vitakraft

Siilien ravintoon ja ruokintaan keskittyvä keskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Tapsu » 18 Maalis 2006, 16:06

Ja minä taidan viskata lopun purkin roskiin, sen verran on epämääräisen näköistä mössöä, vaikka Taavi siitä pitikin.
Tapsu
Member
 
Viestit: 574
Liittynyt: 04 Touko 2004, 08:13

ViestiKirjoittaja Knightrider » 18 Maalis 2006, 19:01

Olen kokeillut molempia, sekä kuiva- että märkäruokaa ja vain jälkimmäinen kelpasi meidän otukselle. Kuukausien kuluessa Roni kuitenkin taisi kyllästyä siihen mössöön, joten lopetin ja otin tilalle jauhelihan. Oli se tosiaan aika epämääräistä mössöä ja vaikea säilyttää jääkaapissa avattuna. Kuivaruokaa ei siili suostunut syömään, mutta madot sitäkin innokkaammin.
Knightrider
Member
 
Viestit: 542
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 13:58
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Tapsu » 18 Maalis 2006, 21:38

Niin jauhelihaan voi ainakin luottaa paremmin, kun se on ihmisravinnoksikin tarkoitettua. Eläintenruuat joskus epäillyttävät, <br>ainakin tuollaiset epämääräiset mössöt, joihin voi jauhaa mitä tahansa.
Tapsu
Member
 
Viestit: 574
Liittynyt: 04 Touko 2004, 08:13

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 12 Elo 2006, 21:06

Apuaa! Onko vitacraftin kuivaruoka pahaksi siilille??? Halla-herra syö ilmeisesti ihan mitä tahansa eteen pistää.... hyvä ja huono homma
Kirsikka
Member
 
Viestit: 34
Liittynyt: 08 Elo 2006, 17:20
Paikkakunta: Pälkäne

ViestiKirjoittaja MariK » 13 Elo 2006, 13:49

Yks mun kaveri osti justiin eilen mun siilulle Vitacraftin kuiva-ja tuoreruokaa(kun mä en missää ollu nähny ennen ja oli vähä kiinnostanukki et mimmost ne siilille tehdyt valmisruoat on...), laitoin niitä tarjolle sillee vähäsen kumpaaki ja kyllä oli syötykin... Joo ja se tuoreruoka oli just sellast ku tekin ootte maininnu, elikkä haisi ihan halvalle kissanruualle... Ja kuivaruoka oli semmost ihme mössöö, mis näytti olevan jotain riisimuron näkösii...! Ei vaikuttanu kyl laadukkaalta.
MariK
Member
 
Viestit: 203
Liittynyt: 07 Elo 2006, 13:28
Paikkakunta: Finland

Edellinen

Paluu Ravinto & ruokinta