Kummia unia..

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Kummia unia..

ViestiKirjoittaja Knightrider » 25 Syys 2004, 15:08

Avataanpas nyt ketju siilistien omituisille unille, joissa on seikkaillut pieniä piikikkäitä. Tässä omani viime yöltä: <br> <br>Uni alkoi niin että Roni juoksi tapansa mukaan isoon pahvilootaan ja yhtäkkiä sieltä kuului outo ääni. Menin sitten ihmeissäni katsomaan kun ei Roni tuollaisia ääniä ole ennen päästänyt. Kurkkasin pahvilaatikkoon ja siellä oli Roni kylki kyljessä eurooppalaisen siilin kanssa jolla oli pitkä häntä! No päättelinpä sitten että täytyy se saada ulos tuolta ettei Roni saa kirppuja. Tapahtuma sijoittui hämärästi (kuten aina unissa) mökkimme vintille, minkä kaiteessa on niin suuret aukot että siili pääsee siitä läpi ja voisi pudota tosi korkealta. Yleensä Roni on siellä aidatulla puolella mutta nyt aitaus oli jotenkin rikki/huonosti että siinä oli suuria aukkoja. Sitten jostain ilmestyi toinen EP yhtäkkiä. Minulla oli siinä etsittävä kaikki 3 siiliä piiloistansa ettei kukaan vain juokse alas ja putoa. No paniikissa etsin niitä ja löysin egyptiläisen, ja mietin että mistä nyt tiedän onko tämä nyt Roni vai ei? Kunnes ymmärsin että Ronilla on kuonossa 3 täplää ja tällä pitkäkorvalla vain yksi. Ilmeisesti sain kaikki 3 siiiä (2 eepeetä ja eurooppalaisen) pelastettua. Sitten aloin miettiä mistä se toinen pitkäkorva tuli Ronin lisäksi ja että onko joku lainannut sen jostain, kun kaverini (en muista kuka) tuli sanomaan minulle että : "Siri, ostin sulle siilin!" Olin sitten ihan äimänkäkenä kun kuulin että omistan 2 pitkäkorvaa. Paloin halusta tietää onko se tyttö vai poika (halusin tytön jotta voisin teettää poikasia mutta takaraivossa jyskytti että on se varmaan poika) ja kysyin sitä ystävältäni. Lopulta en koskaan saanut tietää kumpi se oli, koska silloin heräsin. <br> <br>Päättelin nyt että uni varmaan liittyy siihen että täällä on puhuttu pitkäkorvavauvoista ja haluaisin niin toisen siilin. Ja myös siihen että kävin eilen Puutorin akvaariossa ja siellä on kaksi pientä siiliä nukkumassa. Eli kyllä on ihmismieli outo! <br> <br>Entäs muilla?
Knightrider
Member
 
Viestit: 542
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 13:58
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja RitaT » 25 Syys 2004, 15:42

Mä näin aika paljon siiliunia ennen kuin sain Titon. Yhdessä minulle soitettiin yhtäkkiä ja joku (kasvattaja) sanoi, että minun olisi haettava siili äkkiä kotiin, ennen kuin se kuole(?). Löhdin sitten huristelemaan autolla (olen alaikäinen) kohti kasvattajan kotia. Mutta en löytänyt taloa! Shokkailin jossain kaupungissa ja yhtäkkiä en ollutkaan autolla vaan liikuin juosten. Ajattelin koko ajan, että pakko päästä hakemaan siili, ennen kuin se kuolee! Juoksin ympäri kaupunkia ja löysin talon lopulta. Kasvattaja antoi siilin minulle ja sanoi jotain tämän suuntaista: "Tulit viime tipassa! Pidäpäs ensi kerralla parempi huoli, että pääset ajoissa paikalle, ettei eläimiä kuole sen takia, kun olet niin hidas!", kun lähdin siilin kanssa kotiin (tällä kertaa äiti kuskasi), minulla oli paha olo, kun tiesin, että jos olisin tullut vähän myöhemmin, siili olisi kuollut. Mutta siitä automatkasta eteenpäin se ei ollutkaan siili, vaan kala, joten en jatkakaan enenpää.. Kumma uni?
RitaT
Member
 
