Juoksupyörän ylimääräinen saaviosan käyttö

Tee-se-itse -puuhasteluun, projekteihin ja nikkarointivinkkeihin keskittyvä keskustelufoorumi

Juoksupyörän ylimääräinen saaviosan käyttö

ViestiKirjoittaja seep » 04 Heinä 2010, 21:23

Kun tänään aloimme itse rakentamaan juoksupyörää, huomasin teko-ohjeissa joissa pyydettiin antamaan ideoita saavin loppuosalle, joka tietysti jää ylimääräiseksi. Itse en löytänyt hausta mitään, jossa tästä puhuttaisiin, mutta pahoittelut jos sellainen on jo olemassa (tässä tapauksessa, tämä on siis hyödytön).

Mutta itse meillä kotona keksittiin, että ne, varsinkin jotka tykkäävät puutarhasta yms. kukista, voisivat hyvinkin käyttää tätä loppu saavia estämästä kukkia leviämästä sinne minne niiden ei haluta leviävän. Sillä jäähän saavista aika paljon syvyyttä juoksupyörän jäljiltä ja mielestäni oikein oiva tällaiseen käyttöön. Näin saataisiin koko saavi käytettyä. :)
seep
Member
 
Viestit: 29
Liittynyt: 07 Elo 2006, 12:56
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Tarja T ja Siiri » 04 Heinä 2010, 22:44

Naapurin "hortonomi "huomasi viime kesänä loppuosaröykkiön meidän aitan takana ja pyysi niitä juurikin tuohon käyttöön :)
Tarja T ja Siiri
Member
 
Viestit: 677
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 19:43
Paikkakunta: Suolahti

ViestiKirjoittaja Sam » 09 Heinä 2010, 19:31

Meillä jää niitä paljon ja itse juuri suunnittelen niistä jotain siileille.
Sam
Member
 
Viestit: 258
Liittynyt: 24 Maalis 2009, 16:18

ViestiKirjoittaja Marianne » 09 Heinä 2010, 22:17

voipi sitä käyttää vaikka koripallon korina, jos jaksaa viritellä jonnekin seinään kiinni :) Ainakin pienemmällä pallolla onnistuu...
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere


Paluu Nikkarointi & vinkit



cron