Esitelkää itseänne :)

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Anski » 24 Heinä 2009, 13:30

No hei!

Olen Anski Turusta, kohta tulee kaksi viikkoa täyteen siitä kun hain oman siiluni PIRRE:ltä :) Ruskea pintosiili Leia on sekä minun että sulhaseni Topin hellässä hoivassa. Leia luonnollisestikin viihtyy näin alkuun enimmäkseen omissa oloissaan, mutta ihania hetkiä ollaan koettu kun ollaan saatu tyty nukahtamaan syliin <3 Eilenkin Leia nukkui sylissäni n. 45 min ja sen jälkeen nuoli vatsani ihoa seuraavat 15 min :) Hurmaava prinsessa.

Molemmat ollaan Topin kanssa opiskelijoita Turun Yliopistossa, minä luen Englantilaista Filologiaa. Harrastan myös merkillistä Englantilaista kansantanssia, Morrisia. Näihin hämmentäviin aatoksiin lopetan postauksen ;)
Anski
New member
 
Viestit: 5
Liittynyt: 24 Heinä 2009, 13:14
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Yukisan » 12 Elo 2009, 15:50

Hei!

En vielä omista siiltä, mutta sen ottaminen on isossa harkinnassa, synttäri ja joulurahastani voisin hyvinkin ostaa siilen. Luen tietty vielä siileistä ja niiden hoitamisesta.
Olen kiinnostunut Albiinosiileistä, ja nimimietinnät olisivat nämä:
Tyttö : Hikari, Tipsu, Roku Mia.
Poika: Max ja Nipsu.

Nimiehdotuksia saa tietty antaa :) Tiedättekö mitään turvallista siilenostopaikkaa Pohjois-Pohjanmaalla? Luotettava mieluiten, koska sairas siili ei tee vaikutusta ^^'
Yukisan
New member
 
Viestit: 1
Liittynyt: 12 Elo 2009, 15:46
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja tini » 12 Elo 2009, 16:43

Mustasaaresta löytyy virallinen kasvattaja!
Muilta kuin virallisilta kasvattajilta ei kannata siiliä hankkia :)
tini
Member
 
Viestit: 1788
Liittynyt: 21 Elo 2004, 05:14
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja maisa » 26 Elo 2009, 19:04

Mie olen Maisa ja meillä on Tomin kanssa maailman söpin siili nimeltä Kölli Antero. Ensin Köllin nimeksi piti tulla Mattija-Teppo, mutta se ei mennyt Tomilla läpi.

Kölli on nyt asunut meillä puoli vuotta ja parempaa lemmikkiä on vaikea kuvitella, siksikin että Tomilla on eläinallergiaa. Onneksi ei Kölliä kohtaan.

Myö asutaan JOensuussa, mutta ollaan käyty Köllin kanssa lukuisia kertoja Ilomantsin Möhkössä lomalla mummon ja ukin luona, ihan siinä Venäjän rajalla. Voisi siis sanoa, että Köllillä on myös melkein kokemuksia ulkomailta!

t.maisa
maisa
New member
 
Viestit: 5
Liittynyt: 03 Kesä 2009, 19:51
Paikkakunta: Joensuu

ViestiKirjoittaja Luttana » 26 Elo 2009, 23:35

Yukisan...Minulta lähtee kasvattajanimihakemus syksyn aikana ja ensimmäistä pesuetta yritetään keväällä :) Oulussa asustan.
Luttana
Member
 
Viestit: 72
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 14:16
Paikkakunta: Oulu

ViestiKirjoittaja Hallaneena » 29 Elo 2009, 14:52

Eikun sekaan: Kuumeilen ensimmäistä pikkusiiliä Nokialla, muita tartunnan saaneita mies ja kaksi lasta. Toivottavasti kohta tärppää, avoimin mielin otamme huomioon kaikenlaiset poikueet, joissa nyt vaan hyvin huolehditaan pikkuisista. Osaava ja opastava siilisti löytyy kaveripiiristä.
Hallaneena
New member
 
Viestit: 4
Liittynyt: 29 Elo 2009, 14:39
Paikkakunta: Nokia

ViestiKirjoittaja Tuitzu » 29 Elo 2009, 21:54

Hei Hallaneena.. asutaan sitten samalla paikkakunnalla :) itse hurahdin tyystin näihin pikkuisiin kun oma siilini muutti kesällä meille , Lyyli on aivan ihana tyttösiili .
Tuitzu
Member
 
Viestit: 47
Liittynyt: 07 Heinä 2009, 14:40
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Hallaneena » 30 Elo 2009, 22:03

Kiva, että on lähettyvillä siili-ihmisiä!
Me hurahdettiin ajatukseen, kun nähtiin miehen työkaverin siili jo toissakesänä. Pikkuinen oli silloin jo kipeä, kai vanhakin. Siltä putosi hampaat ja nyt se on entinen. :(

Mutta siitä se siilikuume tarttui.
Hallaneena
New member
 
Viestit: 4
Liittynyt: 29 Elo 2009, 14:39
Paikkakunta: Nokia

ViestiKirjoittaja Nuutti » 06 Syys 2009, 14:55

Terve!
Olen Riina ja asun tällä hetkellä Outokummussa. Olen aika tuore siilin omistaja, tuhisijani hain kotiin eilen : D

Niin juu, ja siilini on nimeltään Mr. Sumu Siilius. Rekisterissä se on pelkästään nimellä Sumu (ja kasvattaja nimi). Mr Siilius keksittiin siskoni kanssa hieman liian myöhään, enkä toisaalta kehdannut vaivata kasvattajaa nimenlisäyksellä. Minulle siilini tulee olemaan mr Sumu Siilius ja muulla ei ole väliä :)
Nuutti
New member
 
Viestit: 6
Liittynyt: 01 Elo 2009, 14:31

ViestiKirjoittaja Aatu » 21 Syys 2009, 10:46

Moi!

Olen Terhi Jyväskylästä, perheeseeni kuuluu mieheni ja 9vuotias poika ja 7vuotias tyttö :)

Pari viikkoa sitten meille muutti 1½vuotias Aatu-poika. Haulla löysinkin jutun hänen syntymästään. Terveisiä vaan Tainalle, Aamukasteen Aatu voi hyvin :)

Aatu on meidän ensimmäinen lemmikki ja nyt ei enää osata kuvitella elämää ilman sitä. Pienen alkujännityksen jälkeen "vauva" jo nukkuu sylissä ja on niin kiltti ja herttainen <3

Olisi kiva kuulla asusteleeko Jyväskylässä tai lähistöllä muita Afrikkalaisen kääpiösiilin omistajia... :)
Aatu
New member
 
Viestit: 7
Liittynyt: 21 Syys 2009, 10:07
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Anitta2 » 21 Syys 2009, 20:36

Aatu, laita hakuun (sivun ylälaidassa) vaikka "jyväskyl" niin tulee jyväskyläläisten viestejä.
Anitta2
Member
 
Viestit: 1039
Liittynyt: 29 Marras 2004, 12:26
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Aatu » 21 Syys 2009, 22:04

Kiitos, lueskelinkin jo tuolla hakusanalla :) Blondilla menee aina hetki ennen kuin tajuaa... ;)
Aatu
New member
 
Viestit: 7
Liittynyt: 21 Syys 2009, 10:07
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja kathy » 27 Syys 2009, 14:50

moi! olen kati , perheeseemme kuuluu 2 lasta (12 ja 11vuotiaat) , mies ja reilu parivuotis iguaani Iiris. Asustelemme hämeenkyrön suunnalla.
Meillä on asustellut myös reilun kuukauden siilityttö Kumpulan Luna.
Luna on oikein vilkas ja seurallinen neitonen.
kathy
New member
 
Viestit: 3
Liittynyt: 27 Syys 2009, 14:41
Paikkakunta: hämeenkyrö

ViestiKirjoittaja PIRRE » 27 Syys 2009, 20:56

Päivitetäänpä hieman ;) Olen Pirre, Tampereelta. Perheeseen kuuluu 3 "lasta", mies, siilit Cindi 2v 11kk, Difenia 9kk , Diaka 9kk ja torstaina meille muutti Espanjan vesikoira Niisku 8vko.
PIRRE
Member
 
Viestit: 200
Liittynyt: 22 Huhti 2005, 21:49
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Bella » 29 Syys 2009, 20:28

Heips, olen Bella 18v ja asustelen Turussa. Perheeseeni kuuluu vanhemmat, vanhempi sisko, kaksi kissaa ja tänään meille muutti nokinassun kaunotar Sugar. :) Sugar on ensimmäinen siilini joten olen aivan uunituore silisti.
Bella
Member
 
Viestit: 133
Liittynyt: 02 Syys 2009, 11:03
Paikkakunta: Turku / Tukholma

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu