Turun aluetoiminta

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Pau2 » 02 Huhti 2007, 19:26

Oli kivaa ja suunnitelmat on huippuja! Taidetaan vähän pitää vielä jännitystä yllä... ;)

Kiitokset siis emännälle, seuraavassa tapaamisessa osallistujamäärä ei ainakaan pienene!
Pau2
Member
 
Viestit: 461
Liittynyt: 19 Elo 2005, 08:48
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Vaaca » 03 Huhti 2007, 11:07

Memma hei! Jäikö mulla sinne teiän olohuoneen lattialle ne kuivatut sirkat? En löytäny niitä kassista, ku piti antaa Hipulle rapisteltavaks niitä. Mä niin ajattelin siin koko ajan, et ei saa unohtaa niitä sinne, mut sinne jäi. Onneks Hippu tuli sentään mukaan, etten sitä harvapäisyyksissäni unohtanut. ;)
Vaaca
Member
 
Viestit: 55
Liittynyt: 18 Huhti 2006, 14:46
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Memma » 03 Huhti 2007, 16:23

Joo, siellä se nökötti vihreä purkki yksinään. Mitenkäs se saataisiin taas takaisin Hipun iloksi? Jos vien sen perjantaina Pau2:lle kun olen muutenkin menossa käymään. Saisitko sen sieltä?
Memma
Member
 
Viestit: 1342
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 15:26
Paikkakunta: Paimio

ViestiKirjoittaja Vaaca » 05 Huhti 2007, 13:22

Sopii vallan mainiosti näin. =) Oon menossa pääsiäisen viettoon siitä ohitse, niin voin sopia Pau2:n kanssa sitten noudosta. Kiva, kiva! =) Pääsee Hippu mässäilemään sitte pääsiäisenä, eikä äitikään hirvistele kuivattuja sirkkoja.
Vaaca
Member
 
Viestit: 55
Liittynyt: 18 Huhti 2006, 14:46
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Vaaca » 17 Huhti 2007, 17:06

Mäpä rupeen heti hätyyttelee Tuffareista. Onks moniki lähös Turun seudulta Tuffareille? Itellä menee sopivasti niin, että on kuoroleiri vast seuraavana päivänä ja sitä pääsis osallistumaan. =)

Lähinnä kyytejä aattelin, itellä ei oo autoo eikä se nyt oo varmaan muutenkaan kauheen järkevää lähtee monella autolla täältäpäin, jos enämpi ihmisiä on menossa. Vai mitä?
Vaaca
Member
 
Viestit: 55
Liittynyt: 18 Huhti 2006, 14:46
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Memma » 17 Huhti 2007, 22:33

Mä olen ainakin menossa. En tosin tiedä vielä jos jään yöksi. Siinä tapauksessa voisin ottaa kyydin sinne päin ja tulla vaikka bussilla tai junalla takaisin päin. Muuten menen autolla ja kyydissä pääsee. Pau on myös tulossa, joten eiköhän kimppa järjesty.
Memma
Member
 
Viestit: 1342
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 15:26
Paikkakunta: Paimio

ViestiKirjoittaja Pau2 » 18 Huhti 2007, 07:09

Juu lähdössä oon ja mielelläni tungen Memman kyytiin jos hän vaan autolla lähtee. Jos ei niin mäkin voin ottaa auton mutta siinä on pientä vikaa...
Pau2
Member
 
Viestit: 461
Liittynyt: 19 Elo 2005, 08:48
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Vaaca » 18 Huhti 2007, 11:46

Kiva, kiva! Mäki tungen mielellään sitte johonki kyytiin, joka täältä päin lähtee. Kulujahan aina voi jakaa, ettei vapaakyytiläisiä tartte kyytiä. =)
Vaaca
Member
 
Viestit: 55
Liittynyt: 18 Huhti 2006, 14:46
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Memma » 18 Huhti 2007, 18:51

Sen unohdin sanoa, että mikäli mun kanssa menee samalla kyydillä niin joutuu järjestelijäksi Tuffareille. Minä kun menen vähintään tunnin etuajassa ja jään ainakin tunnin jälkikäteenkin vielä. Varmasti Tamperelaiset käyttävät kyllä lisäkäsiä apuna siivouksessa. ;)
Memma
Member
 
