Aihearkisto: Ajankohtaista

Siilikalenterit myynnissä

Nyt on taas SIILIKALENTERIT myynnissä! Kalenterin hinta siiliyhdistyksen jäsenille on 14€, muille kalenteri kustantaa 16€ (+pm 3.20€/kpl, 3.90€/2-3kpl). HOX! Myös vuoden 2018 sekä 2017 kalentereita on vielä muutama jäljellä!! Hinta on 3€, kun tilaat sen uusimman kalenterin mukana!! Vaikkapa ihaniksi … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista | Kommentit pois päältä artikkelissa Siilikalenterit myynnissä

Siilikalenteri 2019

SIILIKALENTERI 2019 Eli nyt pitäisi saada hyvälaatusia, kivoja kuvia siileistä JÄSENILTÄ uuteen kalenteriin! Huomioitavaa: -Kuvien tulee olla tarkkoja ja leveyden noin 2000 pikseliä, suurempikin käy, 1600 ei välttämättä riitä. -Kuvat vastaanotetaan sähköisessä muodossa, jpg, tiff tai png. digikamerat tallentavat ilman … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista | Kommentit pois päältä artikkelissa Siilikalenteri 2019

SILIUM -lehti

Pian julkaistaan tämän vuoden SILIUM – lehti !!! Nyt teilläkin on mahdollisuus vaikuttaa lehden sisältöön!   Piirrustuskilpailu: Haluaisimme meidän pienimmiltä innokkailta lukijoilta siili aiheisia piirrustuksia, joista valitsemme siilien avustuksella hienoimman siilikuvan.   Oma tarinani osa 2: Voit lähettää siilisi tarinan … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista | Kommentit pois päältä artikkelissa SILIUM -lehti

Uusi yhteistyökumppani

Meillä on ilo ja kunnia esitellä uusi yhteistyökumppanimme; Entoprot Oy! Entoprot Oy on 2017 perustettu oululainen hyönteisalan yritys, joka kasvattaa mustia sotilaskärpäsiä mm. lemmikkieläinten rehuksi. Sotilaskärpäsen toukat ovat rehumarkkinoilla melko uusi tulokas, eikä niitä aiemmin ole juuri ollut Suomessa saatavilla. … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista | Kommentit pois päältä artikkelissa Uusi yhteistyökumppani

Jäsenmaksukirjeet

Hei kaikki Siiliyhdistyksen jäsenet! Jäsenmaksukirjeet on nyt lähetetty kaikille. Olethan meihin sähköpostitse yhteydessä jos kirjettä ei ala kuulumaan (suomensiiliyhdistys@gmail.com) Muistathan myös päivittää mahdolliset yhteystietojen muutokset meille, esim. osoitteen muutos, uusi sähköposti yms. Mukavaa kevään jatkoa kaikille !

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista | Kommentit pois päältä artikkelissa Jäsenmaksukirjeet

Jyväskylän lapsi- ja lemmikkimessut 24.-25.3.2018

Tervetuloa tutustumaan siileihin Jyväskylän Paviljonkiin 24.-25.3.! Lisätietoa tapahtumasta: http://kids-pets.fi/

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista | Kommentit pois päältä artikkelissa Jyväskylän lapsi- ja lemmikkimessut 24.-25.3.2018

Suomen Siiliyhdistyksen hallitus 2018

Vuosikokous pidettiin 10.3.2018 ja uuteen hallitukseen valittiin Jenni Eräjärvi, Aino Koskimies, Minna Madsen, Marja Pihkala, Nelli Raskangas, Johanna Muurinen ja Janna Laukkanen.

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista | Kommentit pois päältä artikkelissa Suomen Siiliyhdistyksen hallitus 2018

Suomen Siiliyhdistys ry:n vuosikokous 10.3.2018

Tervetuloa Suomen Siiliyhdistyksen vuosikokoukseen! Suomen Siiliyhdistys ry:n vuosikokous pidetään lauantaina 10.3.2018 kello 12.00 Ravintola Selman kabinetissa osoitteessa Tuomiokirkonkatu 22, Tampere. Yhdistyksen vuosikokouksessa käsitellään seuraavat asiat: 1. Kokouksen avaus 2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa 3. … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista | Kommentit pois päältä artikkelissa Suomen Siiliyhdistys ry:n vuosikokous 10.3.2018