Pillarseja todennäköisesti 7.9. Vantaalla

Siilien ravintoon ja ruokintaan keskittyvä keskustelufoorumi

Pillarseja todennäköisesti 7.9. Vantaalla

ViestiKirjoittaja Alexis » 25 Elo 2006, 08:12

Saan todennäköisesti ZooMedin pillarseja käsiini ke 6.9 myöhään illalla. Näiden piti saapua jo pari päivää sitten, mutta jäivät jostain syystä pois kuormasta. Koska pillarseja on niin vaikeaa saada ja kysyntäkin on kovaa, olisin kiitollinen etukäteistiedusteluistanne sähköpostilla. Näin voin tarvittaessa laittaa uuden tilauksen menemään jo muutaman päivän sisällä, koska toimitus kestää pari viikkoa. Exoterran silkkitoukkia pitäisi tulla ensi viikon alussa. <br> <br>Minulla on jo etukäteistilauksia pillarseista. Otan itse näihin henkilöihin yhteyttä heti kun asia etenee ja saan purkit käsiini.
Alexis
Member
 
Viestit: 189
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:05
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Alexis » 29 Elo 2006, 02:09

Koska pillarseja ja muitakin ZooMedin tuotteita näyttää olevan todella hankalaa saada Euroopan joka kolkasta (edellisestä kuormasta poisjääneiden toimittaminen 6.9. mennessä edelleen epävarmaa), teemme tukun kanssa tilauksen USA:sta asti. Sieltä on tähän asti saapunut kaikki tilatut tuotteet, mutta ongelmana on toimituksen hitaus: peräti n. 6 viikkoa! <br> <br>Näin ollen on mahdollista, että joudun jonkin aikaa myymään ei oota (joka kauppiaan painajainen...) Olette kiitettävästi lähettäneet minulle sähköpostia ja tiedusteluidenne perusteella teen myös USA:n tilaukseni. Siksi otan mielihyvin vastaan edelleen viestejä myös periaatteella "saatan olla kiinnostunut tilaamaan niitä ja niitä ZooMedseja 16.10.2006 tienoilla"...
Alexis
Member
 
Viestit: 189
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:05
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Alexis » 06 Syys 2006, 17:19

Niin siinä sitten kävi, ettei maahan saapunut tänään purkin purkkia pillarseja. Olen pahoillani, sillä monet muutkin siilistit odottivat niitä... <br> <br>Laitamme seuraavaksi tilauksen suoraan ZooMedille USA:aan. Toimitus kestää suunnilleen 6 viikkoa, mutta on nopeimmillaan saapunut hiukan alle viidessä viikossa. Otan mielelläni vastaan lisääkin etukäteistiedusteluita, sillä osaan niiden perusteella tilata sellaisen satsin, etteivät purkit lopu heti alkuunsa. <br> <br>Niin ja Exoterraa tilaan tässä välissä lisää. Silkkitoukkia on vielä, mutta mitäs muita laatuja te haluaisitte? Muutakin siilinruokaa ja tarvikkeita on
Alexis
Member
 
Viestit: 189
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:05
Paikkakunta: Vantaa


Paluu Ravinto & ruokinta