Viestit: 730
Liittynyt: 08 Heinä 2004, 22:57

ViestiKirjoittaja Liisa » 25 Syys 2004, 17:11

No onpas outo uni xD
Liisa
Member
 
Viestit: 530
Liittynyt: 26 Marras 2003, 21:16
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Norski Ja Hilla » 25 Syys 2004, 18:22

Mie oon nähny vaikka kuinka monta kertaa unta, että Hilla tai Sirius saa poikasia... Yhessä unessa ne juoksi peräkkäin pitkin lattioita.. :D Ja oon nähny myös sellasta et Hillan äiti oli joku eurooppalainen siili.. :D
Norski Ja Hilla
Member
 
Viestit: 131
Liittynyt: 21 Elo 2004, 11:31
Paikkakunta: Rovaniemen mlk.

ViestiKirjoittaja Santsu » 25 Syys 2004, 21:56

Kun emme olleet vielä saanut Toivoa niin näin jo unissani kuinka haimme Toivoa autolla uuteen kotiin.Uni oli lyhyt mutta ihana. <br> <br>Toinen uni kun meillä oli jo Toivo niin näin unta että Toivo päätyi isäksi ja Toivolle ja tyttö-siilille syntyivät upiat poikaset :)
Santsu
Member
 
Viestit: 212
Liittynyt: 19 Syys 2004, 19:26

ViestiKirjoittaja Liisa » 26 Syys 2004, 08:43

En nyt muista tarkkaa, mutta näin kai joskus että meillä oli kaksi siiliä, ne olivat vapaana lattialla ja sai kokoajan kattoa mihin ne menee. Sit niil tais olla vielä yhteinen häkki kahen häkin siaan. <br> <br>Mäki oon nähny jtn et Taavi saa poikasia, en vaan muista tarkempaa.
Liisa
Member
 
Viestit: 530
Liittynyt: 26 Marras 2003, 21:16
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Blizzard » 26 Syys 2004, 14:07

Mä näin kerran sellasta unta että mulla oli yhden siilin sijasta kaksi ja ne sai poikasia ja sitte ne vaan kiipeili mun huoneen ikkunasta ulos ja sisään:D
Blizzard
Member
 
Viestit: 155
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:45

ViestiKirjoittaja Simeon » 27 Syys 2004, 19:17

Vähän sen jälkeen, kun olin saanut Möykyn näin unta, että aamulla mennessäni katsomaan Möykyn häkkiä, oli häkin lattialla 9 tärisevää ja hyrisevää siilinpoikasta kerällä. Olin varmaan jännittynyt saamastani vastuusta, koska hiukan pelästyin, että yhtäkkiä niitä oli niin monta.
Simeon
Member
 
Viestit: 135
Liittynyt: 09 Tammi 2004, 13:47
Paikkakunta: Järvenpää

ViestiKirjoittaja Marianne » 27 Syys 2004, 20:01

Näin viime yönä unta, että Usva sai 3 poikasta.. poikaset kasvo tosi nopeesti ja kaikki oli ok.. parin viikon päästä sitten Usva synnytti 5 poikasta lisää, hiekkalaatikkoonsa, ja hylkäsi ne. Nekin kasvoivat nopeasti. Yksikään poikanen ei kuollut... sekavaa...
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Mia » 29 Syys 2004, 11:46

Mä näin tos jokuaika sit sellasta unta, et meijän muksut oli tuonu meille ihan hirveesti siilejä, kaikkia eri rotuja. <br>Mutta Sissi oli hukassa ja mä etein sitä ihan paniikissa ja itku kurkussa niitten kaikkien siilien joukosta, enkä löytäny millään.. <br>Siihen heräsin ja oli ihan hirvittävän ahdistunu olo. <br>Oli ihan pakko käydä kurkkaamassa Sissiä.. :-D
Mia
Member
 
Viestit: 149
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 20:21
Paikkakunta: Harjavalta

