Kasvattajia oulussa / oulun lähellä?

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja parabellum88 » 08 Heinä 2010, 21:56

Käytännössä minua voi sanoa melko tuoreeksi siilistiksi eli kokemusta siileistä minulla löytyy alle kaksi vuotta. Itsekkin olen sitä mieltä että häkki on vaihto ehdoista viimeisin mutta minä olen edelleen sitä mieltä että tarpeen vaatiessa tehdas valmisteinen kani häkki menettelee ainakin aikuisella siilillä. Riippuuen tietysti siilistä harrastaako kiipeilyä vai ei. Se joka toimii yhdellä ei välttämättä sovi toiselle. Suurin ongelma minun kokemukseni mukaan kani häkissä on korkeus että pyörä mahtuu siellä kunnolla pyörimään.
parabellum88
Member
 
Viestit: 20
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 22:34
Paikkakunta: Haapavesi

ViestiKirjoittaja Sam » 09 Heinä 2010, 19:36

Suositukset ovat sitä varten että eläinten olot olisivat asialliset ja oikean tyyppiset. Siili ei ole häkkieläin ja tarvitsee paljon tilaa vaikka onkin niin pieni lemmikki eläin. Vaikka on juoksupyörä niin kyllä meillä meno on kovaa lattia tasollakin. ;D Siilin tilan pitää olla turvallinen eläimelle ja suosituksen mukainen.
Sam
Member
 
Viestit: 258
Liittynyt: 24 Maalis 2009, 16:18

ViestiKirjoittaja parabellum88 » 10 Heinä 2010, 03:09

Ehdottomasti pitää olla turvallinen ja siilin tai minkä tahansa eläimen tarpeet huomioon ottava asumus eläimellä. Kuitenkin luotan tietyissä asioissa omaankin arvostelu kykyyni enkä aina tee kaikkea vaan sen takia kuin muutkin tekevät olipa asia mikä hyvänsä. Meilläkin siilit juoksupyörästä ja muista virikkeistä huolimatta juoksevat kovaa ja mielellään lattialla aina kun sinne pääsevät ja pyrin päästämään ne mahdollisimman usein vapaaksi. Tällä hetkellä yksikään siileistämme ei asu häkissä.
parabellum88
Member
 
Viestit: 20
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 22:34
Paikkakunta: Haapavesi

Edellinen

Paluu Siilikeskustelu



cron