Tuonti siilejä?

Siilinkasvatukseen keskittyvä yleinen keskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Katinka » 07 Kesä 2009, 17:22

Samaa mieltä lafleurin kanssa. En rupeaisi missään tapauksessa teettämään ensimmäistäkään poikuetta siilillä jonka alkuperä on täysin hämärän peitossa. Jo pelkästään sisäsiittoisuuden uhka on tarpeeksi suuri este jättää poikaset teettämättä.

Nauti sensijaan siilin kanssa puuhailusta muuten, hyväluontoisen siilin kanssa on mukavaa!
Katinka
Member
 
Viestit: 1132
Liittynyt: 06 Loka 2004, 20:41
Paikkakunta: PK-seutu

ViestiKirjoittaja tini » 09 Kesä 2009, 14:19

Thaimaasta siili :D Mä täällä vieläkin mietin luinko mä oikein :D
Vaikka tosiaan, ite näin 1,5vuotta sitten Barcelonan kävelykadun lukusissa eläinkojuissa siilejä myytävänä. Osa samoissa terraarioissa MAAKILPIKONNIEN tai samoissa häkeissä maaoravien kanssa.. :(
tini
Member
 
Viestit: 1788
Liittynyt: 21 Elo 2004, 05:14
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Sealn » 01 Joulu 2010, 14:34

Tällain reilua vuotta myöhemmin palailen asiaan sen verran, että jos vielä on jollakin kiinnostusta saada siiliä Ruotsista, Englannista tai Saksasta niin meiltä onnistuu kuljetus.
Itse käyn nyt helmi-maaliskuulla Ruotsissa, vielä en ole suunnitellut tuovani sieltä mitään itselleni, mutta toki muille onnistuu tuominen.
Kesällä teen viikon reissun Englantiin, josta olisi suunnitteilla tuoda yksi piikkipallero itselleni ja toki kuskaan muutaman muillekkin kun kerran kyytiin mahtuu. Saksaan menen heti kun löydän sieltä itselleni sopian siilin, tämän siilin kanssa samaan aikaan voidaan ottaa pakun kyytiin muutama muu siili. Jos siis teillä vielä kinnostusta.
Sealn
New member
 
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Joulu 2010, 14:00
Paikkakunta: Tampere

Edellinen

Paluu Siilinkasvatus



cron