Aihearkisto: Ajankohtaista

Uusi yhteistyökumppani

Meillä on ilo ja kunnia esitellä uusi yhteistyökumppanimme; Entoprot Oy! Entoprot Oy on 2017 perustettu oululainen hyönteisalan yritys, joka kasvattaa mustia sotilaskärpäsiä mm. lemmikkieläinten rehuksi. Sotilaskärpäsen toukat ovat rehumarkkinoilla melko uusi tulokas, eikä niitä aiemmin ole juuri ollut Suomessa saatavilla. … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista | Kommentit pois päältä artikkelissa Uusi yhteistyökumppani

Jäsenmaksukirjeet

Hei kaikki Siiliyhdistyksen jäsenet! Jäsenmaksukirjeet on nyt lähetetty kaikille. Olethan meihin sähköpostitse yhteydessä jos kirjettä ei ala kuulumaan (suomensiiliyhdistys@gmail.com) Muistathan myös päivittää mahdolliset yhteystietojen muutokset meille, esim. osoitteen muutos, uusi sähköposti yms. Mukavaa kevään jatkoa kaikille !

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista | Kommentit pois päältä artikkelissa Jäsenmaksukirjeet

Jyväskylän lapsi- ja lemmikkimessut 24.-25.3.2018

Tervetuloa tutustumaan siileihin Jyväskylän Paviljonkiin 24.-25.3.! Lisätietoa tapahtumasta: http://kids-pets.fi/

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista | Kommentit pois päältä artikkelissa Jyväskylän lapsi- ja lemmikkimessut 24.-25.3.2018

Suomen Siiliyhdistyksen hallitus 2018

Vuosikokous pidettiin 10.3.2018 ja uuteen hallitukseen valittiin Jenni Eräjärvi, Aino Koskimies, Minna Madsen, Marja Pihkala, Nelli Raskangas, Johanna Muurinen ja Janna Laukkanen.

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista | Kommentit pois päältä artikkelissa Suomen Siiliyhdistyksen hallitus 2018

Suomen Siiliyhdistys ry:n vuosikokous 10.3.2018

Tervetuloa Suomen Siiliyhdistyksen vuosikokoukseen! Suomen Siiliyhdistys ry:n vuosikokous pidetään lauantaina 10.3.2018 kello 12.00 Ravintola Selman kabinetissa osoitteessa Tuomiokirkonkatu 22, Tampere. Yhdistyksen vuosikokouksessa käsitellään seuraavat asiat: 1. Kokouksen avaus 2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa 3. … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista | Kommentit pois päältä artikkelissa Suomen Siiliyhdistys ry:n vuosikokous 10.3.2018

Wobbly Hedgehog Syndrome (WHS)

WHS eli Wobbly Hedgehog Syndrome on siileillä tavattava vakava sairaus, jonka oirekuvaan kuuluvat neurologiset muutokset, kuten kaatuilu, horjuva kävely, raajojen toimimattomuus ja asteittainen tasapainon heikkous takaraajoista lähtien. Oireita voi esiintyä myös vain toisen kyljen puolella, jolloin siilin on vaikea pysyä … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista, Sairaudet | Kommentit pois päältä artikkelissa Wobbly Hedgehog Syndrome (WHS)

Siiliharrastajat ryhmä facebookiin

Yhdistys on luonut FBhen oman keskusteluryhmän, johon voivat liittyä kaikki siilien ystävät. Ei tarvitse olla yhdistyksen jäsen liittyäkseen ja osallistuakseen. Tänne voit siis laittaa kuvia ja kertoa tarinoita ja mikä miltäsi askarruttaakin, yritämme vastata mahdollisimman nopeasti ja niin hyvin kuin … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista | Kommentit pois päältä artikkelissa Siiliharrastajat ryhmä facebookiin

Siilikalenteri 2018

Nyt on vuoden 2018 siilikalenterit tulleet myyntiin! Tilaa nyt omaksesi tai vaikkapa pukin konttiin. Hinta Siiliyhdistyksen jäsenille 13 €, muille 15 € (+postimaksu). Tilaukset suomensiiliyhdistys@gmail.com.

Tuffarit ja näyttely 28.10.2017 & 15 vuotias yhdistys

Siiliyhdistyksen perinteiset jo 15 vuotta juhlitut Tuff Tuff -bileet pidetään tänä vuonna 28.10. klo 13.00-17.00 Lamminpään Seurantalolla: Vuorentaustantie 4, 33420 Tampere. Näyttely alkaa kello 13.30. Tuomareina toimivat Marianne Kestilä ja Katriina Slotte. Tiedossa mm. mukavaa yhdessäoloa ja seurustelua siilistien ja … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista | Kommentit pois päältä artikkelissa Tuffarit ja näyttely 28.10.2017 & 15 vuotias yhdistys

Siilikalenteri 2018 kuvia haussa!

Jälleen kerran syksy saapuu ja keräämme kuvamateriaalia vuotuiseen siilikalenteriimme. Lähetä kuva/kuvat osoitteeseen suomensiiliyhdistys(at)gmail.com 30.9. mennessä. Yhdistyksen hallitus valitsee kalenterissa julkaistavat kuvat. Laita kuvien yhteyteen siilin nimi, siilin omistajan nimi ja valokuvaajan nimi. Tässä vielä ohjeistusta: – Kuvien tulee olla tarkkoja … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Ajankohtaista | Kommentit pois päältä artikkelissa Siilikalenteri 2018 kuvia haussa!