uusi kimppatilaus?

Siilien ravintoon ja ruokintaan keskittyvä keskustelufoorumi

uusi kimppatilaus?

ViestiKirjoittaja apiina » 27 Tammi 2007, 23:33

Kyselisin, että koska järjestetään uusi kimppatilaus? Ja muutenkin tarvisin neuvoa koko jutusta ku mie sain viime viikon sunnuntaina siilin enkä tiiä paljoakaan vielä näistä hommeleista :) Oisko joku mukava ja kertois vähän asioista niin sais Ninniki taas meheviä matosia yms.
apiina
Member
 
Viestit: 33
Liittynyt: 26 Tammi 2007, 15:58
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Alexis » 27 Tammi 2007, 23:43

kröhöm... Jos haluat nimenomaan ulkomailta tilata, niin sitten en voi auttaa, mutta aika moni siilinomistaja tilaa myös minulta ihan täältä Suomesta. Tietoa verkkokaupastani löytyy myös keskustelusta "siilinruokaa pääkaupunkiseudulla".
Alexis
Member
 
Viestit: 189
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:05
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja apiina » 28 Tammi 2007, 16:52

okei mainiota!
apiina
Member
 
Viestit: 33
Liittynyt: 26 Tammi 2007, 15:58
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Ekristiina » 07 Maalis 2007, 18:12

Jos vain joku olisi kiinnostunut kimppatilauksesta niin olisin tulossa mukaan. Katselin juuri reptilican toimituskuluja ja ne ovat aikamoiset muutamasta purkista. :(
Ekristiina
Member
 
Viestit: 10
Liittynyt: 20 Joulu 2006, 12:48
Paikkakunta: Heinola

ViestiKirjoittaja Memma » 07 Maalis 2007, 18:31

Vinkiksi kaikille tilaajilla: pillarseja ei taaskaan saa Suomeen asti Reptilicasta. Lupasivat kyllä lähettää kaikki puuttuvat purkit (yht.50kpl!) jälkilähetyksenä, mutta herra tietää koska ne saapuvat. Sai olla se vihon viimeinen kerta kun pillarseja tilailin... ärrmurrr...
Memma
Member
 
Viestit: 1342
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 15:26
Paikkakunta: Paimio

ViestiKirjoittaja merjah » 07 Maalis 2007, 19:51

Minä olen myös odottanut kuukauden verran Reptilicasta jälkitoimituksena luvattuja pillarseja. Eivät edes vaivautuneet vastaamaan sähköpostiini. Onneksi minä tilasin vain viisi purkkia. Jatkossa tilaan kyllä muualta.
merjah
Member
 
Viestit: 829
Liittynyt: 27 Loka 2004, 10:10
Paikkakunta: Kuopio

ViestiKirjoittaja ritvis » 07 Maalis 2007, 20:07

Ei kannata menettää toivoaan Reptilican suhteen! Minulle tuli tänään jälkitoimituksena 2 pillarstölkkiä, jotka jäivät tilauksestani pois. Ensimmäinen osa tilauksesta tuli 13.2. Ehkäpä sinullekin tulee lähitulevaisuudessa s-postia käsitellystä jälkitilauksesta.
Minulle tuli kyllä vastaus henkilöltä Sabine Koch: "Hallo Mrs. Ritvasalo, the product "Can'o'Pillars" is supplement shipping. We will send it as soon as possible."

Jos tilaa täältä: <a href="http://www.reptilica.co.uk" target="_blank" rel="nofollow">http://www.reptilica.co.uk</a> , niin tämän edun pitäisi toimia: Free shipping an orders over £ 49,00. Pulju on sama, tilaus vain menee tuon kautta.
ritvis
Member
 
Viestit: 118
Liittynyt: 19 Touko 2004, 12:40
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja miia » 07 Maalis 2007, 20:59

täällä kanssa on odoteltu kk verran noita lähetyksestä uupuneita pillarsseja. mitään vastausta uupumisesta tai tuleeko perästä ei ole kyselyistä huolimatta tullut tännekkään.
miia
Member
 
