SY Vaahtopallon Nikolai

Mitäs siellä...tuff?

SY Vaahtopallon Nikolai

ViestiKirjoittaja tansku » 26 Kesä 2010, 19:56

Tuff tuff sanoo Nikolai :3. Elikkäs Nikolain kuulumisia kirjoittelen tänne hiukan päiväkirjan omaisesti (tosin saattaa tulla viikkokirja tai kuukausikirja riippuen siitä miten tänne kerkeän kirjoittelemaan.
tansku
Member
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Kesä 2010, 23:54
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja tansku » 26 Kesä 2010, 20:07

No aluksi voin hieman Nikolaistani kertoa ja vaikka laittaa linkkinä kuvan jos onnaa :D.

Nikolai on nyt 3kk ja 1vk ikäinen nuori siili herra. Se on väriltään kasvattajan mukaan muistaakseni ruskea ja Nikolailla on kaksi sisarusta maailmalla. Nikolain sisko Saana jäi kasvattajalle Nokialle ja veli Veeti asuu Huittisissa. Olisi muuten kiva että kaikki jotka ovat jotain sukua Vaahtopallon IV poikueelle niin kirjoittelisivat tänne, toki kaikkien muidenkin kommentit otan vastaan erittäin mielelläni :D.

Tämä alkutaipale siilin orjana on ollut aivan ihanaa ja monipuolista. Voisimpa melkein vannoa että loppuelämäni ajan (joka on toivon mukaan vielä monia kymmeniä vuosia) minulla tulee olemaan mahdollisuuksien mukaan yksi tai useampi piikikäs ilahduttamassa elämääni.
tansku
Member
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Kesä 2010, 23:54
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja tansku » 26 Kesä 2010, 20:30

tässä kuva Nikolaista..toivottavasti näkyy:


<a href="http://www.petsie.fi/pet.php?petid=139544&s=images&img=20348057&showAll=1" target="_blank" rel="nofollow">http://www.petsie.fi/pet.php?petid=139544&s=images&img=20348057&showAl l=1</a>



ps. jos ei näy kertokaa niin koitan korjata asian :D
tansku
Member
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Kesä 2010, 23:54
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja tansku » 28 Kesä 2010, 23:16

Dodii...juuri äsken koetin tuolta marakatilta leikata kynsiä kun ovat viime leikkauksesta jo hiukan kasvaneet :D. No eihän siitä yksin mitään tule...pitäis olla toinen joka leikkaa kun minä pidän :). Ei Nikolai rimpuile eikä koita purra, mutta menossa se on täysillä eteenpäin. No eiköhän se sitten viimeistään torstaina onnistu kun kaveri olis jelppimässä.

Nikolai on muuten ihan hullaantunut sen omaan hirsimökkiinsä :D. Se oli ostettu sille valmiiks jo kun se tuli ja siellä se nukkuu aina päikkärinsä :). Kun sitten oltiin juhannus piikkisen kanssa mökkeilemässä sillä oli sellainen muovinen iglu mukana kun se oli kevyempi kuljettaa kuin hirsimökki. Sitten kun me oltiin palattu kotiin niin laitoin sen suoraan yläkerrokseen missä iglu oli, kun ajattelin siivota alinta kerrosta vielä hiukan, mutta kun olin piikkisen sinne laittanut niin en kerennyt edes sanoa SIILI kun se oli jo juossut rampit alas hirsimökkiinsä :) tais olla pojalla koti-ikävä :D.
tansku
Member
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Kesä 2010, 23:54
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja tansku » 29 Kesä 2010, 22:39

Eipäs ole kukaan vaivautunut vastaileen :(...

No enpäs siitä lannistu, kirjottelen vaikka ihan omaksi ajankuluksi jos ei muita kerta kiinnosta :D.

Nikolaille ostin tänään uuden kuljetuskopan. Ajattelin että se olisi hiukan siili ystävällisempi, tai no ehkä se vaan oli mun mielestä kivempi kun se harmaa kissan boxi, missä se on aiemmin matkustanut :). Nyt Nikolai metelöi mökissään.

Nikolain kanssa käytiin ulkona tänään, se sai haistella ulkoilmaa uudesta boxista käsin. Se muuten tais viihtyä siinä enemmän kun kerran sai kaivautua feeseihin aina kun alkoi auringon paiste tympiä :). Noh mut muuten en oo Nikolain kanssa oikeen vielä tänään tehny mitään, mut ehkä kohta kattoon tv:tä sen kans :D.

Meen muuten huomenna kattoon kaverin kans leffaan twilightin epäilyksen ;).
tansku
Member
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Kesä 2010, 23:54
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja tansku » 30 Kesä 2010, 16:42

Taaskaan ei ole tänne kommentoitu, mut mä en luovuta :)! Kyllä vielä joskus jotakin (ehkä) kiinnostaa vaikka kirjottelenkin kauheita romaaneita :D.

Tänään oon antanut Nikolain nukkua kaikessa rauhassa ja hertättelen pojan vasta illalla :D.

Twilightin Epäilys oli HYVÄ!!! <3
tansku
Member
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Kesä 2010, 23:54
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Sam » 30 Kesä 2010, 21:02

<strong>Onnea siilistä</strong> ja hienoa että hankit sen hyvältä kasvattajalta.

