Kun on itse kipeä.

Siilien terveyteen, hyvinvointiin ja sairauksiin keskittyvä keskustelufoorumi

Kun on itse kipeä.

ViestiKirjoittaja suffeli » 08 Marras 2003, 20:16

Voiko siiliä käsitellä normaalisti jos on kuumetta tai jotain muuta sairautta?
suffeli
Member
 
Viestit: 105
Liittynyt: 17 Loka 2003, 17:36
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Tiina » 08 Marras 2003, 23:05

Siilit eivät yleensä saa ihmisiltä sairauksia. Ollessani itse sairaana, pesen kyllä käsiäni ahkerasti ennen siilien ruokintaa, enkä pidä niitä silloin sylissä. Varmuuden vuoksi.
Tiina
Member
 
Viestit: 1333
Liittynyt: 17 Elo 2003, 11:08
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja miia » 10 Marras 2003, 11:29

sieni infektiot tarttuvat herkästi siiliin ihmisistä et niien kanssa on syytä olla varovainen.
miia
Member
 
Viestit: 1274
Liittynyt: 20 Elo 2003, 18:46
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Lenkku » 10 Marras 2003, 15:47

Sairastin tuossa alkusyksystä silmätulehduksen ja siitä lääkäri sanoi, että kannattaa olla varovainen ettei tartuta sitä siiliin.
Lenkku
Member
 
Viestit: 12
Liittynyt: 29 Loka 2003, 09:24

ViestiKirjoittaja SannaH » 15 Joulu 2003, 12:25

Olen itse sairastellut kovasti, ensin influenssa ja sen jälkeen keuhkokuume! En juuri uskaltanut Armasta sylissä pyöritellä! Mutta kyllä sain siitä "kärsiäkin": yritin nukkua olohuoneen nojatuolissa (sängyssä ei henki kulkenut), juuri kun sain valot ja tv:n pois päältä, Armas aloitti juoksun hiekkalaatikolta toiselle. Kun se pääsi hiekkalaatikolle, se pyörähti kyljelleen piehtaroimaan. Ja eikun toiselle laatikolle. Se on nykyisin pyhittänyt hiekkalaatikot vain ja ainoastaan pyöriskelylle ja vessana saa toimia häkin nurkka! Voitte uskoa että meteliä oli enempi kuin Jyväskylän suurralleissa!!!! Luovutin kun huomasin ettei seuraani kaivattu ja siirryin makuuhuoneeseen pihisemään!
SannaH
Member
 
Viestit: 92
Liittynyt: 05 Syys 2003, 20:29
Paikkakunta: Kajaani


Paluu Terveys & sairaudet



cron