Puheenjohtajan ja hallituksen vaalit 2011

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Marianne » 28 Helmi 2011, 19:58

Uusi ehdokas Miia Rinne (miia) Lappeenranta
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja miia » 01 Maalis 2011, 13:14

aattelin miekii liittyä jonon jatkoks.

eli olen Miia ja asun lappeenrannassa. Eka siili tuli 10v. sitten ja -03 asti oon kasvattanut pienimuotoisesti SY Rokkisiilin nimellä.
Tällä hetkellä kotona asustaa saksan tuonti "lea" ja hänen tytär SY Rokkisiilin Brenda sekä kani ja chinchilla ja kaksi pihasiiliä.
Tällähetkellä olen täyspäiväinen kotiäiti joten vapaa aikaa hallitustehtäviin löytyisi.
Paikallista alue-jaostoa olen vetänyt alusta asti.
Olen myös pian kaksivuotta aktiivisesti hoitanut sairaita/loukkaantuneita piha siilejä ympäri vuoden harvon onkaan ollut aikaa ilman hoidokkia. Tällä hetkellä hoidossa on syksystä asti ollut kaksi siiliä jotka pääsevät nyt keväälä takaisin vapauteen terveenä ja tarpeeks isokokoisina. Mikä onkin homman palkitsevin ja haikein osuus palauttaa siili luontoon mutta se tieto et on onistunut pelastamaan siilin kuolemalta on mahtava.

Hallituksessa olnen ollut kausia usemapaan otteesen yhdistyksen toiminta aikana. Joten yhdistys ja sen toiminta on tuttua.
Jos pääsen hallitukseen tavotteena on saada jäsenmäärä nousuun ja aktiivimemmin osallistumaan tapahtumiin ja järjestämään vaikka pienimuotoisempia tapahtumia ja näyttelyitä. Siilien kasvatus ja hyvinvointi on lähellä sydäntäni. Myös pihasiilien tietouden lisääminen ja niiden enemmän esille tuominen yhdistyksen toimintaan kiinnostaisi. Jotta esim. siiejä hoitavat ja pihallaan ruokkijat kiinnostuisivat yhdistyksen toiminnasta ja liittyisivät mukaan.
miia
Member
 
Viestit: 1274
Liittynyt: 20 Elo 2003, 18:46
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Katinka » 03 Maalis 2011, 13:32

Minäkin tämänhetkisenä hallitustyyppinä esittäydyn uudelleen. Nimeltäni Katri, 44-vuotias vantaalainen perheellinen. Tällä hetkellä elämäämme sulostuttaa kaksi siiliä, Lähdeniityn Ruusa ja Tähtitorninmäen Minnie. Tällä hallituskaudella olen vastannut jäsentuotteista, ja ilokseni kalenterit menivät kuin kuumille kiville :)

Ensimmäinen siilimme, Suolahden Muska tuli meille kuusi vuotta sitten. Siili-innostus jatkuu vahvana, ja edelleen haluan olla mukana edistämässä ja jakamassa siilitietoutta.

Olen ollut aktiivisesti mukana tapahtumissa ja Faunattarien siilipäivillä. Tapahtumat ovat olleet aina mukavia, ihmiset aidon kiinnostuneita ja aina on syntynyt mukavaa keskustelua. Näissä tapahtumissa on myös hyvä oikoa ihmisten vääriä luuloja siileistä. Aloitin myös Pääkaupunkiseudun Piikkipallojen puheenjohtajana hiljakkoin.

Minulle on kunnia-asia edustaa Siiliyhdistystä ja olla mukana toiminnassa. Yhdistyksen kautta olen tutustunut ihaniin ihmisiin ja siileihin :)

Keväisin tuhinaterveisin
Katri Lätti
Katinka
Member
 
Viestit: 1132
Liittynyt: 06 Loka 2004, 20:41
Paikkakunta: PK-seutu

ViestiKirjoittaja Kutri » 12 Maalis 2011, 11:27

Vielä viimehetken muokkauksia tuonne ehdokaslistaan kun oli jäänyt päivittämättä. Eli Isabella poistettu ehdokkaista omasta tahdostaan ja Merja lisätty tilalle.
EHDOKKAAT: (suluissa palstanimi ja kotipaikkakunta)
Hallitukseen ovat ehdolla:

Martina Helle (tini) Helsinki
Katri Lätti (Katinka) Vantaa
Nina Tervonen (nuunu) Nokia
Merja Helisten (Merjah) Oulu
Satu Leppänen, Helsinki (sasoleil)
Miia Rinne, Lappeenranta (miia)

Puheenjohtajaksi ehdolla:
Katriina Falhi (Kutri) Tampere
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Kutri » 12 Maalis 2011, 18:15

Vuosikokous on pidetty ja hallitus valittu. Uusi hallitus:
Katriina Falhi (pj)
Martina Helle
Katri Lätti
Nina Tervonen
Merja Helisten
Satu Leppänen

Hallitus kiittää edellistä puheenjohtajaa Marianne Kestilää hyvästä työstä yhdistyksen parissa.

Kiitos kaikille kokouksessa mukana olleille ja kiitos emännälle!
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Tarja T ja Siiri » 12 Maalis 2011, 19:20

Onnea uudelle hallitukselle!
Tarja T ja Siiri
Member
 
Viestit: 677
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 19:43
Paikkakunta: Suolahti

ViestiKirjoittaja Marianne » 13 Maalis 2011, 21:23

Kiitos minunkin puolestani kaikille hallituslaisille. Hommaa on ja haasteita piisaa :) Ja paljon tekemistä vielä... toivotan onnea uudelle hallitukselle ja iloista kevättä kaikille siilisteille ympäri muailman :D
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

Edellinen

Paluu Siilikeskustelu