Kiva nimi pikku piikikkäällä, laita kuvia tännekkin. =)

Uskon että ihmiset ovat viettämässä kesälomaa ja kun palaavat niin täälläkin enemmäin keskustelua siilijen parissa. ;)

Jatketaan vaikka kirjoittelua Petsien puolella. =)
Sam
Member
 
Viestit: 258
Liittynyt: 24 Maalis 2009, 16:18

ViestiKirjoittaja tansku » 01 Heinä 2010, 18:36

Kiva kun luit, minkäs niminen siili sulla on niin osaan petsiestä katsella :D?

Juu ja kyllähän lomilla on niin paljon porukkaa ettei näin kesällä kerkeä paljoakaan foorumeita seurailemaan :)
tansku
Member
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Kesä 2010, 23:54
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Sam » 01 Heinä 2010, 19:56

Nasu & Angel Pink asustelevat meillä.
Kasvatan lajia ja muistan että olet poikasta meiltäkin kysellyt joskus?
Sam
Member
 
Viestit: 258
Liittynyt: 24 Maalis 2009, 16:18

ViestiKirjoittaja tansku » 01 Heinä 2010, 22:53

Ai juu se olet sinä :D. En vain käyttäjänimestä osannut arvata ;). Juu olen poikasta kysellyt, mutta sattui tuo Vaahtopallon IV poikue ajankohtaisesti juuri oikeaan kohtaan ja vielä läheltä niin sitten sieltä tuli meille Nikolai :)
tansku
Member
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Kesä 2010, 23:54
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja tansku » 01 Heinä 2010, 23:48

Viime yönä katottiin Nikolain kanssa yks kauhuleffa :)). Niksu tosin nukku ja kaiveli ym. ei uskaltanu kattoo :P. Nyt piikkiseni on omassa mökissään mitä lie kaivelee :D.

Hei nyt alko loput ötököistä mitä on jäljelle jäänyt katoamaan kupin pohjalta...mihinköhän katoaa :DD
tansku
Member
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Kesä 2010, 23:54
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Sam » 03 Heinä 2010, 10:12

Kyllä me täällä aktiivisesti kirjoitamme ja katsomme uusia tietoja sivuilla. ;) Sam nimellä jo 2009 vuodesta ja Petsie myöskin Sam nimellä + eläinten nimet.

Muistin sinut hyvinkin Rasmuksen takia, on se vain niin suloisen näköinen. <3

Mukavaa kun löysit sopivan siilin ja kasvattajan. Olen iloinen että päädyit hyvään kasvattajaan. Olet hyvä uusi siilin omistaja koska olet tietoa ottanut hyvin ennen sen hankintaa. ;)

Mukavaa nähdä sinua joskus siilitapahtumissa, varmaan minäkin niihin nyt vihdoinkin pääsisin. =D
Sam
Member
 
Viestit: 258
Liittynyt: 24 Maalis 2009, 16:18

ViestiKirjoittaja nuunu » 03 Heinä 2010, 18:53

Katsos, teillä on täällä päiväkirja. Tämä puoli jää usein unholaan kun viestit eivät tule etusivulle..;) Kiva lueskella mussun kuulumisia.. Siskolta ja mammalta paljon terveisiä..
nuunu
Member
 
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Maalis 2008, 19:39

ViestiKirjoittaja tansku » 12 Heinä 2010, 22:26

Äänekkäät tuhina terveiset myös täältä siskolle ja mammalle!!!

Juu no hiukan on aikaa kun on kirjoitellut viimeksi, mutta nyt sitten tämän hetkisiä kuulumisia...


Olen itse lähdössä sukulaisten luo lappiin ylihuomenna eli keskiviikkona ja melkein naapurissa asuva kaverini hoitaa Nikolaita sen aikaa kun olen siellä..Nikolai viihtyy oikein hyvin ja nyt viettää aikaansa jo joka kolossa mitä asumuksestaan on löytänyt :D, jopa ylhäällä iglussa on monta yötä viettänyt :3. Huomenna onkin sitten vika ilta piikkiseni kanssa ennen lappiin lähtöä...snif :'''( piikkistäni tulee kauhea ikävä..no onneksi on varmasti hyvä hoitaja :D kaverillani on itsellään kuitenkin n.40 kotiloa, 2 koiraa, tulilisko, jättituhatjalkainen, leopardigekko ja akvaario :DD että kyllä hänkin on matojen kanssa pelaillut :)

mut sellasta kuulumista tampereelta tuhistaan :D
tansku
Member
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Kesä 2010, 23:54
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja tansku » 13 Heinä 2010, 20:40

Tänään leikattiin jo 3. kerran pikku Piikkiseni kynnet ja hyvin sujui :D antaa leikata ihan helposti, mutta ei vaan meinaa pysyä paikallaan kun on menossa täyttä vauhtia eteenpäin :))...tänään siis vika ilta Piikkiseni kanssa ennen kun meen lappiin lagaan viikoks :DD. No mut ei se mitään hyvin varmasti sujuu kaverilta hoito :). Olis ollu kiva ottaa Nikolai mukaan, mutta ei viikon takia voi kun saa hoitajan täältäkin :)).

Koetan päivitellä kuulumisia tänne, mutten siilin kuulumisia oikein voi viikkoon kun en itse oo sitä näkemässä :D mutta kai mä voin omistakin kokemuksista kertoilla :DD
tansku
Member
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Kesä 2010, 23:54
Paikkakunta: Finland


Paluu Siilien kuulumiset



cron