Syksyn 2009 tuffarit ja ensimmäinen siilinäyttely!!

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Marianne » 22 Marras 2009, 16:17

Huah, työvuorostakin herätty ja nyt aikaa enemmän näpytellä.

Kiitos järjestäjät! Pirre ja Nina, kun jaksoitte sen ruoan kanssa... :D <3
Ja Kutri, kun säädit kaiken kipeenäkin!
Ja Ama ja Tini näyttelyjärjestelyistä!

Kiitos sihteereille Soilelle ja Amalle sekä assareille Jampalle ja Ninalle! Hyvin hoiditte hommat, vaikka alku oli hakusessa :D Tästä se lähtee, kun päästään vauhtiin.

Hienot uudet Siliumit jaettiin, ja lopuille jäsenille se tulee postissa. Uusi kalenteri on myös ilmestynyt <3 Kiitos Kipalle niistä!

Merja hoiteli jäsentuotemyynnin ja Vilja sai olla onnettarena arpajaisissa, raukka ei tosin tajunnut, että ne meni ohi, kun se nosteli niitä lappuja :D KYsyi vielä jälkikäteen, että koska ne arpajaiset on.. Terkkuja Jenni-sedälle.

Tuomareilla oli hauskaa katsella ihania siilejä. Kaikki siilit olivat vallan upeita! Yllättävintä oli se, että joka siili käyttäytyi niin reippaasti, ei mitään ongelmia ollut katsoa siilejä. Suurin osa oli niin kesyjä lällyköitä, että antoivat silitellä otsapiikkejäkin oikein kunnolla. Luottivat ihmiseen siis. Aivan mahtavia värejäkin oli monella, lumiväriä, pintoa, karamelli, mustaa... vaikka mitä :)

Harmittavasti palkintoruusukkeet jäivät postiin, kun firma toimitti ne myöhässä ja väärään osoitteeseen... mutta ne tulee sitten perästä :)

Olisi kyllä kiva, jos poisjäämisistä ilmoitettaisiin etukäteen. Jos palkintoja yms ostetaan, niin jos moni jää pois, tehdään turhia investointeja. Sama koskee ruokamääriä, nytkin jäi älyttömästi yli..
HArmi.

Mutta kaikenkaikkiaan oli kivaa ja onnistunut tapahtuma!!! Jeejee!
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja tini » 22 Marras 2009, 16:53

Mä vielä läpisen Masin perään, että älkää odotelko siliumeja vielä ihan hetkeen, kun meillä on tulossa niiden kanssa lisäjuttu samaan postitukseen, niin vähän venähtää :)
tini
Member
 
Viestit: 1788
Liittynyt: 21 Elo 2004, 05:14
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja merjah » 22 Marras 2009, 18:32

Kiitokset minun ja mieheni Petterin puolesta kaikille järjestäjille. Suurkiitokset myös reippaalle Viljalle onnettarena toimimisesta! Kokit onnistuivat tehtävässään loistavasti. Petterin kehui syöneensä eilen elämänsä parasta nakkikeittoa. Paikka oli oikein sopiva tuffareiden järjestämiseen. Vähän harmitti, kun ei tullut otettua omia siilityttöjä mukaan. Kaikki paikalla olleet siilit olivat suloisia. Laitan muutaman kuvan galleriaan.
merjah
Member
 
Viestit: 829
Liittynyt: 27 Loka 2004, 10:10
Paikkakunta: Kuopio

ViestiKirjoittaja Vaaca » 23 Marras 2009, 00:06

Muista en tiedä, mutta itselläni ainakin viime viikolla iski puolessa välissä kyseinen muotitauti sikainfluenssa, joka kaatoi takuuvarmasti petiin!
Vasta perjantaina rupesi pää toimimaan jonkin verran ja mieleen tuli, josko peruuttaisin tuloni, mutta ajattelin, ettei ilmoitukseni ehdi enää mihinkään vaikuttaa. Missään ei myöskään ollut mainittu peruutustoivetta.

Jatkossa sellaisenkin voisi ehkä selvyyden vuoksi laittaa kutsuun, että mikäli et pääse paikalle, ilmoitathan asiasta joka tapauksessa, vaikka kuinka myöhään/johonkin päivämäärään mennessä. Itse ainakin oletan, että jos ilmoittautuminen on johonkin mennessä ja ennen sitä ei ehdi peruuttaa tuloaan, on turha enää ilmoittaa peruutusta, kun tavarat on hankittu ja suunnitelmat tehty.