Viestit: 1342
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 15:26
Paikkakunta: Paimio

ViestiKirjoittaja Tanjuk » 19 Elo 2007, 18:12

Heippa turun siilikansa!
Olisiko nyt kesän jälkeen intoa siilitapaamiselle, niin minäkin pääsisin mukaan tulevana siilinomistajana?
Meidän perheestä (me aikuiset ja lapset 7,5 ja 3v) ei kukaan ole nähnyt lemmikkisiiliä livenä aikaisemmin, joten sitäkin suuremmalla jännityksellä odotamme että oma palleroisemme on luovutusiässä ja pääsemme näkemään hänet perheineen:o)
Tanjuk
Member
 
Viestit: 61
Liittynyt: 14 Elo 2007, 18:09
Paikkakunta: turku

ViestiKirjoittaja Miumau » 20 Elo 2007, 12:28

Ilmottaudun uudeksi Turkulaiseksi :)

Muutimme Justus siilini kanssa Vaasasta Turkuun tässä viime lauantaina. Toivottavasti olis jossain vaiheessa miittiä niin pääsis tapaamaan muita turkulais-siilistejä :D

Mitä eläinkauppaa muuten suosittelette Turkulaiset?

<em>Moderaattori poisti eläinkauppaa koskevan huomautuksen. Eläinkaupoista ei kannata varsinkaan negatiivista laittaa, siitä saattaa helposti joutua ongelmiin.</em>
Miumau
Member
 
Viestit: 198
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 21:03
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Memma » 20 Elo 2007, 20:24

Tervetuloa turkulaisiksi ja eritoten siilisteiksi! Alunperin meillä oli suunnitelmissa grilli-iltamat tässä kesän aikana, mutta näyttää siltä, etten niitä ehdi järjestämään. Koitetaan keksiä jotain kivaa syksyn aikana. Muutkin toki saavat järjestää mitä haluavat ja vaikka ilmoitella täällä palstalla, aina on tulijoita ollut. :)
Memma
Member
 
Viestit: 1342
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 15:26
Paikkakunta: Paimio

ViestiKirjoittaja Tanjuk » 22 Elo 2007, 13:06

Olisiko täällä ketään uhkarohkeaa joka uskaltaisi tarjota meidän perheelle (kts ylempi viesti=) mahdollisuuden nähdä siili Turussa livenä?
Meidän vauvasiili kun on niin harmittavaisen kaukana odottamassa luovutusikään kasvamista, ettemme oikein pääse katsomaan:(
Tanjuk
Member
 
Viestit: 61
Liittynyt: 14 Elo 2007, 18:09
Paikkakunta: turku

ViestiKirjoittaja Mishe » 22 Elo 2007, 20:41

Meille ainakin voi saapua katsomaan siilejä, taloudesta löytyy yksisilmäinen egyptiläinen pitkäkorva sekä valkovatsainen afrikkalainen. Sähköpostilla (missse(ät)mbnet.fi) voipi ottaa yhteyttä.
Mishe
Member
 
Viestit: 43
Liittynyt: 06 Joulu 2005, 19:49
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Tanjuk » 13 Loka 2007, 17:06

Emmepä ehtineet lähteä siilejä katsomaan Mishe, kiitos tarjouksesta!
Nyt oma piikkipallero Aku on jo asustanut meillä jonkun aikaa, ja nyt meille muutti toinenkin siili, Suhonen. Suhonen tuli vähän "vahingossa", olimme toki miettineet toisenkin siilin hankintaa muttei ihan näin pian, mutta sitten vaan tuli tilanne ja eihän sitä voinut jättää käyttämättä:)
Nytpä ajattelinkin ihka oikeana siilistinä ehdottaa kahvikekkereitä vaikka meillä turun keskustassa!
Olisiko innostuneita? Itse olen varsin joustava aikataulujen suhteen, eli innostuneet ehdoitelkaa!

terkuin
Tanja
<a href="http://akusiili.vuodatus.net" target="_blank" rel="nofollow">http://akusiili.vuodatus.net</a>
Tanjuk
Member
 
Viestit: 61
Liittynyt: 14 Elo 2007, 18:09
Paikkakunta: turku

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu