Varsinainen kiirastorstai!

Siilinkasvatukseen keskittyvä yleinen keskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja iina » 03 Touko 2004, 20:55

Käytimme Siirin lääkärissä. Röntgenkuvista näkyi, että raskaana oli ollut mutta eipä ole enää. Käteen tästä projektista jäi kohtutulehdus, antibioottikuuri ja hämmentynyt siili. Siiri on nyt jo jokseenkin ennallaan. Hiukan ärhäkämpi siitä kyllä on tullut. Minulle tämä varmaan oli rankempi kokemus, kuin Siirille. Tajusin todella vasta lääkärikäynnin jälkeen, että olisin voinut menettää Siirin, jos poikaset olisivat syntyneet ja kohtutulehdus pahentunut pikkuhiljaa. Joten summa summaarum: Harkitkaa ystävät erittäin pitkään ja hartaasti ennenkuin alatte teettämään siileillenne poikasia. Kyllähän minäkin kaikista riskeistä olin etukäteen tietoinen ja tarkkaan asiaa jo puoli vuotta harkinnut, mutta ajatus oman siilin menettämisestä tällaisen syyn takia veti minut hiljaiseksi näihin päiviin asti. Lääkäri sanoi, että ei ole mitään estettä yrittää poikasia uudelleen myöhemmin, mutta minulta meni kyllä sisu kaulaan ja nieleskelen itkua välillä vieläkin. Luulen, että saavat rohkeammat ja vahvemmat siilistit huolehtia siilijonon lyhentämisestä tästä edespäin. Minä taidan olla siihen touhuun liian herkkä.
iina
Member
 
Viestit: 607
Liittynyt: 27 Loka 2003, 21:30
Paikkakunta: Espoo, Finland

Edellinen

Paluu Siilinkasvatus



cron