Siilien kuulumiset tänne!

Mitäs siellä...tuff?

Siilien kuulumiset tänne!

ViestiKirjoittaja Memma » 10 Syys 2008, 09:47

Vastaisuudessa on yksittäisten siilien ja tietyn kasvattajan siilien kuulumiset ovat helppo tarkistaa täältä. Tänne voi kirjoitella ihan säännöllisesti päiväkirjanomaisesti tai sitten silloin tällöin tulla kertomaan kuulumisia. Myös ikävät asiat, kuten kuolinilmoitukset löytyvät täältä. Toivottavaa olisi, että yhdelle siilille/kasvattajalle tehdään vain yksi aihe niin pysyy luettavuus hyvänä. :)

Nämä kuulumiset eivät tule esille etusivulla vaan näkyvät ainoastaan täällä. Myös vanhat kuulumiset tullaan siirtämään tänne.
Memma
Member
 
Viestit: 1342
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 15:26
Paikkakunta: Paimio

ViestiKirjoittaja Ulla » 11 Loka 2008, 14:01

Siili Ruu mutti reilu vuosi sitten tyttäreni Saaran kanssa Sri Lankaan ja voi hyvin.
Ulla
New member
 
Viestit: 2
Liittynyt: 29 Elo 2005, 15:17
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja mjarru » 22 Loka 2009, 10:44

Muru siili lähti eilen eli 21.10.09 mukanamme helsingistä rovaniemelle junalla ja nyt on uudessa kodissa:: on kyllä söpö, mutta tuhisee paljon ja vanha omistaja on käsitellyt vain fleec-palan kanssa.. No menen tästä murun kanssa peuhaamaan:::::::::
mjarru
Member
 
Viestit: 95
Liittynyt: 25 Syys 2009, 21:27
Paikkakunta: rovaniemi

ViestiKirjoittaja lafleur » 28 Loka 2009, 01:23

mjarru: Toivottavasti muistat antaa siilisi olla rauhassa päiväsaikaan, että se saa nukkua sikeästi iltaan asti. Sanon tämän koska viestisi antaa ymmärtää että olet menossa leikkimään siilisi kanssa juuri, ja lähetysaika on klo11 aamulla, jolloin useimmat siilit ovat jo sikeässä unessa :)
lafleur
Member
 
Viestit: 376
Liittynyt: 13 Elo 2007, 02:17
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja siili_fan9 » 15 Elo 2010, 02:39

Siilini nimi on Vesa-Uolevi ja hänelle kuuluu hyvää. Hän pääsi tänään ensimmäistä kertaa uimaan! Nyt minusta tuntuu että Veskun uusi harrastus on uiminen. Harrastaako teidän vipeltäjät uimista? Tärkein asia siilin uittamisessa on se, että allas ei ole liian syvä. ;)
siili_fan9
New member
 
Viestit: 2
Liittynyt: 15 Elo 2010, 02:19

ViestiKirjoittaja Jennimaria » 24 Elo 2010, 12:21

Enpä ole koskaan kuullut siilin varsinaisesti vedestä nauttivan... Oliko siilisi sotkenut itsensä, vai minkä takia kylvetit sitä?
Jennimaria
Member
 
Viestit: 218
Liittynyt: 18 Helmi 2007, 17:09

ViestiKirjoittaja MariK » 14 Heinä 2011, 22:19

Heippa, kerronpa tänne SY Ainutlaatuisen Lystin, ja SY Kumpulan Elviksen kuulumisia!
Ensin surulliset uutiset. Meidän ihana pikkuinen Lysti ehti olla ilonamme 5 vuotta, kun nyt n. kuukausi sitten jouduttiin kuitenkin viemään tyttönen lopetettavaksi kun kasvaimet pääsivät pahaksi. )=
Lystillä oli sisua ja sitkeyttä, henki oli koetuksella jo puolisen vuotta sitten kun olin ajamassa eläinlääkäristä kotiin - auto lähti käsistä liukkaassa, nopeutta oli 100km/h kun törmättiin moottoritiellä kahta puolta kaiteisiin.aikamoista kuperkeikkaa saattanut pikkuinen kopassaan lentää.. mutta siitä selvittiin!:)

Kumpulan Elvis käyttää meillä nimeä Mikki, ja Mikki voi oikein hyvin!madot ym maistuu ja juoksupyörä on super kulutuksessa. Sporttinen jätkä ;)
Terveisiä Kumpulaan Birgitille ja kaikille muillekkin!
MariK
Member
 
Viestit: 203
Liittynyt: 07 Elo 2006, 13:28
Paikkakunta: Finland

Re: Siilien kuulumiset tänne!

ViestiKirjoittaja Leenakatriina » 04 Loka 2015, 15:18

SY Lennulan Hugo muutti uuteen kotiinsa eilen illalla.

Outoa on, outoa hyvinkin! Missä ovat kissantassut? Kaikki tutut tuoksut? Ja tuossa lärpättää hyvin outo Suuri Siilihenkilö... Matoja se antoi...
Kyllä viisas varautuu, mutta syödä pitää! Antoivat matoja rohkealla kädellä, ja raksuja, mutta sirkkoja minä en syö! Se oli hyvä että Uusi Siilihenkilö tarjosi sitten kissanmaitoa kun sitä vielä kotonakin annetaan. Jos nyt mikä on tämä koti, niin! Tämäkö sitten...
Sitten lopulta hiljeni ja riemukseni löytyi yläkerrasta pyörä. Ihan samanlainen johon olen tottunut! Juoksin jälleen suruni unohduksiin. Hyvin jännittävä oli uusi tuoksu, semmoinen pussi oli siinä, ja ihan sellaista en olekaan vielä nuuskutellut. Ehkä tämä tästä. Ehkä minä selviän.

Ja ryömin sitten, vettä ryypättyäni, aivan siivoon pesään tutuntuoksuiseen fleeceen ja nyt nukun, kunhan Siilihenkilö ei tule niin kuin yöllä testaamaan olenko minä varmasti elossa! Tuff, minä totesin sille. Fuffufff, ja sillä oli järkeä häipyä tiehensä.
Leenakatriina
Member
 
Viestit: 24
Liittynyt: 23 Elo 2015, 16:36


Paluu Siilien kuulumiset