Onko fleece ainoa sallittu materiaali?

Tee-se-itse -puuhasteluun, projekteihin ja nikkarointivinkkeihin keskittyvä keskustelufoorumi

Onko fleece ainoa sallittu materiaali?

ViestiKirjoittaja tupsunenä » 23 Maalis 2015, 19:45

Voiko siilille tehdä pusseja ja muita juttuja muista kankaista kuin fleecestä? Olen löytänyt ohjeita tällaisten "makuupussien" tekoon, mutta aina materiaaliksi mainitaan fleece. Olen käynyt pyörimässä muutamissa kangaskaupoissa ja verkkokaupoissa, ja lähes kaikki fleecet ovat aika rumia :P Ihania puuvilla- ja jerseykankaita olisi vaikka missä kuoseissa, mutta fleeseihin on eksynyt lähinnä pantterikuosia :D
tupsunenä
New member
 
Viestit: 4
Liittynyt: 20 Maalis 2015, 14:05

Re: Onko fleece ainoa sallittu materiaali?

ViestiKirjoittaja Yuuki » 23 Maalis 2015, 22:08

Pussin ulkopuoli voi hyvin olla muutakin materiaalia, mutta sisäpuolelle laittaisin fleeceä. Fleece pitää hyvin lämpöä ja siihen ei jää siilin kynnet kiinni.

Itse olen ostanut fleecevilttejä, joista olen leikannut siilille palasia (ja tehnyt pusseja). Ainakin H&M Homesta on saanut aikaisemmin ihan OK kuoseja, riippuu toki hieman minkä tyylistä hakee :) Kangaskauppojen kuviofleecet ovat tosiaankin välillä hieman erikoisia.
Avatar
Yuuki
Member
 
Viestit: 154
Liittynyt: 23 Touko 2010, 15:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko fleece ainoa sallittu materiaali?

ViestiKirjoittaja tupsunenä » 24 Maalis 2015, 09:31

Kiitos, selvensi :) Mietinkin, että "fliissi" on siilille turvallinen materiaali jollain lailla. Eilen tosiaan bongasin Eurokankaan alelaareista aika psykedeelisiä nalle- ja pantterikuoseja. Kunhan siili aikanaan tulee taloon, täytyy ottaa hänenkin makunsa toki huomioon, hih.
tupsunenä
New member
 
Viestit: 4
Liittynyt: 20 Maalis 2015, 14:05

Re: Onko fleece ainoa sallittu materiaali?

ViestiKirjoittaja Toni Honkasalo » 19 Marras 2015, 19:11

Jostain verkkokaupoista voisi löytyä kivoja fleecekuoseja?
Toni Honkasalo
New member
 
Viestit: 7
Liittynyt: 12 Marras 2015, 16:57


Paluu Nikkarointi & vinkit



cron