Esitelkää itseänne :)

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Kharybdis » 01 Loka 2009, 03:18

Hei, olen Juho Kouvolan suunnalta. Siilivaava on varattu ja hän tulee meille ensi kuussa. Siilikaapin rakentaminen hyvällä alulla. Perheeseen kuuluu avovaimo, 5v. poika sekä viljakäärme.
Kharybdis
New member
 
Viestit: 5
Liittynyt: 01 Loka 2009, 03:14
Paikkakunta: Kouvola

ViestiKirjoittaja Tiia » 01 Loka 2009, 13:44

hienoa että kymenlaaksoon tulee uusia siilistejä :)
Tiia
Member
 
Viestit: 886
Liittynyt: 01 Huhti 2004, 23:11
Paikkakunta: Kotka

ViestiKirjoittaja Hepe » 16 Loka 2009, 16:29

Moi! Tampereelta ilmoittautuu uusi kirjautuja. Palstaa olen seurannut enemmän tai vähemmän aktiivisesti jo yli vuoden, mutta vasta nyt sain aikaiseksi kirjautua. Piti tulla ihmettelemään siilin seonnutta päivärytmiä, mutta eipä se olekaan kovin suuri murhe, kun vertaa muihin kirjoituksiin tuolla sairastustopiikissa...

Mun siilini on Spike (SY Eedenin siilejä), joka on asunut luonani jo puolisen vuotta. Aivan äärettömän herttanen kaveri! :)
Hepe
New member
 
Viestit: 3
Liittynyt: 16 Loka 2009, 16:03
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Lilja » 28 Tammi 2010, 12:55

Hei, olen Veera ja meillä on ollut nyt puolen vuoden ajan Pyllerö.
Pyllerö on vilkas poikasiili, aina meno päällä!
Täällä Joensuussa asutaan avomiehen kanssa. Olen myös seurannut palstaa jo jonkin aikaa, mutta vasta nyt pääsin esittäytymään.
Lilja
New member
 
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Heinä 2009, 12:37
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Aurora » 03 Helmi 2010, 19:07

Pitäishän tännekin itsensä päivittää^^
Täällä sitä mie hirveen rasittava kyselijä ja foorumin sotkija olen palannut, minä Mila päätin ilmeisesti viettää horrostax"D Eli ikäähän sitä on jo 13-vuotta ja aitauksessa porhaltaa terve kolmevuotias albiinopoika Suffeli, en kyllä ole vähään aikaa (vuoteen) täällä käynyt, on ollut kaikkea muuta^^ Mutta nyt kun tuo Siilium suvaitsi ilmeisesti "hieman" myöhässä saapua, tuli sitä miettineeksi, että mitä tänne kuuluu^^
Aurora
Member
 
Viestit: 252
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 21:45
Paikkakunta: Taipalsaari/Pirkkala

ViestiKirjoittaja Aurora » 03 Helmi 2010, 19:12

Pitäishän tännekin itsensä päivittää^^
Täällä sitä mie hirveen rasittava kyselijä ja foorumin sotkija olen palannut, minä Mila päätin ilmeisesti viettää horrostax"D Eli ikäähän sitä on jo 13-vuotta ja aitauksessa porhaltaa terve kolmevuotias albiinopoika Suffeli, en kyllä ole vähään aikaa (vuoteen) täällä käynyt, on ollut kaikkea muuta^^ Mutta nyt kun tuo Siilium suvaitsi ilmeisesti "hieman" myöhässä saapua, tuli sitä miettineeksi, että mitä tänne kuuluu^^
Aurora
Member
 
Viestit: 252
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 21:45
Paikkakunta: Taipalsaari/Pirkkala

ViestiKirjoittaja parabellum88 » 29 Maalis 2010, 23:21

Tervehdys.
Olen Saara, 22v ja asustelen Haapavedellä aviomieheni Janin ja eläinteni kanssa. Meiltä löytyy tällä hetkellä kolme afrikkalaista kääpiösiiliä ja neljäs tulossa piakkoin. Ensimmäisen jo aikuisen siilin hankimme vuonna 2008 jolle jouduin myöhemmin silloisten olosuhteiden vuoksi etsimään uuden kodin. Nyt kun eläinten pitoon on jo paremmat mahdollisuudet olemme hankkineet useamman hurmaavan piikkipallon tarkoituksena alkaa niitä pienimuotoisesti kasvattamaan.
Myöhemmin aion anoa virallista kasvattaja nimeä mutta tietysti jo ennen sitä noudatan yhdistyksen kasvattaja sääntöjä. Siilien lisäksi meillä tepsuttaa kolme maatiais kissaa, kaksi Whippet rotuista vinttikoiraa kaksi tiikerikotiloa ja akvaariokaloja. Mahdollisesti meille muuttaa myös pari punakorvakilpikonnaa ja kääpiögekkoja.
parabellum88
Member
 
Viestit: 20
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 22:34
Paikkakunta: Haapavesi

ViestiKirjoittaja iinustii » 12 Huhti 2010, 18:32

Terve!