Itse voisin hyvin kuvitella, että tämä tautiaalto saattaa olla yllättävänkin monen ihmisen tulematta jättämisen taustalla.
Vaaca
Member
 
Viestit: 55
Liittynyt: 18 Huhti 2006, 14:46
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja tini » 23 Marras 2009, 08:14

Juu tottakai ja kuten sanoin, onhan syitä joka lähtöön. Enhän mä niistä tiedä. Jotenkin oletin, että jos näyttelyynkin on ilmottautunu, ni edes siitä ilmottaisi, jos ei pääse tulemaan. Kurjaa heittää ruokaa kattilakaupalla roskikseen ja turhat työt näyttelyyn saapumattomien siilien vuoksi.
Täytyy seuraavia tuffareita silmällä pitäen muistaa lisätä kutsuun, että peruutuksista ilmotus. Mun mielestä se oli itsestään selvyys kyllä, että ilmotetaan. Varsinkin ne, jotka hönkä päällä pari päivää ennen tuffareita vielä pyytelivät, että saa tulla mukaan. Ei nytkään olis yksittäiset ihmiset haitannu (onhan näitä poisjäämisiä aiemminkin ollut), mutta kun puhutaan 1/5 ilmottautuneista, ni se on jo paljon!
Kaikille possuille paranemisia ja tuhmille epäperuuttajille sakkoja! :D
tini
Member
 
Viestit: 1788
Liittynyt: 21 Elo 2004, 05:14
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Amanda » 23 Marras 2009, 17:10

Joo huh huh, nyt haettiin ruusukkeita Porvoosta ja kuis ollakkaan, ne ovat lähteneet Vantaalle oikeaan osoitteeseen tänään!
Ei ole mahdollista enää, nyt on möhliny lähettäjä ja posti pahemman kerran. Lupaan kaikille, että huomenna heti aamusta haen ruusukkeet ja laitan myös huomenna postiin niitä!
Amanda
Member
 
Viestit: 1620
Liittynyt: 12 Touko 2004, 18:57
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Kutri » 24 Marras 2009, 00:01

Kuvia tapahtuneesta: <a href="http://picasaweb.google.fi/nokinassut/Syksyn09TuffaritKulju#" target="_blank" rel="nofollow">http://picasaweb.google.fi/nokinassut/Syksyn09TuffaritKulju#</a>
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja tini » 24 Marras 2009, 02:28

Noh, olipas kuvia.. xD
Mä oon kyllä vahva haastaja kaisalle xD
tini
Member
 
Viestit: 1788
Liittynyt: 21 Elo 2004, 05:14
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Sam » 24 Marras 2009, 21:37

<strong>Tosi noloa</strong>, en saanut ilmoitettua poissa oloani kun mikään ei toiminut mm. netti yms.. Kiva emme päässeet paikalle kun olimme sairaana ja hieman harmittaa. =( Pahoittelen kasvateillemme ja heidän omistajille ettemme olleet paikalle! Onneksi olkoon kaikille pärjänneille siileille!
Sam
Member
 
Viestit: 258
Liittynyt: 24 Maalis 2009, 16:18

ViestiKirjoittaja Kaisa » 24 Marras 2009, 23:14

Äh sä mikään haastaja tini ole, sulla on vielä paljon opittavaa sopivista kuvailmeistä XD Vaikka enpä mäkään ole opetellut, olenpahan vain luonnostani varsin hyvä epäonnistumaan kuvissa.
Kaisa
Member
 
Viestit: 3367
Liittynyt: 27 Elo 2003, 15:11
Paikkakunta: Laukaa

ViestiKirjoittaja tini » 25 Marras 2009, 00:25

Noh, ens kerralla yritän vähän vähemmän, ni josko sit oltais yhtä onnistuneita? :D
tini
Member
 
Viestit: 1788
Liittynyt: 21 Elo 2004, 05:14
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Kutri » 25 Marras 2009, 13:21

Eiku siks just noi on niin onnistuneita ku on niin hyvin tilannetta kuvaavia naamanilmeitä! xD
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Sam » 25 Marras 2009, 14:44

Onko vuodelle 2010 tulossa uusi näyttely ?
Jos on niin mielelläni haluisin jo alkaa kerämään ja tekemään palkintoja siihen. Mm. siilin putki, pussi, leluja. Myöskin taulun voisin maalata siihen tai jotain muuta kivaa.
Sam
Member
 
Viestit: 258
Liittynyt: 24 Maalis 2009, 16:18

ViestiKirjoittaja PIRRE » 25 Marras 2009, 19:42

Heh, ei oo todellista..(tän takia mää yritän vältellä kameroita ;)) Tosin mulla kävi säkä kun sain ton hurmurin syliin ;) Vauvoja on kiva lainailla kun ne voi palauttaa jos ne vähänkin äännähtää... Meidän vauva vaan puree kun sitä sylittelee. Vilja kerto mulle kaikki "perhe salaisuudet" vinksvinks Marianne tiedän teidän kaikki huonekalutkin ;) Ja oikeesti Tini ei oo ihme että teillä on "supermies" jos sää teet sille kaikki pöperöt itse?.. Kiitos munkin puolesta oli superkivaa, vois ottaa pian uusiksi :)
Ai niin Amanda kiitti siitä "Somali siilistä" ;) katsellaans sitä teidän kalkkilaivan kapteenia :)ja "lohdutus palkinnoista" asianosaisille
PIRRE
Member
 
Viestit: 200
Liittynyt: 22 Huhti 2005, 21:49
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Amanda » 25 Marras 2009, 20:46

Somalisiili oli oikein ihana tuttavuus, en usko että se on kääpiösiili! (huolisin kyllä itellenikin samallaisen somalin <3) Olisi sitten vaikka kymmeniä valkovatsapoikueita :D
Amanda
Member
 
Viestit: 1620
Liittynyt: 12 Touko 2004, 18:57
Paikkakunta: Finland

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu