Esitelkää itseänne :)

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Rijp » 12 Huhti 2011, 16:03

Minä olen Vilhelmiina, syksyllä yläasteelle siirtyvä tuusulalaistyttö, jolla on kova siilibuumi juuri nyt menossa! Olen todella eläinrakas ja kaipaan kipeästi omaa lemmikkiä: pikkuinen piikipallo olisi unelmien täyttymys. Vanhemmat eivät vain ole vielä lämmenneet ajatukselle siilistä. :-( Kerään kuitenkin rahaa siiliä varten, kalastan siilitietoa kaikkialta ja unohdun usein haaveilemaan pienestä piikikkäästä pallosta, joka tuhisee huoneeni lattialla...
Rijp
New member
 
Viestit: 2
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 15:55
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Hannikki » 19 Kesä 2011, 19:07

Heippa vaan kaikille! Nyt voin minäkin vihdoin kuuluttaa, että meidän perheeseen kuuluu myös siilu. Bambi on siis afrikkalainen kääpiösiili naaras, joka on syntynyt 13.3.2011.
Perheeseeni kuuluu siis minä Hanna ja kaksi tanskandogia Lempi ja Torsti..niin ja tietysti se ukko kulta... :)
Ja me asustelemme Helsingissä, Tapulikaupungissa...
Hannikki
New member
 
Viestit: 7
Liittynyt: 08 Elo 2010, 10:38
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Cassu » 01 Elo 2011, 19:07

Terve, olen 28 vuotias Kouvolassa asuva miekkonen ja emäntä hankki meidän perheeseen n.1,5v vanhan Afrikkalaisen albino siilin Sulo-Uolevin, noh siinä kävi ehkä pienen ihmettelyni jälkeen niin että olen lähes tulkoon ominut Sulon itselleni. Alun perin marsujen kesämajaksi rakentamani hökkeli muuttuikin siilin kodiksi ja näyttää siltä että viihtyy siellä. Lueskelin tuossa vähän ruokavalioista ja teinkin tilauksen terveemmän ruuan puolesta, aika kovasti ollaan jättiksiä syötetty, ja kyllähän Sulevi ne kaikki on vetänyt mutta ihmetellyt annosmääriä, niin ehkä tässä nyt viisaampana jatkaa ruokintaa kun ruuat tulevat ja vitamiinit pitää hakea,

tein vesisaavista juoksupyörän muttei se oikein sitä hokassu, pitää hieman kehittää sitä pyöräosaa että se toimisi ja olisi jäykempi niin voisi sen ottaa takaisin käyttöön. Yöt Sulo rallittaa yläkerran aulassa, toivon mukaan juoksentelee pitkät matkat. Aamulla etsitään aina minne hyytynyt, joskus reppuun joskus jopa omaan koppiinsa :D

Koitan tutustua keskusteluihin että osataan hoidella siiliä oikein, nuo marsut ja koirat tuntuu olevan helpompi hoitoisia ja tutumpia

-Pete-
Cassu
New member
 
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Elo 2011, 17:52
Paikkakunta: Kouvola

ViestiKirjoittaja tiivitaavi » 14 Elo 2011, 10:38

Heippa! Olen 21 vuotias nainen Kemistä. :) Perheeseeni kuuluu melkein vuoden ikäinen tytär ja toivottavasti kohta pieni siilipallero.

Minulla on ollut Repe siili v.2004-2005 albiino väritykseltään, mutta pikkuinen menehtyi WHS-tautiin mikä oli kova paikka. Olin täällä foorumillakin, mutta en muistanut tunnuksia niin loin uudet.

Vielä ei siis ole siiliä mutta kovasti on hakusessa oma rakas siili perheeseen.

Tiia :)
tiivitaavi
Member
 
Viestit: 11
Liittynyt: 14 Elo 2011, 10:34
Paikkakunta: Kemi

ViestiKirjoittaja tiivitaavi » 15 Elo 2011, 07:52

Ja nyt voisin lisätä että ensi kuussa tulee siilineiti taloon. <3
tiivitaavi
Member
 
Viestit: 11
Liittynyt: 14 Elo 2011, 10:34
Paikkakunta: Kemi

ViestiKirjoittaja kaneli10 » 26 Elo 2011, 21:53

moi hanikki! missä päin tapuli asustelet? me asutaan meiän siilineidin kanssa tässä puistolassa.
kaneli10
New member
 
Viestit: 5
Liittynyt: 03 Huhti 2011, 11:58
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja MansikkaSiili » 16 Syys 2011, 23:45

Moi kaikille ihanille siilustajille! :)
Täällä tällainen 15v poika hullaantui siileistä noin 1½ kuukautta sitten. :)
Ennenkuin enemmän aloin taustatietoa hakea, niin päätin odotella, että oliko siilihulluuteni vain lyhyt vaihe, mutta nyt olen jo varma että heti kun saan oman pienen piikkipalleroni, en muun seurassa puuhastelekkaan. <3

Tässä ovat tietoni, jos haluat ottaa yhteyttä! :)

Asun: Lahdessa, Keskustassa. 15v :)
Sähköposti: tontos7@hotmail.com

Ota toki yhteyttä, jos on siilejä myynnissä Lahden alueella, tai jos pystyt toimittamaan siilin turvallisesti tänne Lahteen. :)
Ja tiedän jo paljon siileistä, eli jos olet aivan uusi siilien ihanaan maailmaan, niin osaan auttaa monessa pulmassa, on nimittäin ammattilaisilta tietoa lypsätty niin, ettei mitään rajaa. ;)

(Siilin aion hankkia sitten Joulun jälkeen, tarkemmin helmikuun paikkeilla)

-MansikkaSiili <3
MansikkaSiili
New member
 
Viestit: 2
Liittynyt: 21 Elo 2011, 02:53
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Mia ja Freyja » 17 Syys 2011, 12:47

Hei mansikkasiili. :) Mukavaa että tänne Lahden seudulle on tulossa enemmänkin siilistejä.
Minulla on 1 vuotias Freyja-siili ja asustelemme täällä ahtialassa päin.
Mia ja Freyja
Member
 
Viestit: 17
Liittynyt: 08 Marras 2010, 18:49
Paikkakunta: Lahti

ViestiKirjoittaja MansikkaSiili » 03 Loka 2011, 12:15

Ai hei Mia(anteeksi myöhäinen vastaus)
Niin, tosiaan ei ihan tarpeeksi taida Lahdessa siilustajia. :)
Toivottavasti siilisi voi hyvin <3
MansikkaSiili
New member
 
Viestit: 2
Liittynyt: 21 Elo 2011, 02:53
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Taraaa » 11 Helmi 2012, 12:06

Kokeillaanhan jos osaisin käyttää tätä :D

Eli täällä suht tuore siilinomistaja Pohjois-savosta. Siiri on kodinvaihtaja, tuli meille tutulta viime vuden puolella reilun 3vuoden iässä.

Perheeseemme kuuluu, minä (tänä vuonna 24v täyttävä "tyttönen"), mieheni, reilun 4kk ikäinen poikamme, 2 koiraa (3v 7kk dogo argentino tyttö ja 3v rescue pitbull poika), parta-agama, 6 käärmettä, 7 hämähäkkiä ja rotta. Eli vilskettä ja vilinää löytyy :)
Taraaa
New member
 
Viestit: 2
Liittynyt: 11 Helmi 2012, 11:48

ViestiKirjoittaja Herra siili » 12 Helmi 2012, 14:20

Tervehdys!

Olen Johanna (kohta puoliin 23v.) ja siilini on SY Suolahden Angervoinen (1v 5kk). Asumme Joensuussa. Olen päättämässä AMK-opintojani, joten saatamme jatkossa asua täällä tai muuttaa muualle. Seuranamme on vielä musta tanskandoggi uros Hugo (1v 2kk).

Angervoinen on ollut minulla alusta asti. Myös hän on Ferrarin ja Dingon lapsosia. Angervoinen on pysynyt hyvin terveenä. Ja ruoka maistuu. Mikään sosiaalisin tapaus se ei ole, mutta antaa silitellä kuonoaan ja otsaansa.
Herra siili
Member
 
Viestit: 25
Liittynyt: 07 Syys 2010, 13:11
Paikkakunta: Joensuu

ViestiKirjoittaja Jennu » 08 Maalis 2012, 18:04

Heippa!

Olen Jenna (-88) ja asumme avomieheni Ollin (-88) kanssa Oulussa. Meillä on SY Suolahden Hannu (synt.14.6.10), joka ilostuttaa elämäämme. :)
Valmistuin itse sairaanhoitajaksi ja niissä töissä olen lasten puolella. Olli puolestaan vielä opiskelee yliopistossa ja käy samalla töissä. Elämämme on hieman kiireistä, mutta Hannu saa aina haluamaansa huomiota, etenkin iltaisin meillä on aikaa perheen kesken. Juoksupyörän olemmekin nimenneet Hell`s Wheeliksi, joka todella pyörii ja lujaa. Itseasiassa niin lujaa, että se on alkanut keikkua :D Hannu on oikein hurmaava ja lääkäriin mukaan sosiaalinen ja reipas sekä oikein komea siili.
Olisi mukava tavata muita siilistejä ainakin Oulun seudulla ja tarvittaessa muuallakin kokemuksia vaihtaen. :)
Jennu
New member
 
Viestit: 5
Liittynyt: 03 Helmi 2012, 18:12
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Soon » 13 Maalis 2012, 15:30

Hei

Olemme pariskunta Hämeenlinnasta. Meillä on Afrikkalainen kääpiösiili Ainutlaatuinen Suhonen. Suhonen täytti viime kuussa 6v. Suhonen on innokas siilivanhus joka juoksee kovaa juoksupyörässä, kiltti ja suloinen. Tällä palstalla tunnettu Ainutlaatuinen Wiljo oli Suhosen veli. Olisi mukava saada tietää onko muita veljiä tai siskoja elossa viellä, tai muita sukulaisia. Suhosella on kaverina Amerikan pitbull terrieri, hyvin tulevat toimeen toistensa kanssa.
Soon
New member
 
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Maalis 2012, 15:19
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Varjorouva » 05 Touko 2012, 18:06

<em>Olisi mukava saada tietää onko muita veljiä tai siskoja elossa viellä, tai muita sukulaisia. Suhosella on kaverina Amerikan pitbull terrieri, hyvin tulevat toimeen toistensa kanssa.</em>

Heippa Suhonen :) Täällä elelee Hyvinkäällä Ainutlaatuinen Kiara, eli Nilli. Neiti täytti nyt huhtikuussa 5 vuotta, eli hyvään ikään ollaan myös täällä päästy.
Varjorouva
New member
 
Viestit: 6
Liittynyt: 23 Elo 2007, 22:56
Paikkakunta: Hyvinkää

ViestiKirjoittaja Kolma » 30 Touko 2012, 21:16

Hei!

Olen Heli Rovaniemeltä, ja yhden hengen perheeni kasvoi siilin verran helmikuussa, kun pieni poksupalloni Sini muutti luokseni Kuopiosta, Sy Siililaaksosta.

Ja itseasiassa Maanantaina juuri juhlittiin Sinin 6kk päivää :) <3

Olisi mukava löytää muitakin pohjoisen siilestejä, teitä kuulema Rovaniemelläkin on ;) ?
Kolma
New member
 
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:18
Paikkakunta: Finland

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu



cron