Siiliä odottavien palsta.

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Piikkipallero96 » 15 Elo 2007, 20:52

No Heijj Neiti piikki!!
Mulla menee n. kuukausi ennen kuin meille saapuu se kauan odotettu lemmikkisiili!!!!
Jos käy, niin voisimme kertoilla täällä sinun kanssasi kuulumisia ja vointeja ennen siilin tuloa ja miksei sen jälkeenkin???
Jollakin muulla palstalla sitten....
Piikkipallero96
Member
 
Viestit: 40
Liittynyt: 06 Elo 2007, 06:49
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Kutri » 15 Elo 2007, 23:03

noh terve vaan..kiva homma että täälläkin palstalla on joku etten yksinäni ole..=)
onko jo kaikki valmiina palleroa varten? millainen vauva teille tulee? oletkos muuten syntynyt tuolloin -96?
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja lafleur » 02 Syys 2007, 16:43

Onpas täällä autiota :( Missä kaikki siilin odottajat?
Äiti, kihlattu ja kaverit ovat jo ihan korvia myöten täynnä höpötystäni siileistä. Siilifoorumikin on jo koluttu aika perusteellisesti läpi ja öttiäiset muutamalle kuukaudelle tilattu. Kaappia valmistelen ja kasvattajiakin olen häiriköinyt, mitäs muuta tässä nyt voisi puuhastella odotusaikaa kuluttaakseen..? :)
lafleur
Member
 
Viestit: 376
Liittynyt: 13 Elo 2007, 02:17
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Kutri » 02 Syys 2007, 20:47

no minähän täällä olen ja odotellut että joku muukin ilmottautuu tälle palstalle..
sama tilanne melkeinpä minulla! kaappi melkein valmis, suurin osa tavaroista hankittu ja jauhomatoviljelmä kukoistaa! tänään tapasin tulevan vauvelimme äidin joka voi pulskasti :) ja se tarkoittaa sitä että nytpä vasta tuo mies joutuukin pulputusta kuuntelemaan. tosin taisi myös hänen sydämeen iskeä pahemman kerran tuo piikkipallo joten ei taida haitata tämä minun höpöttely ja intoilu. mutta voih miksi tässä täytyy vielä niin kauan odotella ja kuinka tämän kestää? olisipa se vauveli jo täällä..kuinka kauan sinun vielä tarvitsee odottaa palleroa? kirjoittele ihmeessä tänne niin päivitellään yhdessä..
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Indi » 04 Syys 2007, 16:42

Me ollaan nyt ajateltu hankkia jossakin vaiheessa (luultavasti ennen joulua) uusi siili. Kyllä niistä niin paljon pitää, että niitä ilman on vaikea elää. Tällä kertaa olisi varmaan tarkoitus ottaa tyttösiili, ehkä.. :) Kirjoitinpahan tänne.
Indi
Member
 
Viestit: 223
Liittynyt: 25 Marras 2005, 16:01
Paikkakunta: Järvenpää

ViestiKirjoittaja Kutri » 04 Syys 2007, 17:34

No hei vaan Indi, teillä ei ihan tarvitse onneksi niin tulisilla hiilillä elää kun täällä..nimittäin kun on jo edes yksi jota paijata :) Tosin kyllähän se siili-kuume on sitten kamala kun kerran pääsee iskemään! Ja varsinkin jos näkee noita vauveleiden kuvia.. :)
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja lafleur » 04 Syys 2007, 18:19

Tänään oltiin tutustumassa tulevan siilimme äitiin, Laraan ja hänen kasvattajaansa. Olipas ihana reissu, äitini oli aivan myyty (minusta puhumattakaan)
Marraskuun lopulla sitten saan omani kunhan kaikki menee hyvin :)

Ajattelin lähteä tuffareille, vaikkei oma pikkuinen vielä olekaan kainalossa silloin, mites te?
lafleur
Member
 
Viestit: 376
Liittynyt: 13 Elo 2007, 02:17
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Kutri » 04 Syys 2007, 20:51

Meidän siilimme mamma myös Lara jonka tapasimme sunnuntaina..:)
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja lafleur » 04 Syys 2007, 23:14

Onpas hauskaa! :D Kuulinkin että joku ehti varata minua ennen ;) Missäpäin asustelet? Itse olen Vantaalta.
lafleur
Member
 
Viestit: 376
Liittynyt: 13 Elo 2007, 02:17
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Kutri » 05 Syys 2007, 08:31

Juu niin on.. :) Eikös Lara ollutkin hurmaava? Asun siippani ja 12v maakilpikonnamme, Nupun kanssa Tampereella. :)
Onko teillä toiveita vauveleiden suhteen? Kuten esim. sukupuolella?

