivänä olisi määrä saapua siili tähänkin kotiin :) Pitää myöhemmin katsella kimppatilauksia kun siili kotiutuu.
Rei
New member
 
Viestit: 2
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 00:03
Paikkakunta: Mikkeli

ViestiKirjoittaja Sam » 12 Tammi 2010, 12:53

Petshopin asiakkaita olemme mekin ja 100% tyytyväisiä asiakkaita!
Sam
Member
 
Viestit: 258
Liittynyt: 24 Maalis 2009, 16:18

ViestiKirjoittaja Tarja T ja Siiri » 14 Tammi 2010, 02:00

Petshopia olemme mekin käyttäneet pitkään ja olleet tähän saakka tyytyväisiä. Viime tilauksessa reilu kuukausi sitten saapui kuitenkin vajaan sadan euron edestä puolikuolleita jättiksiä, jotka sitten kuolivatkin viikossa 90-prosenttisesti. Infosin asiasta kauppiasta, mutta mitään vastausta en ole saanut.

Ehkäpä en enää ihan varauksetta tohdi tätä firmaa suositella uusille siilisteille.
Tarja T ja Siiri
Member
 
Viestit: 677
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 19:43
Paikkakunta: Suolahti

ViestiKirjoittaja ansppa » 14 Tammi 2010, 22:37

Anteeksi olen vielä vailla siiliä oleva ihminen mutta olen jo tehnyt listaa mitä ostan sitten siililleni kun se saapuu..
Kuitenkin en ole huomannut/tiennyt, että PetShopista saisi eläviä jättiksiä.. Luulin, että ne kaikki olisivat niitä ns. purkkiruokaa ;D

Mutta nyt kuitenkin kiitos Tarja T ja Siiri en taida jauhiksia sieltä tilata. Taidan astella läheiseen eläinkauppaan Faunattareen ja ostan sieltä elävät ötökät! :)
ansppa
New member
 
Viestit: 7
Liittynyt: 06 Marras 2009, 19:38


Paluu Ravinto & ruokinta