Siiliä odottavien palsta.

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Piikkipallero96 » 07 Syys 2007, 08:02

Meidän siili on tyttö ja nimeksi tulee Pampula... Käytiin sitä kattomassa sunnuntaina... Ja voi että ku oli pieni!!!!<3<3<3<3
Kaikki kamat on ja matoja on pakastettu mutta on veljellä purkissakin niitä että voisivat lisääntyä :)
Piikkipallero96
Member
 
Viestit: 40
Liittynyt: 06 Elo 2007, 06:49
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Kude » 07 Syys 2007, 15:23

Nämä siilit (siis Laran pennut) taitavat olla jotakuinkin serkkuja meijän Pippurille.
Larahan on Pipun mummi.
Kude
Member
 
Viestit: 549
Liittynyt: 29 Loka 2005, 12:01
Paikkakunta: Suomi, Finland

ViestiKirjoittaja Aurora » 08 Syys 2007, 17:39

Piikkipallero96 missä asut! ja missä kuussa oot syntyny?
Aurora
Member
 
Viestit: 252
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 21:45
Paikkakunta: Taipalsaari/Pirkkala

ViestiKirjoittaja Marianne » 08 Syys 2007, 18:13

Laran ja Nukan treffikuva löytyy nyt galleriasta :D
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Kutri » 09 Syys 2007, 15:24

Kude: Pippurin kuvia olenkin nähnyt aiemmin..on se niin suloinen että! On muuten hauska nimi.. :) Meillä täällä mietintämyssy päässä nimien suhteen. Oletteko lafleur te ehtineet miettiä vielä yhtään?
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja lafleur » 10 Syys 2007, 00:04

Joo yhtenä päivänä koin ''välähdyksen'' että jos se on tyttö niin nimeksi tulee Dina (maailmankuulun tanssijattaren mukaan) ja jos se on poika niin sitten Hosseny (oman tanssinopettajani mukaan). Ja jos minusta joskus tulisi kasvattaja, mitä en kyllä pidä todennäköisenä, tulisi maailmaan paljon pieniä itämaisten tanssijoiden mukaan nimettyjä piikkipalloja <3 ;)
lafleur
Member
 
Viestit: 376
Liittynyt: 13 Elo 2007, 02:17
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Kutri » 10 Syys 2007, 08:39

minä myös tanssija..tosin täysin eri "lajia" kun tuo sinun tanssi. :)Meillä on nyt jotenkin tuskaista tuo nimien pohdinta vaikka kyllähän muutama vaihtoehto on mielessä. Periaatteessa oli niin hyvä nimi valmiina mielessä että sille on nyt vaikea keksiä korvaavaa mutta kun kuulimme että siili pelkää s-kirjainta niin emme haluakaan antaa sitä nimeä..
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja miia » 10 Syys 2007, 15:56

siili pelkää S-kirjainta? kamala mie oon käyttäny s alkusia nimiä vuosia enkä oo moisesta kuullut. en kyllä oo havainnu moista pelkäämistä joten voit aivan huoletta nimetä siilisi s alkuiseksi.
tosin moni kasvattaja on jo nimennyt poikaset rekisteröinnin yhteydessä.
miia
Member
 
Viestit: 1274
Liittynyt: 20 Elo 2003, 18:46
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Kutri » 10 Syys 2007, 16:52

Sovimme kasvattajan kanssa että annamme nimen itse ja hän ilmoittaa ne sitten rekisteriin. Kasvattaja näytti tapaamisemme yhteydessä kuinka siili pelkäsi s-kirjainta ja meni heti palloksi. ehkä tämä siis onkin tapauskohtaista mutta mietimme jotakin muuta nimeä ensin kuitenkin ihan varmuuden vuoksi. :) Olen kyllä huomannut että paljon on siilien nimissä sss-kirjaimia ja suhinaa. :)
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Kutri » 25 Syys 2007, 14:42

hei kaikki tulevat orjat..miten menee? laittakaa kuulumisianne..
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja lafleur » 26 Syys 2007, 15:27

Täällä menee hyvin kun kuultiin vihdoin että Laralla piippaa :D Nyt vaan jännittää kamalasti ja pidetään peukkuja pystyssä että kaikki menee hyvin! En malta odottaa että pääsen katsomaan pikkuisia :)

Siilitalo pursuaa jo niin paljon virikkeitä että täytyy varmaan kohta laajentaa että siilikin mahtuu.. ;) Vaikka onhan noita laatikoita yms. hyvä olla varastossa kun vanhat likaantuu liikaa niin voi vaihtaa. Ensimmäinen öttiäis tilauksemme ei ihan vielä ole saapunut, ollaan kyllä jo maksettu niin eiköhän ne sieltä ensi kuussa tule.

Kaapista puuttuu vielä ovet, ajateltiin tehdä ne plexistä, koska se olisi huomattavasti helpompaa kuin lasisten laittaminen.
Onko kellään hyviä ideoita mistä saisi halvalla sopivaa ovimateriaalia?
lafleur
Member
 
Viestit: 376
Liittynyt: 13 Elo 2007, 02:17
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Kutri » 26 Syys 2007, 15:52

Juuu hei vaan!!! Niin Laralla sitten onneksi piippaa..Kun sain viestin niin työkaverit hieman taisi ihmetellä kun ponkasin tuolista ylös ja aloin hyppimään tasajalkaa..voi tuota mun miesparkaa kun nyt joutuu mua kuuntelemaan ja katselemaan..siis miten ihmeessä tämän ajan oikein malttaa odottaa?

Meidän kaappiin lasiovet olisivat maksaneet 170-190 paikkeilla joten me päädyimme myös pleksiin. Meillä täällä Tampereella Bauhaussista löytyi ainakin jotain pleksejä mutta meille pleksit tulee varmaankin tuon apen kautta hänen työmaaltaan joten en osaa sen tarkemmin neuvoa.

Kyllä on ollut hirvittävän vaikeata täällä töissä olla koko päivä kun intoa piisaa niin että ei meinaa pysyä housuissaan. on tämä kyllä niiin ihanaa että on sitä edes vaikea kuvailla ja niin kun tätä uutista odotettiin täällä ja melkein jo jouduttiin epätoivon partaalle jossain vaiheessa mutta niin se Lara mokoma päätti pitää meitä hulluja vähän jännityksessä.
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja lafleur » 26 Syys 2007, 18:53

Heh, sama reaktio täällä. Onneksi olin kotona ja vain äiti+koirat olivat ihmettelemässä käytöstäni. Vaikkakin tajuttuaan mitä tarkoittaa ''siellä piippaa, siellä piippaa!'' äitikin yhtyi riemunkiljahduksiin. :)
Minulla sattuu vielä olemaan koeviikko sillä viikolla kun poikaset ovat toivottavasti luovutusiässä.. Saa nähdä mitä siitäkin tulee, mun täytyy varmaan hakea pikkuinen kotiin vasta koeviikon jälkeen että saan kokeet alta pois.
lafleur
Member
 
Viestit: 376
Liittynyt: 13 Elo 2007, 02:17
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Kutri » 26 Syys 2007, 21:16

me halutaan vaavi heti kun vaan mahdollista..vaikka olisin intokiinassa sillä hetkellä.. :) No juuh, tietty toi koeviikko on ymmärrettävää, ei varmaan tulis lukemisesta yhtään mitään jos tietäisi että siellä viereisessä huoneessa se sittten tepsuttaa.. :)
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja lafleur » 26 Syys 2007, 23:18

jep.. Saa sitten nähdä maltanko kuitenkaan odottaa sitä muutamaa päivää. Mutta nyttenkin menee koeviikko vähän huonosti kun ''joudun'' lähtemään kilpailumatkalle kesken koeviikon.. Kun palaan neljän päivän matkalta jonka aikana en ole nukkunut varmaan yhtään, on seuraavana aamuna fysiikan koe.. Huh. Mutta eipä ne kokeet niin tärkeitä ole. :)
Huomenna lähden niin saan varmaan unohdettua pikku piikkipallot muutamaksi päiväksi, sitten alkaa taas sietämätön odotus.
lafleur
Member
 
Viestit: 376
Liittynyt: 13 Elo 2007, 02:17
Paikkakunta: Vantaa

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu



cron