Viestit: 1274
Liittynyt: 20 Elo 2003, 18:46
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Pipza » 07 Maalis 2007, 22:21

Myös Tampereen tilauksesta jäi yhdeksän pillars-purkkia uupumaan, mutta saapuivat kuten luvattiinkin kahden viikon sisällä alkuperäisen paketin saapumisesta. Saapuivatpa vielä pika-lentorahdilla.
Ja alkuperäisessä tilauksessahan pillarsseja oli tilattuna noin 50 tölkkiä ja ilmoitus tuli heti tilauksen tehtyäni ettei heillä ole moisia varastossa.
Olen jälleen tyytyväinen Reptilican toimintaan. Toivottavasti muutkin saavat puuttuvat purkkinsa.
Pipza
Member
 
Viestit: 41
Liittynyt: 24 Marras 2004, 15:48
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Lizette » 07 Maalis 2007, 22:32

Itse pidän peukkuja että 25.2 tehty tilaus tulisi ennenkuin vanhat purkit loppuu....Meni vähän luvattoman pitkälle tämä tilaus =S Mukana kokeilumielessä pari pillarssipurkkia, meillä ei ole niitä vielä tähän päivään mennessä nähtykään!
Lizette
Member
 
Viestit: 172
Liittynyt: 07 Maalis 2006, 17:25
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Memma » 08 Maalis 2007, 15:29

Kiitos kannustavista esimerkeistä! Nyt tämä siirtyy taas häiriköimään reptilicaa palauteboxiin, jos vaikka vihdoin tulisi sitä vastaustakin... Pillarseja paketista puuttui 28 tölkkiä, loput olivat sitten exoterran valikoimaa.
Memma
Member
 
Viestit: 1342
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 15:26
Paikkakunta: Paimio

ViestiKirjoittaja ziina » 08 Maalis 2007, 16:20

<a href="http://www.lemmikkiexpress.fi/product_catalog.php?c=133&page=1" target="_blank" rel="nofollow">http://www.lemmikkiexpress.fi/product_catalog.php?c=133&page=1</a>

tuosta osoitteesta saa tilattua siileille toukkia ja sirkkoja sun muita purkkitavarana. Suomalainen yritys ja itse ainakin sain vaivatta kotiin pikkukaverille purtavaa :) ötökät käsittääkseni samaa merkkiä kuin mitä reptilican. Tosin noita pillarsseja täältä osoitteesta ei saa.
ziina
New member
 
Viestit: 5
Liittynyt: 08 Maalis 2007, 16:11
Paikkakunta: Kälviä

ViestiKirjoittaja Memma » 21 Huhti 2007, 11:38

Kaivoin taas tämän viestin esille, koska luin tuolta varsinaisesta kimppatilaus ketjusta, että jollekin oli tullut jo pillarseja tilauksen mukana. Todella ärsyttävää, sillä en ole vieläkään saanut lukuisiin meileihini tai mihinkään vastausta heiltä. Enpä tosin näytä olevan ainoa, sillä joku muukin valitteli samaa tuolla kimppatilausketjussa. Taidanpa taas laittaa yhden meilin heille, jos vaikka vastausta kuuluisi.
Memma
Member
 
Viestit: 1342
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 15:26
Paikkakunta: Paimio

ViestiKirjoittaja merjah » 21 Huhti 2007, 21:09

Minä sain puuttuvat pillarspurkit jälkitoimituksena maaliskuun loppupuolella eli lähes kaksi kuukautta myöhässä.
merjah
Member
 
Viestit: 829
Liittynyt: 27 Loka 2004, 10:10
Paikkakunta: Kuopio

ViestiKirjoittaja Memma » 22 Huhti 2007, 12:58

Mulla on sellainen kutina, että koska meiltä puuttuu myös muuta kuin pelkkiä pillarseja niin saattaa mennä vaikka kuinka kauan. Ilmeisesti Exoterra ei ole pystynyt toimittamaan sirkkojaan myöskään. No eipä auta kuin odotella.
Memma
Member
 
Viestit: 1342
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 15:26
Paikkakunta: Paimio


Paluu Ravinto & ruokinta



cron