Meikäläisen ja poikaystävän hoiteisiin haettiin eilen SY Suolahden Hugo-Eevert eli Hugo *vilkutus* --- joskus muinoin on rottia mun taloudesta löytynyt, mutta jos niitä ei lasketa, niin kyseessä on kyllä ehdottomasti meikän esikoinen, ainakin eka yhteinen :D Ensimmäinen yö takana ja tänään sitten tutustutaan jätkään paremmin, mut siitä sitten lisää tonne siilien kuulumisiin kunhan tässä kerkii ja ehtii.

- Iina
iinustii
New member
 
Viestit: 6
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 14:13
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja mjarru » 12 Huhti 2010, 19:08

Heippa! Olen 12v Muru siilin omistaja Rovaniemeltä. Muru on nyt 3v ja ollut mulla nyt 6kk eli pulivuotta. Muru siis tuli meille jo aikuisena. Perheeseeni kuuluu äiti ja veli ja tottakai rakkaat eläimeni eli Muru, Saguwa (kissa), Nicke (mittelspitz koira), Otso (saksanpaimenkoira) ja kultakaloja tällä hetkellä. Tässä siis pieni esittely, vaikka suurin osa varmaan on jo nähnyt että kirjoittelen paljon ;)[
mjarru
Member
 
Viestit: 95
Liittynyt: 25 Syys 2009, 21:27
Paikkakunta: rovaniemi

ViestiKirjoittaja Saitsiin » 12 Huhti 2010, 21:04

Heippa,

Olen Saija ja meillä on poikaystäväni Villen kanssa 5 kk vanha piikkipallo Keiju. :) Asustellaan Vehmaalla, 25 km Uuteenkaupunkiin ja noin 40 km Turkuun... Keiju tuli meille Kuopiosta SY Eedenin kasvattajalta.

Keiju on perso ruualle ja aivan ihana tapaus. Rakastaa mönkimistä ja nukkumista. Ei edes heräisi illalla puuhailemaan ellen herättäisi... Suihkun lämmin lattia ja siellä olevat ihanat hajut ovan parasta. :D

Kuvia löytyy kuvagalleriasta!
Saitsiin
Member
 
Viestit: 15
Liittynyt: 22 Tammi 2010, 18:25
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Bella » 21 Huhti 2010, 16:33

Päivittelen tietojani: uusi tulokas SY kumpulan Chili muutti meidän kaunottaren (SY nokinassun Sugar) seuraksi tänne Turkuun :)
Bella
Member
 
Viestit: 133
Liittynyt: 02 Syys 2009, 11:03
Paikkakunta: Turku / Tukholma

ViestiKirjoittaja Sienimies » 01 Touko 2010, 21:41

Hei,

Mun nimi on Kirsti ja minun lempinimeni ovat: <strong>Sienimies ja Surkea.</strong> Omaa siiliä ei viellä ole mutta haaveissa olisi sellainen .
sustelen Teuvalla isän luonna(n.69 km Seinäjoelle ja 100 km vaasaan) sekä Helsingissä äidin luonna.

Harrastuksiini kuuluu Aasialaiset pallonivel nuket, ja minulla oli 2 lemmikki hamsteria mutta toinen ja viimeinen vietiin lopetettavaksi kasvaimen takia.
Joten Siili olisi seuraava hankeeni ^^
Rakastan niitä pieniä palleroisia, ja tiedän niistä sillein että pärjäisin, mutta lisää tietoa etsiskelen koko ajan ^^
Sienimies
New member
 
Viestit: 6
Liittynyt: 01 Touko 2010, 21:33
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Marianne » 02 Touko 2010, 07:01

Hei Kirsi, mistä olet mahtanut saada lempinimet Sienimies Ja Surkea ??
;)
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Sienimies » 02 Touko 2010, 20:35

<strong>Marianne:</strong> Sienimie stulee ilmeisemmin siitä ku oon joskus ihan sekaisin. oon muka ihanku sokeri humalassa joka ei ikinä lopu. Jajaja surkea.. Se vaan tupaa olemaan netti nimeni sienimiehen ja Rainboww in ohella
Sienimies
New member
 
Viestit: 6
Liittynyt: 01 Touko 2010, 21:33
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja SCos » 04 Touko 2010, 16:08

Ehkä minäkin uskallan nyt esittäytyä: nimeni on Sonja ja meille tulee tänne Espooseen siili Kumpulan Cindin poikueesta nyt perjantaina.
SCos
New member
 
Viestit: 3
Liittynyt: 25 Tammi 2010, 22:13
Paikkakunta: Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu



cron