Auttakaa (reptilica.de) !

Siilien ravintoon ja ruokintaan keskittyvä keskustelufoorumi

Auttakaa (reptilica.de) !

ViestiKirjoittaja lindakorkko » 06 Kesä 2014, 12:22

Elikkä koitan ensimmäistä kertaa tehdä tilausta reptilicasta, ja täällä on varmaan joku joka on sieltä aijemmin tilannut ja osaisi auttaa..
Elikkä kun olen ostoskorista siirtynyt kassalle, ja henkilötiedot laittanut, tulee kohta "peyment method" jossa lukee näin: This is currently the only payment method available to use on this order.Elikkä minun kielipäällä käännettynä olisi vain yksi maksutapa valittavissa. Muuta ei lue. En kuitenkaan saa mistään maksutapaa valittua, eikä tässä alapuolella niitä lue.. Elikkä tästä ei pääse eteenpäin ennenkuin on valinnut maksutavan tilaukselle. En kuitenkaan löydä kenttää josta voisi kyseisen asian valita ! Sivussa on Secure payment methods, jossa on paypal, credit card ja banktransfer kuvakkeet, mutta niitä painaessa tulee error.. Miten tää maksutapa valitaan ?? Vai pitäisikö se nuista sivukuvakkeista onnistua ? Onko kyseisellä sivulla jotain ongelmaa vai onko vika minussa ? :?:
lindakorkko
Member
 
Viestit: 10
Liittynyt: 06 Kesä 2014, 12:05

Re: Auttakaa (reptilica.de) !

ViestiKirjoittaja Auron » 08 Kesä 2014, 19:03

Niitten sivuilla on tällä hetkellä jotain ongelmia ilmeisesti, itekki huomasin saman nimittäin. Kannattaa suosiolla tilata jostain muualta.
Auron
Member
 
Viestit: 21
Liittynyt: 11 Helmi 2012, 17:32
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Auttakaa (reptilica.de) !

ViestiKirjoittaja Tapis » 09 Kesä 2014, 19:41

Itselläni aikoinaan jäi saamatta 100,- tilaus sisälle vaikka olin maksanut ja tehnyt reklamaation, lähettänyt kuitit ym. ei tullut koskaan.
Aluksi toimi, mutta myöhemmin tosiaan jäi saamatta.

Sen jälkeen olen ostanut vain suomalaisilta sivuilta. Petshop ja Reptile Maniacs - suomalaisia verkkokauppoja ötököille.
Avatar
Tapis
Member
 
Viestit: 557
Liittynyt: 27 Marras 2005, 22:36
Paikkakunta: Nurmijärvi


Paluu Ravinto & ruokinta