Esitelkää itseänne :)

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja siilimies » 04 Loka 2010, 17:55

Tervehdys. Olen uusi täällä ja muutenkin siili-asioissa. Asun yksin ja tänne olisi yksiööni olisi kiva saada joku otus nurkkiin :) Siili vaikuttaa lukemani perusteella sopivalta ottaen huomioon että päivät on töitä. Vähän arvelluttaa siilien sottainen luonne mutta en usko ettei se olisi ylipääsemätön este.

Eläinallergioita löytyy joten jos vaan siili-ihmisen kotiin saa tulla vierailemaan täällä helsingin länsipuolella niin olisi mukava tavata lemmikkisiiliä ihan kunnolla.

Myös rotat ja kilpikonnat/liskot ovat harkinnan alla mutta eivät ole koskaan kunnolla kiinnostaneet...
siilimies
New member
 
Viestit: 1
Liittynyt: 04 Loka 2010, 17:43

ViestiKirjoittaja Mia ja Freyja » 08 Marras 2010, 18:54

Hellou siilistit.:) Olen Mia, ikää 18-vuotta, ja minua on nyt lauantaista asti orjuuttanut Freyja. Freyja on Suolahdensiilien tyttöjä. Asustelemme Lahdessa.
Mia ja Freyja
Member
 
Viestit: 17
Liittynyt: 08 Marras 2010, 18:49
Paikkakunta: Lahti

ViestiKirjoittaja HeZu » 09 Marras 2010, 15:17

Nimeni on Heidi Helander ja olen kotoisin Lahdesta, mutta muutin Mikkeliin avopuolisoni kanssa 30.7. :)

Olen uusi siilisti, meidän perheeseen tuli 5 kuukautinen albiinosiilivauva, nimekseen se sai Suffeli.
HeZu
Member
 
Viestit: 17
Liittynyt: 06 Marras 2010, 14:43

ViestiKirjoittaja HeZu » 09 Marras 2010, 15:21

Suffeli tuli meille siis 1.11.2010 ja se on ostettu Lahden Faunattaresta. Suffelin lisäksi siellä oli myynnissä kaksi siilivauvaa, joista toinenkin meni vähän ennen kun ostimme Suffelin :)
HeZu
Member
 
Viestit: 17
Liittynyt: 06 Marras 2010, 14:43

ViestiKirjoittaja HeZu » 09 Marras 2010, 15:25

Oho tuli kaks kertaa..
HeZu
Member
 
Viestit: 17
Liittynyt: 06 Marras 2010, 14:43

ViestiKirjoittaja Katinka » 09 Marras 2010, 16:19

Tervetuloa joukkoon uudet siilistit :)
Katinka
Member
 
Viestit: 1132
Liittynyt: 06 Loka 2004, 20:41
Paikkakunta: PK-seutu

ViestiKirjoittaja juzmu » 11 Marras 2010, 21:13

jonna helsingistä ja perheemme kasvoi vajaa pari vkoa sitten ihanalla daisyllä jonka avomies irmeliksi risti(katkeraa jupinaa...)
perheeseen kuuluu myös jack russeli jade ja kani pena..sekä reilu 1wee tyttönen :)
siili on ensimmäinen mutta eläin taustaa on parin koiran,rottien,gerbiilien ja hamsterien sekä ton nykysen kanin kautta.koiralla oli myös pentue tossa vuosi sitten.
siilit on kyllä mun sydämmeen tullu jäädäkseen,aivan ihana otus vaikka hieman vielä omapäinen tapaus mutta kärsivällisyyttä ja aikaa..ihana tyttö se on<3
juzmu
Member
 
Viestit: 11
Liittynyt: 11 Marras 2010, 20:41
Paikkakunta: helsinki

ViestiKirjoittaja Moonasiili » 07 Maalis 2011, 15:32

anni kemistä,siilini on moona-gabriela eli moona.
meillä on myös pumi jonka nimi on Nike : )
Moona on ollut meillä vasta vajaan viikon.
Moonasiili
New member
 
Viestit: 8
Liittynyt: 06 Maalis 2011, 21:03
Paikkakunta: Kemi

ViestiKirjoittaja Sienimies » 28 Maalis 2011, 21:05

<strong>HYVÄT IHMISET!
Toivon että luette tämän, tarkkaan sillä tässä on teille tarkkaa informaatiota!</strong>
Aikaisempi viestini ei pitänyt nimimerkkien kohdalla yhtään paikkaansa,valehtelin. Ja pahoin, loukkasin toisen hienon ihmisen identiteettiä ottamalla häneltä kylmästi nimimerkit; <strong>Surkea ja Sienimies.</strong> On totta että minua on kutsuttu nimellä Sienimies, mutta alunperin tämä nimi kuului eräälle henkilölle, jota loukkaisn syvästi kirjoittaessaan esittäytymis viestiä. Koska tein niin, hän otti (ja onneksi ottikin) minuun yhteyttä, ja lupasin oikaista asian näin. Voitte tuntea minua kohtaan vihaa, ja varmasti tunnettekin. Sillä itsekkään en oikein ymmärrä kuinka pahasti tein. Ja lupaan ettei tämä tule toistumaan. Tämän kyseisen henkilön teot, nuket, ovat olleet ainutlaatuisia ja olen loukannut myös niitä. Ja heti kun olen saanut muut asiat olen saanut järjestykseen otan kyseiseen henkilöön yhteyttä, ja järjestän asiat kuntoon. Uskon että tämä ihminen ei halua olla kanssani tekemisissä. Enkä yhtään ihmettele.
Toivoisin silti, että kun olen -yrittänyt ainaskin- paikata välejämme voisimme kupata edes pienen osan minun tekemistäni virheistä, ja jatkaa eteenpäin, toivottavasti yhteyksissä, sillä tämä ihminen on hyvä kaikin puolin, ja haluaisin kuulla mitä hänen nukeilleen kuuluu. Koska se on tekemieni pahojen virheitten takia lähes mahdotonta,
Joten pyydän että henkilö hyväksyy syvän anteeksi pyyntöni, ja ottaa minuun yhteyttä tämän viestin tiimoilta. Hän tietää mistä minut löytää.

Kiitos, KIRSTI kuittaa.
Sienimies
New member
 
Viestit: 6
Liittynyt: 01 Touko 2010, 21:33
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Napoleon » 30 Maalis 2011, 01:24

Heips! Olen Kaisa ja Napoleon siilini sain jo alkutalvesta. Napoleon on melkein 7kk ja on Suolahdelta kotoisin.
Napsa oli alkuun melkoinen tuittuilija, mutta nyt viimeaikoine se on kovasti kesyyntynyt. Sen lempipuuhaa on jokaöisen maratonin juoksu pyörässään, muista leluista se ei ole juurikaan kiinnostunut. Tällä hetkellä tosin Napoleon kärsii lievästä ientulehduksesta :( Mutta täytyy kehua kuinka kiltisti se ottaa lääkkeensä,melkeinpä odottaa suu auki :) Luulin että lääkkeen antaminen siilille olisi paljon vaikeampaa.
Itse olen kuvataiteen opiskelija Lahdesta ja usein viikonloppuisin reissaamme Napsan kanssa Kuopioon.
Napoleon
Member
 
Viestit: 20
Liittynyt: 31 Tammi 2011, 02:46
Paikkakunta: lahti / kuopio

ViestiKirjoittaja kaneli10 » 03 Huhti 2011, 12:01

hei! olen mirja ja meillä on siili suolahdelta ja sen nimi on kaneli! kaneli on kohat 7kk. Kaneli on oikein virkeä siili neiti :D.
asumme helsingissä.
kaneli10
New member
 
Viestit: 5
Liittynyt: 03 Huhti 2011, 11:58
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja kaneli10 » 03 Huhti 2011, 12:49

hei napoleonin omistaja! mistä poikueesta napoleon on suolahdelta? onko pallon ja dingon vauvoja? jos on niin meillä on sitten napoleonin sisko kaneli synt. 24.9.2010.
kuvauksen mukaan luonteet ovat ainakin hyvin smanlaiset :D
kaneli10
New member
 
Viestit: 5
Liittynyt: 03 Huhti 2011, 11:58
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Napoleon » 03 Huhti 2011, 23:28

Napoleon on Ferrarin ja Dingon poika, syntyi 1.9.2010. Sisko- ja velipuolia ovat sitten :) Muistaakseni Napoleonia hakiessani näin Pallon pesueen äiskänsä kanssa pesässä pieninä vauvoina <3
Napoleon
Member
 
Viestit: 20
Liittynyt: 31 Tammi 2011, 02:46
Paikkakunta: lahti / kuopio

ViestiKirjoittaja kaneli10 » 04 Huhti 2011, 09:25

no sisarpuolia ovat sitten :D ihania otuksia! jokos ientulehdus voi paremmin?
kaneli10
New member
 
Viestit: 5
Liittynyt: 03 Huhti 2011, 11:58
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Napoleon » 05 Huhti 2011, 01:25

Kiitoksia kysymästä, ientulehdus näyttäisi olevan parantunut :)
Napoleon
Member
 
Viestit: 20
Liittynyt: 31 Tammi 2011, 02:46
Paikkakunta: lahti / kuopio

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu



cron