Astutukseen liittyvää..

Siilinkasvatukseen keskittyvä yleinen keskustelufoorumi

Astutukseen liittyvää..

ViestiKirjoittaja Vertsu » 22 Kesä 2006, 22:06

Tuota noin.. <br> <br>Mua on tässä mietityttänyt, että voisin käyttää urossiiliäni astutukseen niin onko näillä sivuilla mitään missä siitä voisi ilmoittaa tms...(?) <br> <br>Kun meinaan, jos joku haluaa naarassiilillään tehdä pentuja ja urosehdokas puuttuu niin Jyväskylästä löytyisi 1,5vuoden ikäinen urossiili nimeltä Antonio, jota voi astutustarkoitukseen käyttää. <br> <br>Antonio on Kaisan kasvattisiili. Ihan noin vain ohimennen sivuhuomautuksena ;D Että Kaisalta saa lisätietoa het samontein halutessaan. :)
Vertsu
Member
 
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 23:40
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Beldaran » 22 Kesä 2006, 22:11

Lisääpä Antonio tuonne siilien poikamiespankkiin. Löydät sen varmasti haulla näiltä sivuilta. =) <br> <br>*muoks* Jaahas, näköjään olen missannut jotain, sillä nyt vasta huomasin poikamiespankin toiminnan hieman muuttuneen... Kannattanee ottaa yhteyttä tuohon Tiinaan, joka sinkkupoikien tietoja nykyisin ilmeisesti hallinnoi, jos nyt oikein ymmärsin (?).
Beldaran
Member
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21 Elo 2005, 16:47
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Vertsu » 22 Kesä 2006, 22:15

*hih* <br> <br>Niin löysin, kun katselin sivuja 'hieman' tarkemmin :) <br> <br>Kiitos!!
Vertsu
Member
 
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 23:40
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Beldaran » 22 Kesä 2006, 22:19

Eipä kestä. Toivottavasti Antoniolle löytyy sopiva heila. ;)
Beldaran
Member
 
Viestit: 40
Liittynyt: 21 Elo 2005, 16:47
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Kude » 23 Kesä 2006, 14:23

Joo, meillä on kanssa Pippuri ( Valkovatsa. s. 17.02.2006) Joka on Pikkupuiston Muskotin ja Äijän poika... Hän on vapaana jos joku tarttee :) Ehkä syksystä lähtien tai ens vuonna. Kun on meinaan niin nuari... Ja mulla pikku lisäys että suvut on aika hyvin tietääkseni selvillä, ja Espoossa on tämä.
Kude
Member
 
Viestit: 549
Liittynyt: 29 Loka 2005, 12:01
Paikkakunta: Suomi, Finland


Paluu Siilinkasvatus