ViestiKirjoittaja Kikke » 01 Loka 2004, 08:48

Näin viimeyönä unta, että asuimme eräässä kerrostalossa ja naapurimme oli kova kalamies. <br>Taas hän tuli kalalta kasa pikku kaloja mukanaan ja yhtäkkiä pihaan piipersi pieni villisiili. Yhtäkkiä jostain ilmestyi äitini, joka huusi minulle, että "Aja se siili pois, se syö taas kaikki naapurin kalat!". Naapurin setä juoksi hirveää kyytiä kohti ovea kalansaalis sylissään, kun minä koitin sillä aikaa estää siiliä karsimasta naapurimme kalansaaliin kimppuun :D <br>Seuraavaksi mietin kovasti, että miten sille siilille tehtiinkään se talvipesä, että saadaan se nukkumaan, mutta äitini varoitteli edelleen "hurjasta otuksesta" ja siitä kuinka se aina kävi naapurin sedän kimppuun. Eihän sellaista nyt saisi päästää pihapiirin lähistölle edes nukkumaan. <br>Kuinka sitten kävikään, sitä en kyllä tiedä :D *tulossa hulluksi*
Kikke
Member
 
Viestit: 2550
Liittynyt: 11 Marras 2003, 16:56
Paikkakunta: Rovaniemi

ViestiKirjoittaja Hjalli » 03 Loka 2004, 14:46

Itse olen nähnyt parikin kertaa tämän tyyppistä unta: <br> <br>Menen kesken talossamme järjestettävien juhlien omaan huoneeseeni ja katselen Röpön häkkiä, ja yhtäkkiä sieltä täältä alkaa kurkkia ainakin kymmenen Kääpiösiiliä. Häkkiin on lisäksi ilmestynyt paljon erilaisia kasveja ja muita hökötyksiä, joiden seasta siilit kurkistelevat, lisäksi tajuan jotenkin hämärästi että pikkusiskoni on ne kasvit sinne laittanut ja huudan hänelle että: "Mitä sä pölhö oot noi menny tonne laittamaan!?" <br> <br>Toisessa unessa aitauksessa on kolme siiliä, joista kaksi nukkuvat fleecen alla vierekkäin sovussa, kun taas Röbä on vallannut koppinsa kokonaan itselleen. XD
Hjalli
Member
 
Viestit: 24
Liittynyt: 03 Loka 2004, 14:27

ViestiKirjoittaja RitaT » 03 Loka 2004, 16:57

Näin viime yönä unta, että olin jostain saanut eepeen itselleni. Olin kuitenkin kovasti rahanpuutteessa, ja halusin myydä eepeen. Kirjoitin palstalle, että kiltti eepee myynnissä, luovutaan sen takia kun se puree koko ajan. Sitten joku kysyi, mistä olin saanut sen. Vastasin, että ei harmainta aavistustakaan..
RitaT
Member
 
Viestit: 730
Liittynyt: 08 Heinä 2004, 22:57

ViestiKirjoittaja Taina » 05 Loka 2004, 19:37

Näin outoa unta yöllä ,niiden pikkupätkien aikana ,jotka nukuin. olin töissä ja siellä oli mielettömästi ihmisiä,hoidettavien omaisia ja perheenjäseniä valtoimenaan parveilemassa. He halusivat nähdä Tahvon ja Gudun ja mulla oli ne omissa kantoboxeissaan.Samalla ihmettelin ,että miten ehdin tehdä kaikki työt,kun olen kaikesta jo 2h myöhässä ja vielä pitäisi siilitkin esitellä ja kertoa niistä kansalle! <br>Samalla ahdisti se kiire ja hälinä ja mietin ,että miten pääsen siilieni kanssa sieltä pian pois! <br>Kaikkea sitä näkeekin,mutta ei kai sitä voi höyrähtäneeltä muuta odottaa,kun roikun yhdistyksen sivuilla pitkin päivää,iltamyöhään taas sätissä höpötän ja yöt vahtaan ja kuuntelen siiliemme parittelu/taistelu ääniä. :) Huhhuijaa kun väsyttää..
Taina
Member
 
Viestit: 1168
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 00:15

ViestiKirjoittaja RitaT » 06 Loka 2004, 07:32

Näin viime yönä unta, että Tito sai poikasia!! O_O Huomasin sen vasta, kun menin katsomaan. Tito oli syömässä ja poikaset olivat vieressä. Sitten Tito kömpi mökkiinsä ja jätti poikaset siihen. Olin hieman hädissäni. Yksi poikanen oli aika iso, sain kuvan siitä. Sitten nostin vähän mökkiä, silittelin Titoa, ja nostin poikaset mökkiin. (Joka oli todella ahdas) Että sellaista..
RitaT
Member
 
Viestit: 730
Liittynyt: 08 Heinä 2004, 22:57

Seuraava

Paluu Siilikeskustelu