Missäs vaiheessa teidän järjestelyt on? Meillä tuo siilikaappi on melkein valmis, hirsimökki on jo valmis sekä lähes kaikki tarvikkeet on hankittu, myös jauhomatoviljelmä kukoistaa. Hiekat, raksut ja juoksupyörä vielä puuttuu, sitä aletaankin rakenteleen sitten seuraavaksi. On se vaan niin hyvä kun tuo siippa on kätevä käsistään..
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Indi » 05 Syys 2007, 19:21

Jep Neiti Piikki, siilikuume on paha tauti. :D
Indi
Member
 
Viestit: 223
Liittynyt: 25 Marras 2005, 16:01
Paikkakunta: Järvenpää

ViestiKirjoittaja Piikkipallero96 » 06 Syys 2007, 12:11

Moijj Neiti piikki!
Olen syntynyt 96 vuonna.
Piikkipallero96
Member
 
Viestit: 40
Liittynyt: 06 Elo 2007, 06:49
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Kutri » 06 Syys 2007, 12:43

juuh..mä huomasin..kävin sun kotisivuilla. mulla on saman ikäinen pikkusisko.. :)
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja lafleur » 06 Syys 2007, 15:33

<em> Eikös Lara ollutkin hurmaava?</em>
Juu Lara oli ihana, kuten omistajansakin. :) Kovasti se tuhisi kun se käytiin herättämässä mutta hetken kuluttua jo nuuhki uteliaana vieraitaan fleecen reunalta :)

Meillä ei ole erityisiä toiveita, ensin kyllä ajattelin että tyttösiili sen olla pitää, mutta tulin siihen tulokseen että ihan sama, valitsen sitten paikanpäällä kun löydän sen itselleni oikean :)

Järjestelyt ovat mukavasti vauhdissa, siilikaappi lähes valmis, lattia-alue vielä kesken kun en osaa päättää miten se olisi paras asetella tähän huoneeseen. Osa safkoista tilattu, päätettiin ainakin näin aluksi (ja todennäköisesti myöhemminkin) että ostetaan valmiiksi kuolleita ötököitä, elävien kasvatus ja pakastus ei houkuta.. Tai ei siinä kasvatuksessa mitään vikaa, mutten ikinä raaskisi pistää niitä pakastimeen!
Niin juu juoksupyörä puuttuu vielä vaikka ollaankin jo materiaalit etsitty valmiiksi. :)

Nopeasti se aika menee <3
lafleur
Member
 
Viestit: 376
Liittynyt: 13 Elo 2007, 02:17
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Kutri » 06 Syys 2007, 23:11

aika menee nopeasti? Voi kun meniskin..kyllähän se meneekin mutta tässä asiassa tuntuu että hieman liian hitaasti. täytyisi vaan malttaa.. :)
meillä taasen toiveissa olisi ehkäpä poika mutta katsotaan nyt että ehtiikö sukupuolia määrittämään ennen kuin ne pitää jo valita. niistä madoista vielä..ymmärrän hyvin kantasi, en olisi ikimaailmassa uskonut että minusta olisi matofarmariksi mutta nyt niiden käsittely sujuu ihan hyvin ilman hyppimisiä ja kiljuntaa. ensimmäinen päivä oli vaikea ja ehkä tuon miekkosen mielestä hieman huvittavakin kun en kyennyt olemaan mitenkään päin niiden lähettyvillä enkä edes kaatamaan niitä purkista toiseen.. jaiks :D jälkeenpäin ajateltuna on tosi hieno juttu että otin kuitenkin itseäni niskasta kiinni ja totuin niihin, on se niin paljon helpompaa kun niitä löytyy "omasta kaapista" ja sitten erikoisemmat ötökät voi tilata. kuitenkin aina 100% varmuudella elävää ruokaa löytyy eikä tarvitse huolehtia toimituksista sun muista..
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu