Siiliä odottavien palsta.

Yleinen siilikeskustelufoorumi

ViestiKirjoittaja Kutri » 12 Loka 2007, 08:52

Juu no meillä on tasan olkkarissa yksi ainoa nurkka johon voi harkita että sinne siilikaappi mahtuu. mitat siitä otettiin ja suunniteltiin kun haluttiin ehdottomasti rakentaa oma siilikaappi juuri tuon pinta-alan vuoksi. noh sitten kun se sinne laitettiin niin eihän siitä mitään tullut. ei se sovi siihen paikkaan yhtään. kaappi on kyllä todella upea mutta niin iso ja massiivinen että vaatii aika paljon huoneeltä tällä hetkellä meidän sohva on jossain seinän perimmässä nurkassa joten täytyy siis muuttaa koko olohuone. ongelma on vaan se että kalusteita ei voi noin vaan siirtää kun olohuone on periatteessa niin kalustettu ettei sinne mahdu muita eikä ko. kalusteita voi mitään siirtää mihinkään muualle. Nyt siis joudumme luopumaan kokonaan kirjahyllystämme ja purkamaan sen ja laittamaan siilikaapin tilalle..

jäätelön viereen sirkkoja..hauskaa.. :) niin se meilläkin menee.
minulle nuo purkkiöttiäiset ei tunnu missään enään sen jälkeen kun eläviä matoja vilistää purkeissa matofarmissa ja kun niitä on pakon edessä oppinut siivoamaan ja käsittelemään. (ei käsin vaan lusikalla)

Juu messuille tullaan eli olen ma-to Helsingissä. Laitteletko mulle vaikka sähköpostia (pitäisi nähdä tuolta jäsentiedoista) niin koetetaan sopia jotakin ja voin sitten tarkemmin kertoilla hieman aikataulusuunnitelmista. Jos tähän ne kirjoitan niin tulee 3 sivun pituinen viesti.. :D Jään odottelemaan postiasi..
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Piikkipallero96 » 12 Loka 2007, 22:00

Aurora, Asun Kartsis ja Oon Toukokuun lapsonen.. :)
Piikkipallero96
Member
 
Viestit: 40
Liittynyt: 06 Elo 2007, 06:49
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja Piikkipallero96 » 12 Loka 2007, 22:02

Meijän siili on ollu meil nyt noin kuukauden.. <3<3
Pampula ..
Piikkipallero96
Member
 
Viestit: 40
Liittynyt: 06 Elo 2007, 06:49
Paikkakunta: Finland

ViestiKirjoittaja lafleur » 13 Loka 2007, 21:57

Olipas yksi elämäni ihanimmista kokemuksista kun sain tänään pitää sylissäni Laran ja Nukan pienokaisia. Siinä ihan tuli kyynel silmään kun olivat niin hellyyttäviä <3
lafleur
Member
 
Viestit: 376
Liittynyt: 13 Elo 2007, 02:17
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Aurora » 13 Loka 2007, 22:21

tuota mikä on kartsi?;)
Aurora
Member
 
Viestit: 252
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 21:45
Paikkakunta: Taipalsaari/Pirkkala

ViestiKirjoittaja Kutri » 22 Loka 2007, 09:02

Moikka Lafleur! :) Joko on tytön nimestä varmuus vai vieläkö on mietintämyssy päässä? Huomasit varmaan vaavien kuvia galleriassa sekä videon pätkän?

Mites se jauhomatoviljelmä? Meinaatteko sen laittaa pystyyn vai tilaatko vaan? Jos viljelmää ajattelet niin kannattaa jo kiiruusti laittaa purkkeihin että ehtii ennen vaavin tuloa. Meillä vasta tänään näkyi ensimmäiset uudet pienet madot purkissa vaikka tuntuu että siitä on jo ikuisuus aikaa kun farmi pystytettiin. Siinä siis jonkin verran kestää ennen kuin alkaa kukoistamaan matorintamalla..
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja lafleur » 22 Loka 2007, 19:18

No aika varmasti nimeksi tulee Randa. Juu ihania kuvia :) Meidän piti tänään mennä moikkaamaan pikkuisia mutta mulle nousi eilen 39asteen kuume ja oon ihan poikki. Kuulemma poskiontelotulehdus, ei pitäisi tarttua. En halua kuitenkaan ottaa riskejä.. Meidän pitäisi keskiviikkona lähteä matkalle, toivottavasti parannun siihen mennessä.

Me päädyttiin taas siihen ratkaisuun että ostetaan valmiiksi pakastettuja jauhiksia, ainakin näin alkuun. Ei ne kuitenkaan kovin kalliita ole..

En malta odottaa että saan siilikaapista kuvia galleriaan! Tai että saan sen ylipäätään valmiiksi. :p
lafleur
Member
 
Viestit: 376
Liittynyt: 13 Elo 2007, 02:17
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Kutri » 22 Loka 2007, 20:02

Voi että, parane pian!! :)
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Kutri » 02 Marras 2007, 11:40

Tervetuloa Suomeen Lafleur, toivottavasti oli hyvä reissu.. :) Kiva että olet saanut kuvagalleriaan tunnarit ja kuviakin jo! Jos menet tänään katsomaan vaaveja niin ottaisitko kuvia kun sulla tuo kamerakin löytyy? Jos saisit napattua myös Nallesta jonkinlaisen kuvan mistä näkisi kunnolla nassun ja vaikka massuakin.. :) Olisin hirveän kiitollinen..
Niin ja kiva nähdä sua huomenna taas tuffareilla..
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja lafleur » 02 Marras 2007, 17:39

Juu yritän :)

Olipa ihana saada siiliyhdistykseltä iso muhkea kirjekuori! En tiennyt että jäsenenä saan vanhat siliumit ja kalenterin, ne ovat upeita <3 En malta odottaa seuraavia ;)

!!Enää 3vk!!
lafleur
Member
 
Viestit: 376
Liittynyt: 13 Elo 2007, 02:17
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Kutri » 02 Marras 2007, 22:53

Juu..täällä on kalenteri ollut jo pari kuukautta seinällä. Pääsi aitiopaikalle heti kättelyssä. Lehdet oli todella hyviä, ne kannattaakin säästää.
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja lafleur » 03 Marras 2007, 14:51

Kuules tyttö sun Nallestasi oli aika työ ja tuska saada kuvaa.
Se pikkunen tuhisi ja rimpuili ja tepsutteli kovaa vauhtia kolosta toiseen.. Aina kun yritin ottaa kuvaa se liikkui taukoamatta, sitten kun yritin ottaa videon se oli hievahtamatta.. Sain mä onneksi muutaman nätin kuvan, lähetän ne sulle kunhan saan siirrettyä koneelle.
Randa on ihan erilainen kuin veljensä :p Se vain nukahteli koko ajan ja kesti pitkään että piikit laskeutuu. Sun Nallesi sen sijaan ei piikitellyt lähes ollenkaan ja näykki mun äidin käsiä ja tunki itseään kaikista koloista mitä löysi :) Varsinainen epeli.
lafleur
Member
 
Viestit: 376
Liittynyt: 13 Elo 2007, 02:17
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Kutri » 03 Marras 2007, 21:11

No niin mä vähän kuulin tänään Anittalta.. :) Kiva kuulla että on sen verran herrasmies ettei piikittele naisten seurassa..Varsinainen epeli se varmasti onkin, kyllähän se kolme viikkoisenakin jo sellaisia merkkejä osoitti..Kiitos kuvaajalle tuhannesti, täällä odotellaan todella innolla kuvia!!
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja lafleur » 06 Marras 2007, 22:43

Voi ihastus, mieheni sai tänään kissanpennun :) Se on aivan älyttömän lutunen ja tuollainen syliteltävä tapaus. Nyt se ihmettelee pää kallellaan näppistä. :) Jännä nähdä miten uudet tulokkaat sitten tulevat toimeen. Tämä ainakin on tosi kiltti. Yritettiin esitellä sille vessaa niin lopputulos oli se että se nukahti syliini. Vähän lievitystä oman pienokaisen odotteluun. :)
lafleur
Member
 
Viestit: 376
Liittynyt: 13 Elo 2007, 02:17
Paikkakunta: Vantaa

ViestiKirjoittaja Kutri » 07 Marras 2007, 09:21

Toi kyllä auttaa kummasti.. :)

Me haettiin pikkusiskolle perjantaina neitokakadu, joka ristittiin Elmoksi. Vastoin kaikenmaailman luonnonlakeja, se on kuin kotonaan eikä arastele yhtään, muutenkin herra on varsinainen pakkaus. Olin kylässä sunnunaina vanhempien tykönä katsomassa miten uusi tulokas on pärjäillyt ja siellä se lenteli vapaana ja tuli ihan viereen kököttämään. Aivan upea pakkaus..siinä ehti siilikaipuun unohtamaan muutamaksi tunniksi.

Mikäs kissanpennun nimeksi tuli?
Avatar
Kutri
Member
 
Viestit: 1293
Liittynyt: 01 Elo 2007, 14:40
Paikkakunta: Tampere

EdellinenSeuraava

Paluu Siilikeskustelu