SY Kumpulan Nipsu

Mitäs siellä...tuff?

SY Kumpulan Nipsu

ViestiKirjoittaja Aliiza » 06 Tammi 2012, 19:36

Meille tulee asustamaan ensi viikosta lähtien keväällä pari vuotta täyttävä Nipsu-poika. Hänet joudutaan luovuttamaan allergian takia joten nyt toivotaan parasta ettei kummallakaan meistä kehity allergiaa. Olen aloitteleva siilisti, joten en tiedä oliko tämmöinen valinta oikea, mutta kyllä se oikealta tuntuu, katsotaan uudelleen sitten kun ja jos poika kotiutuu.

Onko muilla kokemuksia vastaavasta, kotiutuuko vanhempikin siili nopeasti? Hermoilisin varmasti yhtä paljon jos taloon olisi otettu poikanen, mutta on tämä silti vähän eri tilanne... Minulle on kyllä jo monilta tahoilta vakuutettu että kyllä siili sopeutuu hyvin uuteen ympäristöön oli sitten melkein minkä ikäinen vaan.

Olisi kiva kuulla myös muiden Kumpulan siilien kuulumisia, erityisesti Nipsun vanhempien ja sisarusten :)
Aliiza
New member
 
Viestit: 3
Liittynyt: 23 Joulu 2011, 13:19

ViestiKirjoittaja Aliiza » 14 Tammi 2012, 23:03

Täällä sitä nyt ollaan ensimmäistä iltaa orjana pienelle (ei ihan vauvalle mutta kumminkin) Nipsulle, joka juuri suostui vähän syömään ruokaansa, vaikka hirveästi taitaa jännittääkin! Mä en itse pysty syömään vielä mitään kun tilanne on niin jännä mullekin, mutta toivottavasti tää tästä lähtee!
Aliiza
New member
 
Viestit: 3
Liittynyt: 23 Joulu 2011, 13:19


Paluu Siilien kuulumiset



cron