Pääkaupunkiseudun Piikkipallot

Yleinen siilikeskustelufoorumi

Pääkaupunkiseudun Piikkipallot

ViestiKirjoittaja Tazze » 12 Syys 2006, 15:48

Elikkä nyt on sitten pääkaupunkiseudulle perustettu Suomen siiliyhdistyksen alajaosto. Nimeksi päädyimme valitsemaan pääkaupunkiseudun piikkipallot. Piikkipalloihin voivat liittyä kaikki, jotka ovat kiinnostuneita siileistä ja niiden hyvinvoinnista. Lisäksi pitää kuulua Suomen siiliyhdistykseen. Pääsääntöisesti Piikkipallot on kuitenkin tarkoitettu pääkaupunkiseudulla tai lähialueella asuville. <br> <br>Tämä kyseinen aihealue on tarkoitettu nyt Piikkipallojen toiminnan käyttöön kunnes saamme omat internet sivut aikaiseksi. Sivujen auettu aloitamme myös keräämään virallista jäsenlistaa. Sivut koitetaan saada mahdollisimman pian toimintaan. <br> <br>Jos sinulla on jotain hauskoja ideoita mitä voisimme Piikkipallojen nimissä tehdä niin kerrothan sen heti tällä palstalla niin pääsemme toteuttamaan niitä.
Tazze
Member
 
Viestit: 63
Liittynyt: 27 Kesä 2006, 14:26
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja ritvis » 13 Syys 2006, 10:00

Mukana! Olisiko joku kiertävä ruokatilauskimppa hyvä juttu. Vongutettaisiin vuoron perään Visaa ja hinattaisiin purkkivuori tapaamisiin :)
ritvis
Member
 
Viestit: 118
Liittynyt: 19 Touko 2004, 12:40
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja nande » 13 Syys 2006, 13:52

Mukana ehdottomasti! Mehän voitas pyytää Alexis esittelemään tuotteitaan, kun hän on nyt perustamassa verkkokauppaa ja asuu kuitenkin pääkaupunkiseudulla.
nande
Member
 
Viestit: 259
Liittynyt: 11 Huhti 2006, 17:19
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja ritvis » 13 Syys 2006, 14:50

Kannatetaan nanden ideaa :)
ritvis
Member
 
Viestit: 118
Liittynyt: 19 Touko 2004, 12:40
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja Katinka » 13 Syys 2006, 15:07

Piikkipalloissa voisi järjestää jonkun vaikka määräajoin toistuvan tapaamisen, josta sitten muodostuisi ihan oma perinne!
Katinka
Member
 
Viestit: 1132
Liittynyt: 06 Loka 2004, 20:41
Paikkakunta: PK-seutu

ViestiKirjoittaja Tazze » 13 Syys 2006, 15:21

Hienoa että ideoita ja innokkuuta löytyy niin varmasti saadaan Piikkipallot toimintaan vauhdikkaasti :) <br> <br>Sääntöihin on kirjotettu että tapaisimme muutaman kuukauden välein. Eli tapaamisia on melkein kuin pakko järjestää ;) ja toi ruoka idea oli hyvä toivottavasti Alexisilla olisi aikaa tulla näyttämään ruokia. <br> <br>Helpoiten tapaaminen saataisiin järjestettyä jos jollakin olisi kotona paikka mihin voitaisiin tulla. Tai jos jollain on muita hyviä ideoita tapaamis paikasta niin antaa kuulua! <br> <br>Voisin koittaa vaikka paperiversioisia jäsenilmottautumislomakkeita saada aikaiseksi jos keksitään paikka missä tavattaisiin. Nettisivujen tekemisessä kuitenkin menee hetki.
Tazze
Member
 
Viestit: 63
Liittynyt: 27 Kesä 2006, 14:26
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Amanda » 13 Syys 2006, 16:13

Tänne voi tulla, jos saan porukat muualle. :)
Amanda
Member
 
Viestit: 1620
Liittynyt: 12 Touko 2004, 18:57
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Alexis » 13 Syys 2006, 17:16

No voi että kun kiva, totta kai minä tulen esittelemään tuotteitani jos vain minut huolitte ja jos "tilaatte" minut tarpeeksi aikaisin. Pääsääntöisesti joku ilta käy, mikäli vaan saan lapsenhoidon järjestymään. <br> <br>Voisitte miettiä etukäteen, josko tarvitsette vaikka Puutuuma Oy:n tekemiä pesiä tai siilin keinulautoja tai siilin siltaa (on prototyyppiasteella). Voisin sitten noutaa pesät ja tuoda ne teille. Samoin muutakin kamaa kannattaa etukäteen tilata, niin osaan ottaa ne mukaan. Esim. kaikki ruokamerkit eivät kuitenkaan ole minun saatavillani, koska niitä myydään kauppialle, joilla on oma liikehuoneisto. Minun liikehuoneistoni toimii "vain" tämän piuhan välityksellä (hihii :) Minun kauttani saa myös koiranruokia, kissanruokia, kissan karvaisen tunnelin, frettimajoja tai frettiputkia, Exo Terraa ja Zoo Media, chinchillahiekkaa, Schesir kissan märkäruokaa, frettiruokaa (tällä hetkellä Frankie Ferret) <br> <br>Kiitos kovasti näin hienosta tilaisuudesta osallistua!
Alexis
Member
 
Viestit: 189
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:05
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Tiia » 13 Syys 2006, 18:28

Huolitaanko jäseneksi tämmöisiä kaukojäseniä? Kun täällä meillä päin ei ole oikein mahdollisuutta perustaa omaa alajaostoa(siilistejä on tällä hetkeää minun tiedossani 3)..
Tiia
Member
 
Viestit: 886
Liittynyt: 01 Huhti 2004, 23:11
Paikkakunta: Kotka

ViestiKirjoittaja Danja » 13 Syys 2006, 18:39

Minäkin olen innoissani mukana!
Danja
Member
 
Viestit: 30
Liittynyt: 27 Elo 2006, 20:03

ViestiKirjoittaja ritvis » 13 Syys 2006, 19:13

Mielestäni Kotka on riittävän pääkaupunkiseutua, kun Sipookin on Helsinkiä :)
ritvis
Member
 
Viestit: 118
Liittynyt: 19 Touko 2004, 12:40
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja Jallu74 » 13 Syys 2006, 21:28

Olen myös kiinnostunut toiminnasta. En kylläkään ole vielä liittynyt Siiliyhditykseen vaan aion tehdä sen vuoden vaihteessa (oon niin pihi). Joten pitää ilmeisesti odotella vuoden vaihtumista jotta pääsee toimintaan mukaan. Mä pystyisin Nummelasta mahdollisesti järkkäämää tapaamiselle hyvän tilankin jossa kahvinkeitto mahdollisuudet, vessa ja pöytää ja tuoleja about 15 hengelle eikä olis kustannuksia jos vaan on innostuneita ja ihmisillä autoja ajella tänne päin. Helsingin keskustasta n. 45min ja esim. Tikkurilasta suunnilleen saman verrran. Espoosta noin puoli tuntia...
Jallu74
Member
 
Viestit: 48
Liittynyt: 31 Heinä 2006, 00:04
Paikkakunta: Vihti-Nummela

ViestiKirjoittaja _Julia_ » 14 Syys 2006, 13:34

mekin halutaan liittyä muskotin kanssa :)
_Julia_
Member
 
Viestit: 104
Liittynyt: 15 Loka 2005, 11:01

ViestiKirjoittaja Marianne » 14 Syys 2006, 14:07

<b>Jallu74</b> Ei kannata odottaa vuoden vaihtumista! Meille ilmestyy ihan pian uusin jäsenlehti, Silium, joka tulee kerran vuodessa. Myös syksyn tuffareille pääsevät vain jäsenet ... <br>Siilikalenterista jäsenet saavat jälleen alennusta 3 euroa!! <br> <br>Jäsenkausi alkaa vasta maaliskuulta, kun on vuosikokous, joten odottaminen ei hyödytä mitenkään .Ja jäsenmaksu on vaivaiset 11 e :D
Marianne
Member
 
Viestit: 3990
Liittynyt: 17 Elo 2003, 23:04
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Pauliina R » 14 Syys 2006, 15:21

Kirjoitan nyt tänne, että minä ja Ninni Pirttioja olemme PK seudun Piikkipallojen tapahtuma vastaavia. <br> <br>Ilmoitelkaa siis mahdollisista kokoontumis vaihtoehdoista siis esim. sähköpostiini !!!
Pauliina R
Member
 
Viestit: 47
Liittynyt: 18 Helmi 2006, 10:46
Paikkakunta: Länsi-Pakila, Helsinki

Seuraava

Paluu Siilikeskustelu



cron