Tampereen aluetoiminta

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Tampereen aluetoiminta

ViestiKirjoittaja Nea » 10 Marras 2006, 01:00

Mun piti zoozoon suostumuksella perustaa tällanen viestiketju jo ennen viime Tampereen tapaamista, mutta jotenkin se jäi =/ Noh, parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan.

Eli ensinnä voitaisiin kartoittaa, kuinka paljon kiinnostusta oikein viralliseen aluetoimintaan Tampereen seudulla löytyy. Kaikki halukkaat siis ilmoittautukaa! :) Ja sitten toimintaehdotuksia ja ideoita kehiin! Sana on vapaa.

Jonkinlainen perustamiskokous voisi jossain vaiheessa olla hyvä järjestää niin saataisiin homma oikein kunnolla käyntiin.
Nea
Member
 
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Elo 2005, 00:37
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Suraku » 10 Marras 2006, 12:19

Enemmän ja vähemmän aktiivisena ilmottaudun kyllä mukaan!

Ideoita sitten myöhemmin... Nyt on pää yhtä tyhjä kuin tyhjä työpöytä... (viimeinen työpäivä ja olen tyhjennellyt laatikoita, pöytää ja konetta...)
Suraku
Member
 
Viestit: 34
Liittynyt: 05 Huhti 2006, 11:05
Paikkakunta: Finland, Nokia

ViestiKirjoittaja Kirsikka » 10 Marras 2006, 13:41

Kiinostusta löytyy=) Aloitus kokous tms on todella hyvä idea. Luulen että sellainen on tarpeen jotta toiminta saadaan potkastua liikkeeseen. Pistän mietintämyssyn korville ja kerron kun tarkempia ideoita putkahtaa:)

muoks kirotusvireitä
Kirsikka
Member
 
Viestit: 34
Liittynyt: 08 Elo 2006, 17:20
Paikkakunta: Pälkäne

ViestiKirjoittaja oliver » 10 Marras 2006, 13:50

Ilman muuta olen mukana sen minkä muulta arjelta ehdin.
Tapaamisia, kokemusten vaihtoa. Koulutustakin, saataisko lääkäri miettimään asioita kanssamme? tarjousten "metsästämistä" eläinkaupoista.
oliver
Member
 
Viestit: 438
Liittynyt: 23 Syys 2003, 21:20
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja zoozoo » 10 Marras 2006, 17:32

Nea voisi alkaa hoitaa asiaa meidän muiden avustuksella. KOPS päätetty. Meillekkin voidaan joskus kokoontua jos siedätte elikkopölyä...ja muuta pölyä....:)
zoozoo
Member
 
Viestit: 1499
Liittynyt: 07 Touko 2004, 09:36
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja PIRRE » 12 Marras 2006, 20:34

Perässä vedettävä, mutta ilman muuta mukana. Jos se kokous jossain vaiheessa järjestettäis niin siellä vois tulla ideoita mieleen..tai sitten ei...
PIRRE
Member
 
Viestit: 200
Liittynyt: 22 Huhti 2005, 21:49
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Kati_O » 13 Marras 2006, 19:33

Minä olen mukana myös ehdottomasti, en vaan heti muistanut sitä täällä käydä kertomassa :) Meikäläinen on enemmän sitä perässä vedettävää mallia myös, mutta joskus saatan kuitenkin innostua!

Sitten vaan aloituskokouksen päivämääräehdotuksia kehiin. Jos meinataan vielä tänä vuonna kokoontua, niin joku arki-ilta lienee ainoa sopiva, viikonloppuisin tahtoo olla vaikka mitä pikkujoulujuttua ihmisillä. Niin tai sitten joku sunnuntai vois ehkä toimia?
Kati_O
Member
 
Viestit: 153
Liittynyt: 25 Syys 2004, 13:06
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Pipza » 13 Marras 2006, 20:19

Minä olen myös mukana - perässä vedettävänä mallina kuten muutkin =).
Pipza
Member
 
Viestit: 41
Liittynyt: 24 Marras 2004, 15:48
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Nea » 13 Marras 2006, 22:48

Heh, kyllä onkin toiminnan vetäjällä iso reki tiedossa vedettäväksi ;)

Noh, pitäisikö kuitenkin miettiä sitä aloituskokouksen päivämäärää? Jos nyt oletetaan, että sellainen vielä ennen joulua järkättyä saataisiin, niin mitkä esim. sunnuntait eivät ehdottomasti käy? Ja olisiko siinä samalla myös virallisen osuuden jälkeen pikkujoulujen paikka viime vuoden tapaan?

Paikka pitäisi myös löytää. Meille voisi varmaankin muuten kokoontua, mutten usko että koko konkkaronkalla on innostusta lähteä tänne 50km päähän :P Tampereelta joku paikka siis lienisi kätsympi vaihtoehto.
Nea
Member
 
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Elo 2005, 00:37
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Kati_O » 16 Marras 2006, 18:56

Nea: ei oo paha urakka kun hommataan sulle tarpeeks hyvä pulkka millä kiskoa :D

Mutta joo, kannan korteni kekoon, eli meille voi tulla kokoustamaan. Asun noin 3km keskustasta Hatanpään laidalla Vihilahdessa. Meille mahtuu kyllä jos ei mitään megaisoa kokousta aleta pitää (ei taida olla pelkoa jos ketjuun kirjoittaneiden määrästä voi jotain päätellä), 15 ekaa saa istumapaikan ainaski :)

Aikataulusta sen verran, että jos pikkujouluhengessä kokoonnutaan, niin vissiin sitte tarvii löytää sopiva päivä ennen joulua. Aloitetaan niistä sunnuntaista, mulle ainoat sopivat olis 26.11. (viikko tuffareiden jälkeen ehkä hieman liian pian kuitenkin, vai?), 3.12. ja 17.12. Eli mielipiteitä, käviskö joku näistä?
Kati_O
Member
 
Viestit: 153
Liittynyt: 25 Syys 2004, 13:06
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Nea » 16 Marras 2006, 19:19

Ollaanko musta nyt tekemässä täällä jotai juhtaa vai? o_O :D

Katille iso kiitos ja kumarrus kokouspaikan tarjoamisesta, ilmottaudun mukaan :)

Mieluummin tosiaan tuffareitten takia joko 3.12 tai 17.12. Mulle pitäis sopia molemmat.
Nea
Member
 
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Elo 2005, 00:37
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Suraku » 16 Marras 2006, 19:35

No just... meillä on mitä ilmeisimmin muksut just noina viikonloppuina, eli oon aikas kiinni täällä kotona. Tosin niiden kanssa tilanteet elää vauhdilla, päättäkää te muut sopiva päivä ja minä tulen paikalle jos pääsen!
Suraku
Member
 
Viestit: 34
Liittynyt: 05 Huhti 2006, 11:05
Paikkakunta: Finland, Nokia

ViestiKirjoittaja Pirppu » 17 Marras 2006, 14:14

Pääseekö siilin hankkimista aikova mukaan :) ?
Pirppu
New member
 
Viestit: 4
Liittynyt: 17 Marras 2006, 14:13
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Nea » 17 Marras 2006, 17:44

Pirppu: pääsee kyllä, en ainakaan usko, että kenelläkään on mitään sitä vastaan :)

On mielestäni hyvä päästä näkemään erilaisia siilejä, ennen kuin päättää, millaisen itse haluaa :) Ja aktiiveja kaivataan mukaan toimintaan!
Nea
Member
 
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Elo 2005, 00:37
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Natsuko » 17 Marras 2006, 18:01

Olen myös toiminnasta kiinnostunut. Mulle käy molemmat päivät, 3. ja 17.12.

(Huom, vaihdoin nickini "michi"stä koska irkissäkin minut tällä nimellä tunnetaan...)
Natsuko
Member
 
Viestit: 346
Liittynyt: 17 Marras 2006, 17:59
Paikkakunta: Finland

Seuraava

Paluu Siilikeskustelu



cron