William Daltonin veljien ja lasten kuulumisia?

Mitäs siellä...tuff?

William Daltonin veljien ja lasten kuulumisia?

ViestiKirjoittaja Stingu » 13 Heinä 2010, 00:47

Uusien ep vauvojen synnyttyä rupesin pohtimaan mitäköhän mahtaa muille kasvateillemme kuulua?

Meidän ensimmäiset kasvatit Daltonin veljekset lähtivät maailmalle jo yli 4,5v sitten ja olen monesti mietiskellyt mitä heille mahtaa kuulua. Williamhan jäi meille ja sen kesympää ep:tä ei ole. William ei ole kertaakaan edes yrittäny purasta mua (muita kyllä). Nyt Williamista tuli jo toistamiseen isä:) ja tuntuupa vielä periyttävän ihanaa luonteenlaatuaan jälkikasvullekin. 3 lapsista on tosi käsikesyjä ja 1 tyttö on perinyt äitinsä.

Olisi kiva kuulla mitä muille pojille kuuluu, jos heidän palveluskuntaansa täällä vielä pyörii....
Stingu
Member
 
Viestit: 172
Liittynyt: 01 Touko 2004, 16:12
Paikkakunta: Vihti

ViestiKirjoittaja iida_ » 13 Heinä 2010, 13:45

Moikka, kiva että viimeinkin tänne ilmesty tällainen ketju, olen nimittäin etsiskellyt sun yhteystietoja :)

Meillä siis asui parin vuoden ajan 7.4.2007 s. ep- poika Seti (jota kutsuimme ihan vain lempinimellä Korva). Jätkän ostimme eläinkaupasta kesällä 2008 hänen olessa hieman reilu vuoden ikäinen. Siili pääsi asumaan mun huoneen lattialle ja kotiutui nopsasti.

Valitettavasti rakas piikikäs jouduttiin lopettamaan nyt maaliskuussa. Poika oli sairastellut n. kuukauden ja sen kunto heikkeni nopeasti. Syynä oli sydämen vajaatoiminta. Korva oli meidän ensimmäinen pitkäkorva ja sen poismeno oli meille kova pala. Vaikka se ei ollut luonteeltaan kovin seurallinen ja välillä näykki varpaita ja sormia, oli se aivan mahtava ja omalaatuinen, ihan eri luokkaa valkovatsojen kanssa kaikessa siinä touhukkuudessaan.

Korva valloitti mut aivan täysin ja toivon että voin vielä joskus omistaa pitkäkorvia, niitä vain on niin hankala saada. Meillä asuu edelleen yksi valkovatsa, mutta ei niitä kahta voi edes verrata keskenään :D pitkäkorvat ovat niin omaa luokkaansa.
iida_
Member
 
Viestit: 175
Liittynyt: 28 Elo 2006, 12:20
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja Stingu » 13 Heinä 2010, 21:44

Voi kun surullista kuulla että pojalle kävi noin :( Osantto meiltä ja siileiltä. Korvan sisarukset Pepi ja Nefertiti asuvat meillä edelleen ja voivat hyvin.

Näinkin tuolla kirppis ketjussa sun sähköpostiosoitteen, niin voin laittaa sulle mailia? :)
Stingu
Member
 
Viestit: 172
Liittynyt: 01 Touko 2004, 16:12
Paikkakunta: Vihti

ViestiKirjoittaja iida_ » 14 Heinä 2010, 09:54

Joo, tottakai :)

täällä on myös muutama kuva pojasta: <a href="http://www.petsie.fi/pet.php?petid=138010" target="_blank" rel="nofollow">http://www.petsie.fi/pet.php?petid=138010</a>
iida_
Member
 
Viestit: 175
Liittynyt: 28 Elo 2006, 12:20
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja Stingu » 14 Heinä 2010, 23:46

iida_ söpöjä kuvia :) laittelen sulle mailia, olisi kiva kuulla korvan oireista niin osaan tarkkailla sisaruksia, toistaiseksi ovat olleet ihan terveitä.
Stingu
Member
 
Viestit: 172
Liittynyt: 01 Touko 2004, 16:12
Paikkakunta: Vihti


Paluu Siilien kuulumiset



cron